• vcent

Varför i helvete svarar folk inte på frågor?!?!

Jag blir så jävla irriterad när folk inte svarar på frågor!!! Inte av att nån inte kommenterar ett sms eller inte svarar på sms, för det kräver inget svar. Men fucking frågor!!!! Det började med att vissa inte svarar på frågor som de kanske inte har ett bra svar på. Men då skriver man för fan att man inte vet eller nått istället för att igga mig?!?!? Nu har det i alla fall gått så långt att jag blir sur på folk när de inte svarar på "vgd?"

På kik kan det tex se ut såhär:

Jag: vgd?

Hen: (har läst)

30 min senare:

Jag: ?

30 min senare

Jag: ??

30 min senare

Jag: varför svarar du inte på frågan?

Hen (har läst)

30 min senare

Jag: ?????

Hen: (läst)

30 min senare

Jag: nu går jag och hänger mig

Hen: Nej!!

Jag: svara på frågorna då

Hen: okej, jag vet inte.

Jag: vet du inte vad du gör?

Jag:?

Jag: hejdå.....

Vad är der som är så jävla svårt att svara?!?!?

Jag blir inte sur om nån inte läst smsen, jag blir sur när dom läst men inte svarat... har man tid att läsa har man tid att svara. Och bara för att jag ställer två frågor betyder inte det att första frågan slutar att gälla vilket många verkar tro.....

Jag önskar död åt alla er som inte svarar på frågor. Det spelar ingen roll vad svaret är, det kan vara ja, nej, kanske, vet ej..... men det SKA vara ett svar!!!

• Svar på tråden Varför i helvete svarar folk inte på frågor?!?!
  • vcent
    Queennr1 skrev 2017-02-10 23:37:27 följande:

Du låter asjobbig

Du med.
  • LAzon

Och jag läste "var god dröj" ???????????????? tur ingen skriver förkortningar till mig...!

• vcent
    Anonym (Qwerty) skrev 2017-02-10 23:39:11 följande:

Vsdipmf?!?

Svenska tack
  • vcent
    LAzon skrev 2017-02-10 23:40:06 följande:

Och jag läste "var god dröj" ???????????????? tur ingen skriver förkortningar till mig...!

Docj vet jag att dom jag skriver vgd till vet vad vgd är förkortning för då de själva använder det till mig
  • Dixie
    vcent skrev 2017-02-10 23:37:21 följande:

Som sagt så tog jag bara vgd som exempel..

jag förföljer ingen.

Skickar man sms en gång i halvtimme så är man både jobbig och förföljer sina vänner - uppenbarligen vill de inte svara så låt dem vara!
  • Anonym (Qwerty)
    vcent skrev 2017-02-10 23:40:11 följande:

Svenska tack

Jsjps, fdimf??
  • Dixie
    LAzon skrev 2017-02-10 23:40:06 följande:

Vad lustigt det hade varit - du sitter och väntar på att de ska återkomma och de undrar varför du aldrig svara...
  • vcent
    Anonym (Qwerty) skrev 2017-02-10 23:42:34 följande:

Jsjps, fdimf??

Du får mer än gärna lämna denna tråd
Svar på tråden Varför i helvete svarar folk inte på frågor?!?!