• West50's

Bf sept 2017

Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!

• Svar på tråden Bf sept 2017
  • Lincha77

Knappt några symptom här heller, ömmande bröst men bara om man klämmer på dem eller springer ned för en trapp så märker jag av det. Ingen molvärk, inget illamående, kanske något tröttare men sen är de ju så grått och trist ute så bara de blir man trött av. :) Ska göra vul den 24/1 så då hoppas jag att allt ser bra ut, man blir ju så orolig när man läser om alla som mår illa 24/7, har molvärk, somnar överallt osv osv..

• Ninniisen

Mina symptom har slagit till från ingenstans den senaste veckan och mår nu illa dygnet runt, trött som attan. Känner mig yr när jag reser mig och brösten ömmar till ibland.
    Inget sötsug och kaffet har jag fått sluta med.. Jag trodde nästan det skulle bli frid och fröjd när jag inte känt något som skulle indikera på graviditet.

° ★ Izabelle 071004 ° ★ Felicia 090704 ° ★ Gabriel 100731 ° ★ Alice 120919 ° ★ Emmy 140110 ° &
  • Sissimoine

Mina symptom har börjat ordentligt nu så kräks, trött, kissar heeeela tiden känns det som och har superluktsinne. Är i v.5+3

• Lundtok

Jaha, v5+1 idag. Trött som tusan och ont i brösten. Inte så mycket mensvärk längre. Ska på VUL i v.6+6. Det känns väldigt långt dit, även fast det inte är det.

Vi fick missfall i v. 12 förra året, antagligen Missed abortion... så himla tråkigt men nu hoppas vi att det lilla pyret vill vara med hela vägen denna gång.

Jag kan inte minnas att jag varit så orolig i början av mina andra graviditeter... hur känner ni andra?

/Lundtok

• Grodan86

Hej!

Är i vecka 6+2. För ett par dagar sedan började jag må illa och det har tyvärr bara blivit värre.

Någon som har några bra tips? Mår som värst på morgonen, när jag är hungrig och när jag ätit en måltid.

Tacksam för alla möjliga tips!

• erijon

Hej! Hoppar in här jag också! BF 29 september (kan ju bli oktober om jag blir framflyttad)

Plussade idag på BIM V4+2.

Har en son sedan tidigare som blir 6 ÅR i maj. En bonusson som blir 5 nu nästa vecka och ett mf i november.
    Hoppas detta går vägen. Jag och sambon vill så gärna ha vårt gemensamma! Bor i Södermanland förövrigt. :)

Grattis till er andra!

• eemeliee

Jag mår också illa. Värst är det på morgonen/förmiddagen och sedan blir det bättre desto senare det blir på dagen. Det lindrar lite om jag får i mig något på morgonen, till exempel en banan. Sedan försöker jag äta lite men ofta under hela dagen.

• Pixxi

Hej, hoppar in i gruppen. BF 24/9 gissningsvis då denna graviditet var en överraskning/oplanerad. Har två barn sen innan och bor i Uppsala län.

• Äntligen2017

Joinar er också!

27år och första barnet.

Jag har haft symptom sen 6 dagar efter äl, så här konstiga saker som ömma finnar på ryggen, illamående när jag åkte bil, extra törstig osv.

Nu tror säkert flera att jag letat symptom, och att det finns andra anledningar till symptomen. Det trodde jag själv första gången jag var gravid, men jag känner tydligen min kropp läskigt bra!

Är det någon mer som känner så?

• Novacaine

Hoppar in här med!

Plussade idag, 26 år och första barnet! Bf 28/9 men kan ju flyttas senare. Mår verkligen illa så har haft på känn att jag har vart gravid. Känns overkligt och lite skrämmande men efterlängtat :)

Svar på tråden Bf sept 2017