Bf sept 2017
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hej hej!
BF 20 september. v 5 (4+2) här
.
Mensvärk och trött, tröttheten kan bero på jobbet dock
.
Vet inte om det beror på hormonerna eller det faktum att jag la bort snuset från igår när jag fick plus. Är så sur så klockorna stannar, stackars sambon säger jag bara.
Någon mera som känner av något?
Bf 10/9 om man ska gå efter sista mensen
Plussa igår och ska träffa bm om 9dagar de kan ju inte gå segare :)
Bf 10/9 om man ska gå efter sista mensen
Plussa igår och ska träffa bm om 9dagar de kan ju inte gå segare :)
Själv fick jag inte tid hos mvc förrän fem veckor senare när jag ringde dit :O Känns som sjukt långt bort!
Finns det en fb-sida? :)
Alltså första bm-besöket är ju inte så spännande eg. Hälsosamtal/inskrivning bara ju?
Hej alla preggos!
Efter missfall och månader av misslyckande på babyfronten plussade jag för två dagar sen (bim-2) stod Då att jag var gravid 1-2 veckor. Är helt i chock och har inte riktigt kommit i ro med att jag äntligen blivit gravid (hade helt lagt den möjligheten på sidan då jag ska på utredning angående mina långa menscykler)
Har ännu inte berättat för.min sambo utan vill faktiskt själv göra vul för att se hur långt gången jag egentligen är. (Mina menscykler är 38-45 dagar långa)
Enligt mina uträkningar så bör vi bli 3 i mitten av september.
Grattis till alla blivande mammor:)
Alltså första bm-besöket är ju inte så spännande eg. Hälsosamtal/inskrivning bara ju?