• Linda2barnsmamma

Vi som vill ha nr 3, 2017 :)

Någon mer som är sugen på en nr 3 ? ;) här har vi kommit fram till att det ska bli , eller så gott det går , en nr 3

Har inget BIM att skriva då jag inväntar mens o ägglossning :) Snart hoppas jag !

Barnen längtar & vi längtar.

• Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)
  • littlepixiegrl
    Linda2barnsmamma skrev 2017-02-23 07:16:43 följande:

Ja väntat fortfarande på ägglossning eller mens.. ca 17 veckor sen ja sluta med sprutan och ja har sååå Jädrans ont i hela nedre regionen ... och mina äggledare dödar mig i mellan åt... ja ja , det är bara att vänta ska ringa gyn nästa vecka o be henne kolla om det är nått på g.. hehe. Hur går de för alla andra ?

Jag sitter och väntar på antingen plus eller mens. Har räknat på när jag tror att jag hade äl och på den korta lutealfas jag haft förr, men då var bim den 20e och fortfarande nada. Bara molvärk till och från, lite ömmande bröst och tvärblanka gravtest :(((

Kanske har min lutealfas blivit längre, kanske hade jag aldrig äl, men det jade varit trevligt att få veta!
    @-`-,-- Isobel Róisín, mitt busfrö, f. 22 maj -09 --,-´-@
  • jhk88
    Linda2barnsmamma skrev 2017-02-23 07:16:43 följande:

Ja väntat fortfarande på ägglossning eller mens.. ca 17 veckor sen ja sluta med sprutan och ja har sååå Jädrans ont i hela nedre regionen ... och mina äggledare dödar mig i mellan åt... ja ja , det är bara att vänta ska ringa gyn nästa vecka o be henne kolla om det är nått på g.. hehe. Hur går de för alla andra ?

Hoppas att ÄL eller mensen kommer snart! <3

Här kom mensen två dagar tidigt denna månad efter en del symtom som kunde vara graviditet men det var ju bara pms :( Så nu inväntas det att mensen ska ta slut så att vi kan påbörja försök 3...
  • Linda2barnsmamma
    jhk88 skrev 2017-02-23 23:11:40 följande:

Här kom mensen två dagar tidigt denna månad efter en del symtom som kunde vara graviditet men det var ju bara pms :( Så nu inväntas det att mensen ska ta slut så att vi kan påbörja försök 3...

Ja ja hoppas nått av det kommer. Haha. Ja vet ju knappt hur det känns alls något av det. Har ju inte haft mens på 9 år... enda blödning ja haft är efter barnen men inget mer. Ja fick aldrig någon mens innan graviditeterna heller när ja slutade med sprutan...

Men nu är ja trött på att känna mig sjuk så nu vill ja ha igång kroppen ...

Ja de där med symptom o pms.. ja kommer aldrig lära mig ;)
  • Linda2barnsmamma
    jhk88 skrev 2017-02-23 23:11:40 följande:

Men hade du några barn sen innan ? :)

Antar att du är född -88 via ditt nick? Kul att det är några jämnåriga
  • jhk88
    Linda2barnsmamma skrev 2017-02-25 07:16:50 följande:

Men hade du några barn sen innan ? :)

Antar att du är född -88 via ditt nick? Kul att det är några jämnåriga

Hops kroppen din kommer igång och att sjukdomskänslan försvinner :)

Jag har två barn sedan innan som är 4 och 6 år :) Jag är född -88 ja :) Du då?
  • Linda2barnsmamma
    jhk88 skrev 2017-02-25 10:55:13 följande:

Hops kroppen din kommer igång och att sjukdomskänslan försvinner :)

Jag har två barn sedan innan som är 4 och 6 år :) Jag är född -88 ja :) Du då?

Haha ja de hoppas ja med... inte kul o spy utan anledning. . Men kan även va min ångest som tickar in lite.. haha..

Ja ja har två flickor som är 5 (snart 6) och 7 år. :) ja e född -90
  • littlepixiegrl
    JeNnZz89 skrev 2017-03-14 08:18:52 följande:

Hjälp är detta positivt Lr drömmer jag

Bim+2

Jag ser ett svagt streck!
  • littlepixiegrl
    littlepixiegrl skrev 2017-02-23 23:06:18 följande:

Jag sitter och väntar på antingen plus eller mens. Har räknat på när jag tror att jag hade äl och på den korta lutealfas jag haft förr, men då var bim den 20e och fortfarande nada. Bara molvärk till och från, lite ömmande bröst och tvärblanka gravtest :(((

Kanske har min lutealfas blivit längre, kanske hade jag aldrig äl, men det jade varit trevligt att få veta!

t

Citerar mig själv, men jag måste ju uppdatera!

Mensen kom aldrig, utan det blev ett väldigt överraskande plus 1/3 istället!
  • Linda2barnsmamma
    littlepixiegrl skrev 2017-03-14 11:01:17 följande:

t

Citerar mig själv, men jag måste ju uppdatera!

Mensen kom aldrig, utan det blev ett väldigt överraskande plus 1/3 istället!

Grattis till er :
Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)