MarieClaesson skrev 2017-03-07 08:07:44 följande:
Underbart CML! Vad härligt! :D Hur mår du annars med tanke på illamående och så? Känns det okej med planerat snitt? :)
KattenH Jag hoppas så att det blir positivt för er denna gång! Håller alla Tummar!
Vi ska starta en behandling på Nordic ivf center Malmö om ett par veckor redan. Ska vänta in mensen nu bara. det visade sig att jag var tidigare i min cykel än jag trodde pga det tidiga missfallet så har det förskjutits lite. Eftersom avståndet för oss blir så pass långt så fick vi gå på det första läkarbesöket här på hemorten istället, det var ju snällt. Även att det hade känts bra att besöka dom en gång innan det blir "skarpt läge". Mottagningen här har haft endel samarbete med nordic förut med 100% success, det ger ju en hel del hopp ; )
Frågar du mig idag så mår jag väldigt bra! Har jobbat hela dagen och är fortfarande vaken hi hi. Mår ganska mycket illa och blir lätt yr och skakig. Jag känner som en inre stress hela tiden, jag trodde först att hjärtat slog snabbare men det slår normalt. Det känns nästan som om det kryper i mig.
Nu har jag fått sluta med progynon och ska avveckla kortisonen,
Lutinus och fragmin ska jag ta till och med v 12 sen blir jag medicinfri!
Att jag inte kommer att få föda känns faktiskt sjukt jobbigt! Jag såg verkligen fram mot att få vara med om det igen, så häftig känsla. Jag blir oxå lite orolig över att man inte hänger med känslomässigt vid ett snitt.
För mig är snitt det sista alternativet men jag misstänker att jag inte kam påverka det och självklart vill jag att barnens välmående ska gå i första hand.
Vi får se vad som händer, fortsättning följer...
Va skönt att ni får komma igång så snabbt på den nya kliniken, vet själv när vi hamnat så att det är julstängt eller när de stängt för semester, Då hamnar man lixom i ett mellanläge där man inte riktigt orkar göra nånting, Man är lixom i standby.
Lika att bara köra när man ändå är igång. Nu hoppas vi på bättre resultat på den nya kliniken.