Bf sept 2017
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hej hej tänkte om man fick hoppa med här :)
Fick plus på stickan igår och starkare idag :)
Men är försiktig med att ta ut glädjen fullt ut, fick ett MA i september i v 11 och blev tillslut skrapad efter en tid, sen tog det bra många veckor (närmare 8-10 v) innan jag fick en ordentlig mens. Hoppet hade börjat falla för att jag nånsin skulle bli gravid igen desto mer Mars närmade sig som var förra BF. Men när jag insåg att många blir gravid runt om mig sa jag till sambon att nu ger jag upp med gråten i halsen och det var då jag började ana att det kanske hade tagit sig nu, brukar sällan bli ledsen utan mer arg för mensen men nu var det annat. Så tog ett test och se där, där var ett plus.
Ska ringa Gynmottagning om någon vecka och boka in ett vul framöver för att minska oron för att samma sak ska hända igen :) Känns skönt att man är lovad det.
Hoppar också in här! Plussade några dagar innan nyår :) Har haft ömma och spända bröst sen ett tag innan plusset, har även haft mild mensvärk i två veckor. Bf är 6/9 baserat på senaste mensen. Kul och intressant att få följa er andra!
Ansökte om Fb gruppen nu med :)
När tänkte ni ringa mvc? :)
Men ingen ser att jag gått med i gruppen va? Även om namnet inte avslöjar så vill jag inte att det ska synas ;)
Lite osäker på om det redan fanns en grupp, men nu har jag startat en iallafall och alla är välkomna och gå med i den , sök på Bull på fb så får ni upp den, gjort så man får skicka en förfrågan så man slipper att alla kan se :) :)
Söker jag på Bull så kommer typ grupper för bulldogar fram... går det att bli inbjuden kanske?
Tack alla fina för stödjande kommentarer!Bor i uppsala län.. Är jäkligt dålig på det här med familjeliv men man lär sig väl:) längtar tills man får mer symptom än bara molvärk den gör mig bara orolig... tänk att få ligga och kaskadspy, få dille på nån konstig sak, ont i pattarna så att man knappt kan röra sig....det längtar jag till:) ser det som ett steg i rätt riktning. Kram till er alla blivande septembermammor ..
Hej! Jag plussade några dagar innan nyår! Är beräknad 8/september. Tredje graviditeten:) Har två pojkar..
Tack alla fina för stödjande kommentarer!Bor i uppsala län.. Är jäkligt dålig på det här med familjeliv men man lär sig väl:) längtar tills man får mer symptom än bara molvärk den gör mig bara orolig... tänk att få ligga och kaskadspy, få dille på nån konstig sak, ont i pattarna så att man knappt kan röra sig....det längtar jag till:) ser det som ett steg i rätt riktning. Kram till er alla blivande septembermammor ..