• MarieClaesson

Planerad fet i jan/feb

Hejsan
    Startar ännu en tråd för oss som planerar att göra en frysåterföring inom kort!
    Själv har jag precis idag börjat med ägglossningstester. När jag får Glad borde det dröja 5-6 dagar tills vi får tillbaka vår lilla frysböna som ligger och väntar! Samma omgång med ägg gav oss vår dotter som nu är 1 1/2 år. om inte detta fungerar nu får vi söka oss till en privat klinik för att göra en ny IVF behandling. Vi har manlig faktor.
    Fler som är på samma nervösa,spända,peppande,jobbiga bana?

• Svar på tråden Planerad fet i jan/feb
  • Ztella

Rd 5 och mensvärk, ska ju inte ha mens förrän om 8 dagar.. Jag hatar och ruva!!!!

• I  väntan
    Ztella skrev 2017-02-25 07:36:31 följande:

Rd 5 och mensvärk, ska ju inte ha mens förrän om 8 dagar.. Jag hatar och ruva!!!!

Mensvärk kan man ju ha när man är gravid också:)
  • gammelpysen

Ruvaedag 7 och fortfarande inget. Har också haft mensvärk under veckan som varit men jag börjar tro att det kanske gått vägen... vi får väl se...

• gammelpysen

Hur går det? Hur många ruvar?

Dag 8 idag. Ingen mens i sikte men heller inte mycket till symptom. Trodde att jag skulle tjuvtestat vid det här laget men vågar inte....

• KattenH81
    gammelpysen skrev 2017-02-26 07:54:50 följande:

Dag 8 idag. Ingen mens i sikte men heller inte mycket till symptom. Trodde att jag skulle tjuvtestat vid det här laget men vågar inte....

Hur gammalt var ditt embryo vid återföringen?

Om 36h ruvar jag förhoppningvis!
  • Ztella

Alltså den här väntan tar ju kol på mig... Igår rd 5 hade jag jordens mensvärk i magen, det stack och högg men gick över efter 1 timme. Sen va det lugnt. Det enda jag känner är att jag har en otroligt kort stubin och noll tålamod, annars känner jag inte så mycket. Vill bara att dagarna ska gå fort nu..
  • Missilence

Blir ruvare om 30 min ;)

När jag blev gravid sist kände jag bara lite i brösten! Blev dock ett missfall men det va inte förens några veckor senare
  • CML
    Missilence skrev 2017-02-26 13:52:20 följande:

Blir ruvare om 30 min ;)

När jag blev gravid sist kände jag bara lite i brösten! Blev dock ett missfall men det va inte förens några veckor senare

Grattis till "ruvarstatus"
    KattenH81 skrev 2017-02-26 10:02:09 följande:

26h menar jag!!

Underbart! Imorgon är det äntligen dags!

Va duktig du är som inte tjuvtestar :) snart är det ju TD ändå, vilket datum fick du?
    Ztella skrev 2017-02-25 07:36:31 följande:

Mensvärk är som sagt ett barn tecken! Jag hade rejält värk som gick ner hela vägen ner i benen, hoppas
  • KattenH81

Hur länge har ni hållit er innan FET?

Återföring idag kl 13 om de inte ringer innan dvs...

Svar på tråden Planerad fet i jan/feb