• West50's

Bf sept 2017

Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!

• Svar på tråden Bf sept 2017
  • tvåsmåunderverk
    bamboobaby skrev 2017-01-06 12:00:39 följande:

Wow vilket välkomnade jag står över när inställningen är sån. Ha det gott!

Tror verkligen inte hon menade så :) klart du ska hänga på här! :D stort grattis förresten! :)
  • West50's
    Ninniisen skrev 2017-01-06 11:15:37 följande:
    Jag har gjort ett försök till en liten BFlista så vi kan ha koll på varandra.

Anonym91a          BF 2/9
    Miichaelaaa          BF 2/9
    Lyckan i livet         BF 4/9
    Guba                     BF 4/9
    annelie75              BF 6/9
    Widdy                    BF 7/9
    Sobioor                 BF 7/9
    Lincha77               BF 7/9

DarijaV                  BF 9/9
    Ninniisen               BF 9/9
    Beccabus              BF 11/9
    Kaffemorsans       BF 11/9
    Sooff                      BF 13/9
    Solan444               BF 13/9
    Shelia123              BF 14/9

tvåsmåunderverk  BF 19/9

Birdiz                      BF 20/9
    Ja som startade gruppen är 6/9 :D vore kul att få vara med på listan ;)
  • BeccaBus
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-06 12:05:30 följande:
    Tror verkligen inte hon menade så :) klart du ska hänga på här! :D stort grattis förresten! :)
    Nej va absolut inte så jag menade!! För min del så tycker jag det är svårt att hålla reda på alla men det är ju jag som hoppar ur isf. Har inget behov att "stänga någon ute" eller va det uppfattades som!!
  • BeccaBus
    bamboobaby skrev 2017-01-06 11:22:17 följande:

Hej där jag hänger också gärna på. BF 4/9 :)
    Plussade på julafton. Om allt går som det ska blir det vårt tredje barn.

Grattis!! Klart du ska hänga på här!
  • BeccaBus
    bamboobaby skrev 2017-01-06 12:00:39 följande:

Wow vilket välkomnade jag står över när inställningen är sån. Ha det gott!

Nej va absolut inte så jag menade!! För min del så tycker jag det är svårt att hålla reda på alla men det är ju jag som hoppar ur isf. Har inget behov att "stänga någon ute" eller va det uppfattades som!!
  • Lillaknytet2017

om allt går som det ska så har jag också BF i mitten av september. Vet inte det exakta datumet ännu. Dock är jag livrädd för missfall... Håller tummarna ändå och hoppas allt är som det ska GravidGlad Grattis alla blivande fantastiska mammorHjärta

• Ninniisen
    West50's skrev 2017-01-06 12:09:55 följande:

Ja som startade gruppen är 6/9 :D vore kul att få vara med på listan ;)

Förlåt. Jag hittade inte ditt datum och tänkte såklart inte på att du var ts.
    ° ★ Izabelle 071004 ° ★ Felicia 090704 ° ★ Gabriel 100731 ° ★ Alice 120919 ° ★ Emmy 140110 ° &
  • Summerchild
    BeccaBus skrev 2017-01-06 11:37:47 följande:

Tråkigt att sådana här trådar brukar bli så stora.. men jag hänger gärna på ett tag iaf!

Jag rekommenderar en mindre grupp tex 1-15 september. Lr 16-30 september..

Hormoner spelar lite roll å lätt att ta åt sig fast man inte behöver det... lycka till!
  • BeccaBus
    Summerchild skrev 2017-01-06 18:44:39 följande:
    Jag rekommenderar en mindre grupp tex 1-15 september. Lr 16-30 september..

Hormoner spelar lite roll å lätt att ta åt sig fast man inte behöver det... lycka till!
    Tack för tipset!
  • Vorsol

Hej hej! Jag hoppar på här, trots att det är väldigt tidigt för oss. Har pco och har inte haft mens sedan i höstas typ men testet sa 1-2 veckor i onsdags. Läste att det betyder typ 4 veckor i "verkligheten" och har läst massa om vad som händer i vilken vecka och känner mig nästan som en vecka 5-are till och med! ????

Detta är vår andra oplanerade graviditet, den första valde vi att inte fullfölja men nu känner vi att vi vill och är redo! ????

Jag känner av typ som mensvärk och kissar hela tiden. Brösten är liiiite ömma och jag har blivit något känsligare för dofter.

Vi bor i Skåne.

Svar på tråden Bf sept 2017