Bf sept 2017
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Otroligt ont i brösten, vaknar varenda gång jag väder mig om och de råkar komma lite i kläm haha.
Spännande idag :) håller tummarna för ett starkt plus
Hej alla va roligt, grattis allihopa! 
Jag plussade också på nyårsafton och har hunnit göra 3 st test till för att faktiskt förstå att jag är gravid. Och för varje dag jag har tagit dom så har plussen blivit starkare och starkare! Har i nuläget BF 7/9 och vi har tid för inskrivning den 25 januari. Bor på Åland men kommer från Stockholmstrakten.
Vi har försökt i över ett år så jag kan inte beskriva hur lyckliga vi är nu!! 

[quote=77272261][quote-nick]Minitokrik skrev 2017-01-03 12:10:37 följande:[/quote-nick]
Hej! Jag tog ett test i förgår och då var det rikrirr svagt så vågade inte lita på det testet. Jag testa idag igen(detta test) och då var det också svagt men det syndes mer. Vågar jag lita på detta? Jag har fått två MF och dom var också så svaga i början så därför jag är lite osäker.. vad tror ni?
[/
Jag skulle säga positivt.. grattis
Hej!
Jag är också gärna på :) Nån som är sugen på att ha en fb-grupp istället? Tycker det är lite krångligt att se här på fl. Tror jag är gravid i v5 (5+4)
Hej!
Jag är också gärna på :) Nån som är sugen på att ha en fb-grupp istället? Tycker det är lite krångligt att se här på fl. Tror jag är gravid i v5 (5+4)
Hej!
Gå in på BF september 2017 här på fb. Dom har fixat en Facebookgrupp för bf sep 2017 :)
Hej!
Fast det går att fixa så att ingen ser gruppen. Jag såg att det fanns en grupp men befarar att den är jättestor. Hade tänkt max 20stycken eller nåt :)