• Linda2barnsmamma

Vi som vill ha nr 3, 2017 :)

Någon mer som är sugen på en nr 3 ? ;) här har vi kommit fram till att det ska bli , eller så gott det går , en nr 3

Har inget BIM att skriva då jag inväntar mens o ägglossning :) Snart hoppas jag !

Barnen längtar & vi längtar.

• Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)
  • Milou3

Bim på torsdag 9 feb.

Men det borde visa ett svaaagt utslag i dag OM det lyckats denna månad. Eller?

Tror inte jag kan hålla mig från att testa.

Men egentligen HELT onödigt för har noll symptom :(

• jhk88
    HoppasPåEnTill skrev 2017-02-05 11:54:59 följande:

Där kom mensen. Försök 5= misslyckat.

Åh vad tråkigt :(
  • jhk88

Hjälp, tack!

Jag hade förmodad ÄL igår med värk under hela dagen och på kvällen avtog det. Så är rätt säker på att ÄL var igår. Vi hade avbrutet sex på torsdagen, fullbordat sex natten till lördagen, avbrutet sex natten till söndag och idag hade vi fullbordat sex.

Finns det någon chans att det skulle kunna ta sig?

• littlepixiegrl

Hoppar in här jag också! :)
    Blir 37 i sommar, har två flickor (7 och 5) och hoppas nu på en trea :)
    Tog ut hormonspiralen den 23/1, fick en fyra dagars blödning (mens?) 27-30/1 och väntar nu på äl. Testar med stickor och strecket börjar iaf bli lite starkare tycker jag. Får leva på hoppet i dagarna :D

• Maria och Chris

Hej hoppar på här. Har försökt sen i maj förra året. Blev gravid som slutade i missfall i oktober. Nu väntar jag på att mensen ska komma. Mensen har varierat mellan 28-31 dagar sen jag slutade med mini piller så jag räknar med att den ska komma senast imon hade äl den 25 Jan. Håller tummarna nu för oss alla här^^

• 13axdal13

jag hade ägglossning för några dagar sen men fick jättehög feber och lunginflamation så jag orkade inte ha sex.. :( känns så tråkigt att missa en månad :( 

håller tummarna för er som har bim snart.. 

• HoppasPåEnTill

Väntar på svar från en graviditetspanel jag tagit idag. Hoppas jag får svar om att det är idé att fortsätta.

De svar jag fått hittills ser bra ut:

• AnneLine

Hej alla! Varit lite off. Blev så tje på allt efter att förra mensen kom. Så gett upp lite. Ska till gyn den 20/2 och kolla hur allt står till eftersom min mens är så oregelbunden. Även om jag kan få pergotime som jag hade med min första.

Så får vi se efter det.

Hoppas det går bra för er andra :)

♥ Thea 090320 Mikaela 110201 ♥
Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)