Bf sept 2017
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
[quote=77844960]
Tjejer jag tror på oss att vi kan fixa detta med kg! Vi får försöka hålla oss starka så gott som det går även om vissa dagar känns som hopplöst. Det lösa sig på ett och annat sätt![/quote]
Såklart vi gör, härlig tid för höstpromenader har vi framför oss :)
Har ni täta kontroller hos bm nu? Från och med måndag om en vecka blir det varannan vecka för mig. Ska bli så skönt att få mer koll därifrån!
Klara med shopping? Vad får man inte missa? Vad är ert bästa tips? :)
[quote=77844960]
Tjejer jag tror på oss att vi kan fixa detta med kg! Vi får försöka hålla oss starka så gott som det går även om vissa dagar känns som hopplöst. Det lösa sig på ett och annat sätt!
Klara med shopping? Vad får man inte missa? Vad är ert bästa tips? :)
Jag har som sagt köpt allt nytt eftersom det är första barnet
Glömde ju så klart svara på denna fråga, vi har köpt det mesta som vi tyckte det var viktigt för oss. Spjälsängsskydd och babynest tänkte jag sy själv. Det är bara blöjor som saknas och den biten tycker jag är svårt. Vet inte vilket märke jag ska köpa och vilken storlek? Har ni några tips?
Tyvärr har jag inte några tips att ge då jag är ny på detta så jag kan junsäkerligen glömt av det viktigaste Jag har som sagt köpt allt nytt eftersom det är första barnet

Ok tack så mycket för tipset :) Har också tänkt på pampers eller libero så det får bli något av dessa. Då får det bli att köpa storlek 1 till lilla dotter
Jaha ok jag förstår. Skönt att du har din man som hjälper dig vid förlossning, det känns ju så tryggt när dem kan hjälpa till och trösta en. Min man har ju inte så stor koll på hur han ska hjälpa mig så tänkte skriva på brev i stället så det underlättar för både mig och min man. Det ska bli spännande det här samtidigt lite skrämmande också men det kommer gå bra i vilket fall som helst.
Ja, det är så nära nu att det känns som en dröm
Vill bara få träffa vår lilla dotter snart!
Ja då det kommer gå bra :) Kan tänka mig det att det är en häftig upplevelse Ja, det är så nära nu att det känns som en dröm Vill bara få träffa vår lilla dotter snart!
Åh ja jag längtar också efter vår lilla skatt <3
Har ni funderat på namn? Vi har två ovanliga namn på våra andra barn så tycker det är så otroligt svårt denna gången ;).
Nu har vi något att se fram emot i september :)
Jag har hittat en del namn som jag kollar upp på internet och gjorde när jag var runt vecka 20-21 när vi fick reda på könet. Maken tyckte att jag hade för bråttom med namn så han vill nog vänta. Han sa även att namn kan komma sen efter födsel men det håller jag inte med så vi är inte riktigt enade om namn. Han har inte heller kollat upp namn medans jag har en hel del namn :) Blir så otålig när man måste vänta och det gillar jag inte XD. Ja namn är riktigt svårt. Det finns så mycket olika namn samt uttalande. Vet ni vad det blir för namn? :)