• West50's

Bf sept 2017

Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!

• Svar på tråden Bf sept 2017
  • B B B

Hej!

Plussade i förrgår och BF blir den 14/9 enligt sista mensen.. Har en dotter som blir 4 i mars, blir roligt med en liten igen! Mår bra än så länge men är väldigt trött..

Grattis till alla här! :)

• Silfra
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-07 20:30:16 följande:

Jo precis ;)

Åh, vad jobbigt! :( skönt att allt gick bra! Du kommer nog få mer kontroller! Jag fick extra pga mina prematurer! :)

Hoppas det, annars får jag väl tjata hål i huvudet på dom!
  • Leaaaa

Lite osäker på om det redan fanns en grupp, men nu har jag startat en iallafall och alla är välkomna och gå med i den , sök på Bull på fb så får ni upp den, gjort så man får skicka en förfrågan så man slipper att alla kan se :) :)

• BeccaBus
    B B B skrev 2017-01-07 22:00:48 följande:

Hej!

Plussade i förrgår och BF blir den 14/9 enligt sista mensen.. Har en dotter som blir 4 i mars, blir roligt med en liten igen! Mår bra än så länge men är väldigt trött..

Grattis till alla här! :)

Grattis!!
  • tvåsmåunderverk
    Leaaaa skrev 2017-01-08 00:53:08 följande:

Lite osäker på om det redan fanns en grupp, men nu har jag startat en iallafall och alla är välkomna och gå med i den , sök på Bull på fb så får ni upp den, gjort så man får skicka en förfrågan så man slipper att alla kan se :) :)

Hittar inte när jag söker :(
  • MammaDee

Hej på er!

Här kommer ännu en med bf i sept, närmare bestämt 20/9.

Har en son som blir 3 i april och ett ma i bagaget.

"Plussade" redan på bim -6 med ett testa tidigt-test. Idag på bim -3 så fick jag positivt med digitalt cb test.

Känns fortfarande overkligt och tiden fram till v 12 kommer att gå sååå långsamt :)

• tvåsmåunderverk
    MammaDee skrev 2017-01-08 08:59:27 följande:

Hej på er!

Här kommer ännu en med bf i sept, närmare bestämt 20/9.

Har en son som blir 3 i april och ett ma i bagaget.

"Plussade" redan på bim -6 med ett testa tidigt-test. Idag på bim -3 så fick jag positivt med digitalt cb test.

Känns fortfarande overkligt och tiden fram till v 12 kommer att gå sååå långsamt :)

Grattis! :)
  • MammaDee
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-08 09:03:36 följande:

Grattis! :)

Tack och detsamma!
  • dreendo
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-08 08:40:32 följande:

Hittar inte när jag söker :(

Jag hittar inte heller gruppen på fb.

Jag har en fråga till er. Jag är i v. 6 nu, har haft molvärk till och från. Igår började det även att då och då sticka/värka i vad jag tror är livmoderhalstappen, alltså mer inne i slidan och inte i äggstockarna. Tror ni detta är normalt? Det gör inte jätteont men känns. Är så orolig för missfall!
  • Grodan86

Hej!

Om allt går som det ska har jag bf 14:e september.

Första barnet och andra försöket. Första försöket slutade i mf vecka 6, så nu är jag extra nojjig.

Svar på tråden Bf sept 2017