• West50's

Bf sept 2017

Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!

• Svar på tråden Bf sept 2017
  • erijon
    Ploppan75 skrev 2017-01-27 11:49:45 följande:
    Är/var i vecka 8-9. Men har, som sagt, haft mjölk i brösten i 10 år nu Blir mer under graviditet och mest på slutet av graviditeterna.

Men nu tror jag att jag lämnar denna tråd. Får se om jag orkar titta in senare. Vårt foster visade sig dött på tidigt ultraljud och jag ska försöka få ut det med Cytotec. Usch vad ledsen jag är :´-(
    Nej.. åh jag beklagar <3
  • erijon
    Är/var i vecka 8-9. Men har, som sagt, haft mjölk i brösten i 10 år nu Blir mer under graviditet och mest på slutet av graviditeterna.

Men nu tror jag att jag lämnar denna tråd. Får se om jag orkar titta in senare. Vårt foster visade sig dött på tidigt ultraljud och jag ska försöka få ut det med Cytotec. Usch vad ledsen jag är :´-(
    Nej.. åh jag beklagar <3
  • Ploppan75
    erijon skrev 2017-01-27 12:21:12 följande:
    Nej.. åh jag beklagar <3
    Tack sötaste för omtanken. Har aldrig varit med om detta förut och detta var ett "kämpabarn". Vet inte om jag kan bli gravid igen :´-(
  • bamboobaby

Beklagar verkligen förlusten och känner så med dig KRAM! klart det kommer bli en till graviditet. Min vän har kämpat med infertilitet i hela sitt liv men fick tillslut första barnet vid 43 år och hon väntar nu nr två vid 46 år.
    Du har alla förutsättningar :)
    Hoppas du orkar titta tillbaka hit och uppdatera oss.
  • Ploppan75
    bamboobaby skrev 2017-01-27 15:21:47 följande:
    Beklagar verkligen förlusten och känner så med dig KRAM! klart det kommer bli en till graviditet. Min vän har kämpat med infertilitet i hela sitt liv men fick tillslut första barnet vid 43 år och hon väntar nu nr två vid 46 år.
    Du har alla förutsättningar :)
    Hoppas du orkar titta tillbaka hit och uppdatera oss.
    Stort tack för omtanken i dagar som dessa. Vi kommer såklart kämpa på men har, tyvärr, oddsen mot oss. Men hoppet är ju det sista som överger en. Men först ska hela denna pers avklaras och jag måste läka både fysiskt och psykiskt. Det här är nog det värsta jag vart med om i mitt liv, i alla fall inom "barnresorna". Har din vän fått barn på "naturlig väg" med egna ägg eller har de fått hjälp?!

• Lyycklig

Hej!

Jag har startat en facebookgrupp dit alla är välkomna :)

Hojta till här om det finns intresse av att gå med :)

• erijon

Hej! En fråga till er som är gravida med andra (eller 3,4,5,10 osv) är ni svullna om magen? Är i vecka 6 nu och magen är som en jäkla ballong!! Kan inte ha vanliga jeansen, för det klämmer för mycket och jag ser jättetjock ut i dem (för de går ju än att stänga. Magen är rätt mjuk ändå..)

Känns som jag inte kan dölja magen och mammanyxorna känns obekväma såhär tidigt. Allt är obekvämt och har privata kläder på jobbet..

Gravidbyxorna nästan framhäver magen plus att alla tröjor jag äger sitter nästan tajt nu. Även dem som är lösa hamnar ju runt magen i vissa lägen att den syns FÖR TYDLIGT.

Har ni några tips? Har ni såhär?

• Ruffs
    Lyycklig skrev 2017-01-29 16:34:08 följande:

Hej!

Jag har startat en facebookgrupp dit alla är välkomna :)

Hojta till här om det finns intresse av att gå med :)

Jag vill gärna vara med ;)
  • Lyycklig
    Ruffs skrev 2017-01-29 19:01:40 följande:

Jag vill gärna vara med ;)

Sök efter mig på FB. Anna Årmarker. Lägg till mig som vän så lägger jag till dig i gruppen
  • bamboobaby
    Ploppan75 skrev 2017-01-28 10:17:47 följande:
    Stort tack för omtanken i dagar som dessa. Vi kommer såklart kämpa på men har, tyvärr, oddsen mot oss. Men hoppet är ju det sista som överger en. Men först ska hela denna pers avklaras och jag måste läka både fysiskt och psykiskt. Det här är nog det värsta jag vart med om i mitt liv, i alla fall inom "barnresorna". Har din vän fått barn på "naturlig väg" med egna ägg eller har de fått hjälp?!

Jag förstår det. Det är ju hela ens framtid som skiftar från det ena till det andra på ett ögonblick och så mycket att sörja och bearbeta på grund av det.
    Jag hoppas ni inte tappar tron på en till <3
    Ingen äggdonation eller IVF men någon form av puff har de fått men inte frågat om vad och hur.
    Har du kollat upp dig tidigare? Följer du Annika Leones blogg och väg mot nr 2 efter att ha passerat 41 år?
Svar på tråden Bf sept 2017