Bf sept 2017
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Följs gärna åt jag med, tror bf är 11 sept. Jag bor i Göteborg! Jag är med i en hemlig grupp på facebook, BF september 2017..
Jag är gravid med bf 2sept, skulle också vilja vara med i en hemlig grupp på fb ????
Hej!!
Jag vill gärna följas åt!! :)
Fick mitt efterlängtade plus igår!!!
Är i v 3+4 bara. Hoppas allt går vägen.
Jag tänkte göra en till grupp som är lite mindre om någon vill vara med så skriv till mig så fixar jag en hemlig grupp på fb :)
Jag vill gärna vara med på fb! :)
Jag är beräknad 4 sept om allt går som det ska. Ska ta nytt test imorrn, de jag testat på tidigare hade gått ut för ett år sen men tror ändå att ett plus visar rätt ???? Vi får väl se.
Blir vår andra lilla bebis, har en snart tvååring redan.
Jag tänkte göra en till grupp som är lite mindre om någon vill vara med så skriv till mig så fixar jag en hemlig grupp på fb :)
Ok. Ja jag var med i en med min son som var helt hemlig och den såg man inte. Du gör precis som du vill :)
.