Charlie310 skrev 2017-03-09 18:13:00 följande:
Hoppar in i denna tråd! Gjorde fet i tisdags, så nu är det den jobbiga väntan kvar.. Och grattis till er som plusat!
Tack och välkommen! Är det ditt första FET eller har ni gjort fler? När fick du TD?
Missilence skrev 2017-03-08 11:55:33 följande:
Jaa, har gjort två FET innan.. Men det är ju så sjukt påfrestande så man vill ju bara gå å gräva ner sig nån stans
Jag känner igen känslan, fy fan! Man får faktiskt gräva ner sig ett tag!
L1na89 skrev 2017-03-09 19:13:41 följande:
Ägget är odlat i 6 dagar innan det las in i frysen så insättning måste ske 6 dagar efter ÄL, så jag har ÄL på en sön eller mån så måste det bli insättning på lör-sön och det gör dem inte
På min klinik så kollade de med ultraljud på fredagen och om jag inte fått utslag innan söndag så skulle jag ta en spruta eftersom de inte sätter in på söndagar. Nu bor jag nära kliniken så det kanske var därför.
KattenH81 skrev 2017-03-10 12:19:00 följande:
Rd11 med tvådagars. ÄL+13. Negativt! Har inte enda känning i kroppen att jag skulle vara gravid (brukar plussa innan BIM, har då tagit test då pga mkt symptom)
Så tror det är kört till 99,9%! Känns helt ok ändå. Varit beredd på detta men ändå är det ju tröttsamt! Ville gärna ha barn i år men inser att som vanligt att man inte får som man vill i detta med reproduktion! Dottern är väldigt inställd på att bli storasyster när hon är fem år, vem vet, hon kanske får rätt! (Hon är 3år 2 mån nu)
Kommer nog pausa cykeln som kommer och sen köra ny FET i slutet av april/början på maj. Skönt med massa helgdagar där men kommer säkert krocka med dagar man borde köra återföring :(
Vet inte heller om det är värt o hålla på med mina frysisar. De tappar celler och har vid två tillfällen inte blivit ngt. Nu har jag tre kvar men att återföra dem motsvarar ju att göra en färsk omgång. Å andra sidan är de frysta embryona 32 år medan nya vore 36... Åh vad svårt och frustrerande detta ska vara!
Tråkigt, men det käner man på sig bäst själv:( hoppas såklart på att du har fel!
Kan ni inte disskutera möjligheten om att återföra två med kliniken?
Kram