• Linda2barnsmamma

Vi som vill ha nr 3, 2017 :)

Någon mer som är sugen på en nr 3 ? ;) här har vi kommit fram till att det ska bli , eller så gott det går , en nr 3

Har inget BIM att skriva då jag inväntar mens o ägglossning :) Snart hoppas jag !

Barnen längtar & vi längtar.

• Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)
  • Skrutt 83

Hänger gärna på här om jag får! Fick ett oväntat plus på Stickan i december men blev tyvärr mf eller utomkveds som kroppen tog hand om, man kunde aldrig lokalisera det på vul men hcg steg och sjönk om vartannat. Som tur är kunde kroppen ta hand om det själv. Första försöket i februari blev det inget så nu är vi på försök nr 2. Äl var den 8 mars så äl+6 idag.. känns som en evighet till Fredag då jag tänker testa för första gången på äl+9. Har ätit borago denna månad (ätit tre gånger tidigare och blivit gravid samtliga, 2 mf och sen dottern) känns för bra för att vara sant att jag ska bli gravid på dem även en 4:e gång så känner mig inte så hoppfull för plus.

Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • HoppasPåEnTill
    JeNnZz89 skrev 2017-03-14 08:18:52 följande:

Hjälp är detta positivt Lr drömmer jag

Bim+2

littlepixiegrl skrev 2017-03-14 11:01:17 följande:

t

Citerar mig själv, men jag måste ju uppdatera!

Mensen kom aldrig, utan det blev ett väldigt överraskande plus 1/3 istället!

Grattis till er båda!
  • jhk88
    JeNnZz89 skrev 2017-03-14 08:18:52 följande:

Hjälp är detta positivt Lr drömmer jag

Bim+2

t

Stort Grattis till er båda!! <3
  • AnneLine

Grattis till plussen! :)

Jag fick antagligen ett missfall 6/3 och väntar på stt mensen ska komma.

jag var hos gyn och lämnade blodprov den 20/2 och efter detta konstaterade stt jag hade ingen ägglossning eller mycket oregelbunden och även därför min mens är så orelbunden. Misstänker i samband med proven att jag har PCOS. Fick recept på tabletter som hjälper til med ägglossning men har inte hämtat ut dem än.

Någon med MF som vet ungefär när mensen kommer eller är i liknade situation ?

♥ Thea 090320 Mikaela 110201 ♥
  • önskartredje

Hej.

Har länge önskat en tredje och efter några års övertalande fick jag med mig mannen på tåget..! Det var sen inte så lätt som jag hoppats. Har under tiden haft det tufft på jobbet också med mycket stress... Efter över två år där vi tänkt som att "blir det så blir det" fick vi iallafall äntligen ett plus. Har längtat så länge. Våra andra barn är 10 och 8 år och blev jätte glada de med. Bara det att när jag på inskrivningen blev erbjuden UL kunde inte barnmorskan se så mycket av fostret. Troligen var det inte normalt. Bröt ihop totalt... Fick vänta en v på nytt UL. Samma resultat då... Dagen efter skulle jag till gyn läkare för vag UL. Trodde då jag skulle få tabletter... Men han vill vänta en v till. Han ser en normal hinnsäck och gulekropp och början till foster... OM det skulle vara tidigt i graviditet kan det ev bli bra men det troliga är att jag har en ofostrig graviditet... Är bara SÅ sjukt jobbigt för psyket detta.... Vill inte att det ska gå ut över mina två underbara barn bara.. De är förresten ledsna över att bebis i magen troligen inte kommer överleva. Någon mer som varit med om ofostrig graviditet??

• jhk88

Jag plussade äntligen i förrgår <3 Som jag längtat efter att skaffa en liten trea!! <3 Nu hoppas vi att detta går vägen <3 Säää lycklig!!! :D

• HoppasPåEnTill

t

Härligt! Grattis!
  • Milou3
    jhk88 skrev 2017-03-25 08:06:57 följande:

Jag plussade äntligen i förrgår <3 Som jag längtat efter att skaffa en liten trea!! <3 Nu hoppas vi att detta går vägen <3 Säää lycklig!!! :D

Stort grattis!!
  • Linda2barnsmamma
    jhk88 skrev 2017-03-25 08:06:57 följande:

Grattis grattis <3
Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)