KattenH81 skrev 2017-02-19 09:13:11 följande:
Beklagar Marie! Även fast man fattat att det inte blir ngt pga graviditetstesterna så är den där mensen ett så surt besked!
I väntan- wow vad många som odlats så länge! Har ni försökt många gånger?
Ztella - är det ert första försök?
Blir en spännande vecka nu med återföringar för er Ztella och I väntan och förhoppningsvis för mig med. Fick blinkande smiley idag med så imorn, kanske tisdag, borde den bli fast. Känns inte riktigt som det är dags än... Brukar ni känna på er när det är ÄL på G? Själv tycker jag knappt tester behövs!
Får jag utslag imorn blir det en 23-dagarscykel. Hoppas Ackis-läkaren tycker det är tillräckligt. Annars får jag vänta ännu en månad!
Detta är vår första insättning. Gjorde första ivf i december men blev överstimulerad så fick inte sätta tillbaka något embryo. Har många äggblåsor och hög äggreserv, så vi fick ut 18 ägg. Också därför jag blev överstimulerad, trots låg dos gonal-F. Tolv befruktades och odlades vidare till dag 5. 4 överlevde till frysen. Så hoppas något av dem är vårt guldägg:)
Vad gött att din äl är på G! :) hoppas du får göra insättning! Vilket försök är ni på? Jag brukar analysera flytningarna, ser då direkt när äl är på g. Känner mg också mer "sugen" och allmänt glad kring äl.
Kram:)