• West50's

Bf sept 2017

Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!

• Svar på tråden Bf sept 2017
  • faerie

Grattis alla! Jag hoppar in här då jag plussade idag, och beräknas enligt senaste mensen få tvåan den 16 sep! Har en son som nu är 1,5 år.  :)

• Wantakid

Plussade i tisdags bim-1

Beräknad 19 sep enligt sista mens!

Följer gärna med er i denna tråd.

Denna månad försökte jag inte ens bli gravid, gjorde ett test endast bara för att i tisdags, och var säker på att de inte skulle bli något.

Men hann inte ens gå en minut innan de var ett starkt & klart streck på stickan.

Första barnet nu, vart gravid i sep som slutade i missfall sä hoppas verkligen det går vägen nu

• Ploppan75
    Mediamamman skrev 2017-01-12 17:21:31 följande:
    Nä jag kan ju ha fel ???? tänkte på denna bilden bara, va därför jag tänkte om den va förstorad för tiden :)
    Hoppsan! Ja vecka 12 är jag inte i ännu...  Vecka 7 får jag det till. Men den känns ungefär så som det visar på den där bilden. Jämfört med tidigare graviditeter har jag mindre symptom och är väldans nojjig. Ska jag börja nojja över tvillingar nu också :-O Nej, tror mest att det är det faktum att jag varit gravid flera gånger förut och är äldre som gör det. Men vi får väl se. Känns helt klart utanpå precis ovan blygdbenet (men syns inte) Känner gör jag bara då jag är kissnödig och ligger på rygg så det kanske är så att den trycks upp av blåsan.. Eller är det det att jag är så liten som gör att det blir så. Jag brukar bära högt och inte framåt. Vi får väl se vad som händer (förutsatt att allt går som det ska, usch vad jobbigt det är att vänta).
  • Ploppan75
    bamboobaby skrev 2017-01-12 20:05:50 följande:
    Ja hoppas verkligen! :) Hur många barn har du? Tänker samtidigt att det här är ju egentligen bara början på en livslång oro så det är väl bara att omfamna känslan direkt :D
    Har tre sedan tidigare Ja att vara förälder är ju en ständig oro men man växer i rollen men släpper man oron helt tror jag att man missar något. En liten omsorgsoro tror jag kan vara bra att ha.
  • Rullgardinan

Hej hej allihopa och grattis till er!

Jag hoppas det är ok att jag joinar er här!

Bf 13 september med tredje barnet. Har en kille på 11 och en tjej på 4 sen innan, bor i Helsingborg och är snart 35 år.

• tvåsmåunderverk
    Rullgardinan skrev 2017-01-13 06:22:19 följande:

Hej hej allihopa och grattis till er!

Jag hoppas det är ok att jag joinar er här!

Bf 13 september med tredje barnet. Har en kille på 11 och en tjej på 4 sen innan, bor i Helsingborg och är snart 35 år.

Grattis och välkommen! :)
  • Birdiz
    Bustjejen81 skrev 2017-01-13 09:11:34 följande:

Hoppar av här började blöda inatt :'( mf antar jag bim +9. Lycka till ni andra <3

:( Vad tråkigt! Massa kramar till dig, hoppas verkligen att det inte var ett mf<3
Svar på tråden Bf sept 2017