• Linda2barnsmamma

Vi som vill ha nr 3, 2017 :)

Någon mer som är sugen på en nr 3 ? ;) här har vi kommit fram till att det ska bli , eller så gott det går , en nr 3

Har inget BIM att skriva då jag inväntar mens o ägglossning :) Snart hoppas jag !

Barnen längtar & vi längtar.

• Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)
  • yennie84
    HejsanHoppsan2017 skrev 2017-02-13 19:46:04 följande:

Det har gått mycket bra än sålänge :)) jag älskar denna underbara molvärk i njuter av tanken på hur nr 3 växer i mig <3 hur har du det?

Jag har det bra! Vill dela detta med mina barn och hela världen men min man är nojig och vill att vi ska vänta!!!
  • Milou3
    HejsanHoppsan2017 skrev 2017-02-13 19:46:04 följande:

Det har gått mycket bra än sålänge :)) jag älskar denna underbara molvärk i njuter av tanken på hur nr 3 växer i mig <3 hur har du det?

Åh vad underbart det låter!! Är sååå avundsjuk på er som plussat! Njut så mycket ni kan nu :)
  • 13axdal13

grattis till er som plussat.. 

Idag väntas mensen komma för mig. hoppas den kommer snart med tanke på att jag var så sjuk vid ÄL. 

vid kommande ÄL är sista chansen för mig att få bebis i 2017 om jag räknat rätt. och lyckas vi inte nu så tror jag att jag tar en paus. Blir så stressad av detta.. 

• Swn

Hejsan! Vi har varit tveksamma till en 3a men nu börjar vi undra om vi verkligen är klara med barn. Vi tänker att är det meningen så kommer den lilla till oss <3 hoppas det är ok att jag hoppar in här?! Fick detta resultat på ÄL-testet idag så nu kör vi :)

• jhk88
    Swn skrev 2017-02-19 20:38:27 följande:

Hejsan! Vi har varit tveksamma till en 3a men nu börjar vi undra om vi verkligen är klara med barn. Vi tänker att är det meningen så kommer den lilla till oss <3 hoppas det är ok att jag hoppar in här?! Fick detta resultat på ÄL-testet idag så nu kör vi :)

Välkommen hit!! Åh då får ni ligga på nu då!! <3 :D
  • Swn
    jhk88 skrev 2017-02-19 20:41:39 följande:

Välkommen hit!! Åh då får ni ligga på nu då!! <3 :D

Tack! :) ja nu gäller det!
  • AnneLine

Hej igen alla och grattis till er som plussat! Så kul!

Kul att se positiva äl-test oxå. Än så länge inget hos mig.

I måndags var jag hos gyn. Fick lämna blod till hormon provet och inväntar svar på dem.

Om allt var bra så skulle vi få hjälpa med tabletter för att få mer action på ägglossningen.

Är nu på dag 33 och har små bruna flytningar. Enligt min app hade jag äl dag 31. Använder NC :)

Någon mer här med oregelbunden mens?

♥ Thea 090320 Mikaela 110201 ♥
  • Inga bekymmer

Idag kom mensen så blev inget första oplanerade "försöket". Hade eg inte väntat mig det heller då min hälsa inte är på topp direkt, men ändå så kände jag mig så gravid ett tag, hehe..:) Så eg bra att det inte blev nåt. Ska ställa om kosten, må bättre och sen så kanske om det går. Så får nog hoppas på en 3:a 2018 istället! Grattis till er som väntar en 3:a till detta år!:)

• jhk88

Hej alla!

Här kom mensen igår, två dagar innan BIM enligt mensappen... Så det blir ett tredje försök här. Känns sådär men vad ska man göra. Så hoppas innerligt på bättre lycka nästa månad :) BIM 24/2 enligt appen, enligt mig den 21-23/2 ;)

• Linda2barnsmamma

Ja väntat fortfarande på ägglossning eller mens.. ca 17 veckor sen ja sluta med sprutan och ja har sååå Jädrans ont i hela nedre regionen ... och mina äggledare dödar mig i mellan åt... ja ja , det är bara att vänta ska ringa gyn nästa vecka o be henne kolla om det är nått på g.. hehe. Hur går de för alla andra ?

Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)