Bf sept 2017
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Grattis alla! Jag hoppar in här då jag plussade idag, och beräknas enligt senaste mensen få tvåan den 16 sep! Har en son som nu är 1,5 år. :)
Plussade i tisdags bim-1
Beräknad 19 sep enligt sista mens!
Följer gärna med er i denna tråd.
Denna månad försökte jag inte ens bli gravid, gjorde ett test endast bara för att i tisdags, och var säker på att de inte skulle bli något.
Men hann inte ens gå en minut innan de var ett starkt & klart streck på stickan.
Första barnet nu, vart gravid i sep som slutade i missfall sä hoppas verkligen det går vägen nu
Välkomna wantakid och faerie!
Hej hej allihopa och grattis till er!
Jag hoppas det är ok att jag joinar er här!
Bf 13 september med tredje barnet. Har en kille på 11 och en tjej på 4 sen innan, bor i Helsingborg och är snart 35 år.
Hej hej allihopa och grattis till er!
Jag hoppas det är ok att jag joinar er här!
Bf 13 september med tredje barnet. Har en kille på 11 och en tjej på 4 sen innan, bor i Helsingborg och är snart 35 år.
Dags för vul nu kl 0935 med en doktor Axel, ingen chans att de är en tjej va? Höhö
Hoppar av här började blöda inatt :'( mf antar jag bim +9. Lycka till ni andra <3
Hoppar av här började blöda inatt :'( mf antar jag bim +9. Lycka till ni andra <3