Bf sept 2017
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Wow vilket välkomnade jag står över när inställningen är sån. Ha det gott!
Hej där jag hänger också gärna på. BF 4/9 :)
Plussade på julafton. Om allt går som det ska blir det vårt tredje barn.
Wow vilket välkomnade jag står över när inställningen är sån. Ha det gott!
om allt går som det ska så har jag också BF i mitten av september. Vet inte det exakta datumet ännu. Dock är jag livrädd för missfall... Håller tummarna ändå och hoppas allt är som det ska 
Grattis alla blivande fantastiska mammor
Ja som startade gruppen är 6/9 :D vore kul att få vara med på listan ;)
Tråkigt att sådana här trådar brukar bli så stora.. men jag hänger gärna på ett tag iaf!
Hej hej! Jag hoppar på här, trots att det är väldigt tidigt för oss. Har pco och har inte haft mens sedan i höstas typ men testet sa 1-2 veckor i onsdags. Läste att det betyder typ 4 veckor i "verkligheten" och har läst massa om vad som händer i vilken vecka och känner mig nästan som en vecka 5-are till och med! ????
Detta är vår andra oplanerade graviditet, den första valde vi att inte fullfölja men nu känner vi att vi vill och är redo! ????
Jag känner av typ som mensvärk och kissar hela tiden. Brösten är liiiite ömma och jag har blivit något känsligare för dofter.
Vi bor i Skåne.