• West50's

Bf sept 2017

Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!

• Svar på tråden Bf sept 2017
  • Birdiz
    Lundtok skrev 2017-01-14 17:57:48 följande:

Hej hej!

BF 20 september. v 5 (4+2) här .

Mensvärk och trött, tröttheten kan bero på jobbet dock .

Vet inte om det beror på hormonerna eller det faktum att jag la bort snuset från igår när jag fick plus. Är så sur så klockorna stannar, stackars sambon säger jag bara.

Någon mera som känner av något?

Hej :) Vi har samma Bf !
    Jag är mkt mer blödig och blir ledsen/gråter lättare har jag märkt .. inte alltid så kul att ha så nära till sina känslor och nu blir det ännu mer tydligt ^^
  • AnnaCarolina
    Birdiz skrev 2017-01-14 21:10:46 följande:
    Hej :) Vi har samma Bf !
    Jag är mkt mer blödig och blir ledsen/gråter lättare har jag märkt .. inte alltid så kul att ha så nära till sina känslor och nu blir det ännu mer tydligt ^^
    Hej! Jag känner så igen mig, så fort det visade ett plus på stickan så la jag av med rökningen och kan säga att min pojkvän har inte det lätt. Vilket humör jag har fått, haha! Annars så känner jag inte av graviditeten så mycket, lite "mensvärk" och nån enstaka gång illamående. Ska på VUL på torsdag, så hoppas kunna bli lugnare då av vetskapen att där faktiskt är något därinne.
  • natran

Bf 10/9 om man ska gå efter sista mensen

Plussa igår och ska träffa bm om 9dagar de kan ju inte gå segare :)

• Birdiz
    natran skrev 2017-01-14 21:24:26 följande:

Bf 10/9 om man ska gå efter sista mensen

Plussa igår och ska träffa bm om 9dagar de kan ju inte gå segare :)

Själv fick jag inte tid hos mvc förrän fem veckor senare när jag ringde dit :O Känns som sjukt långt bort!
  • natran
    Birdiz skrev 2017-01-14 21:55:25 följande:

Själv fick jag inte tid hos mvc förrän fem veckor senare när jag ringde dit :O Känns som sjukt långt bort!

Men herregud, då ska jag verkligen inte klaga, är du jätte tidig drf eller? Dåligt med tider där du bor? Kämpa på ?????
  • Birdiz
    natran skrev 2017-01-15 07:16:12 följande:
    Men herregud, då ska jag verkligen inte klaga, är du jätte tidig drf eller? Dåligt med tider där du bor? Kämpa på ?????
    Kombination av båda! Valt mamma mia i stockholm som är kända för att ta lite tajt schema, plus att jag bara var i vecka 4 när jag ringde ^^
  • BeccaBus

Alltså första bm-besöket är ju inte så spännande eg. Hälsosamtal/inskrivning bara ju?

• Pappasjänta

Hej alla preggos!

Efter missfall och månader av misslyckande på babyfronten plussade jag för två dagar sen (bim-2) stod Då att jag var gravid 1-2 veckor. Är helt i chock och har inte riktigt kommit i ro med att jag äntligen blivit gravid (hade helt lagt den möjligheten på sidan då jag ska på utredning angående mina långa menscykler)

Har ännu inte berättat för.min sambo utan vill faktiskt själv göra vul för att se hur långt gången jag egentligen är. (Mina menscykler är 38-45 dagar långa)

Enligt mina uträkningar så bör vi bli 3 i mitten av september.

Grattis till alla blivande mammor:)

• Birdiz
    BeccaBus skrev 2017-01-15 14:02:44 följande:

Alltså första bm-besöket är ju inte så spännande eg. Hälsosamtal/inskrivning bara ju?

Nä precis.. men får nog en nytid kort efter hoppas jag :)
Svar på tråden Bf sept 2017