• vcent

Varför i helvete svarar folk inte på frågor?!?!

Jag blir så jävla irriterad när folk inte svarar på frågor!!! Inte av att nån inte kommenterar ett sms eller inte svarar på sms, för det kräver inget svar. Men fucking frågor!!!! Det började med att vissa inte svarar på frågor som de kanske inte har ett bra svar på. Men då skriver man för fan att man inte vet eller nått istället för att igga mig?!?!? Nu har det i alla fall gått så långt att jag blir sur på folk när de inte svarar på "vgd?"

På kik kan det tex se ut såhär:

Jag: vgd?

Hen: (har läst)

30 min senare:

Jag: ?

30 min senare

Jag: ??

30 min senare

Jag: varför svarar du inte på frågan?

Hen (har läst)

30 min senare

Jag: ?????

Hen: (läst)

30 min senare

Jag: nu går jag och hänger mig

Hen: Nej!!

Jag: svara på frågorna då

Hen: okej, jag vet inte.

Jag: vet du inte vad du gör?

Jag:?

Jag: hejdå.....

Vad är der som är så jävla svårt att svara?!?!?

Jag blir inte sur om nån inte läst smsen, jag blir sur när dom läst men inte svarat... har man tid att läsa har man tid att svara. Och bara för att jag ställer två frågor betyder inte det att första frågan slutar att gälla vilket många verkar tro.....

Jag önskar död åt alla er som inte svarar på frågor. Det spelar ingen roll vad svaret är, det kan vara ja, nej, kanske, vet ej..... men det SKA vara ett svar!!!

• Svar på tråden Varför i helvete svarar folk inte på frågor?!?!
  • Anonym (Qwerty)
    vcent skrev 2017-02-11 00:12:04 följande:

När en smskonversation "stannar upp" är det att man tappar ämnet jag menade. Inte att man slutar skriva

Nu tycker jag att du tar alldeles för lång tid på dig att svara på våra frågor
  • vcent
    Anonym (Qwerty) skrev 2017-02-11 00:13:23 följande:

Nu tycker jag att du tar alldeles för lång tid på dig att svara på våra frågor

Varför lägger du vikt i hur lång tid det tar att svara på frågan?
  • Anonym (Fatta)
    vcent skrev 2017-02-11 00:12:32 följande:

Detta har inte ens nått med ämnet att göra

Inser du att du inte kan det sociala spelet så kommer du förstå att man inte terroriserar stackare i ens omgivning. Så jag anser att det är av hög relevans i din fråga.
  • Anonym (Qwerty)
    vcent skrev 2017-02-11 00:14:16 följande:

Varför lägger du vikt i hur lång tid det tar att svara på frågan?

Har man tid att läsa har man tid att svara och jag tycker inte att du läser tillräckligt snabbt. Har man startat en tråd får man faktiskt se till att svara på alla inlägg man får också
  • Amanda84

Jag vill inte vara elak men att de inte svarar, kan faktiskt bero på att de inte förstår vad du skriver. Du skriver väldigt märkligt. Jag läste konversationen du skrev fyra gånger innan jag förstod dina märkliga ord.

Jag: vgd? Betyder det: "Vad gör du?" Jag hade inte heller svarat på något sådant konstigt.

Jag: ? Vad vill du att man ska svara på ett frågetecken? Skriv en fråga istället, så kanske folk svarar.

Jag: varför svarar du inte på frågan? (Vilken fråga? hade varit min undring i det här fallet.)

Jag: nu går jag och hänger mig (Men HJÄLP, hade jag tänkt här, och därför svarat som nedanstående:

Hen: Nej!!

Jag: svara på frågorna då

Hen: okej, jag vet inte. (Ja, vad skriver man annars, när någon hotar att hänga sig ifall man inte svarar på en fråga som man inte förstår?)

Jag: vet du inte vad du gör?

Jag:? (Personen skriver fortfarande ingen fråga som jag kan svara på.)

Jag: hejdå.....

• Anonym (Fatta)

Dessutom att du hotar med att hänga dig för att folk inte svarar, är du lite psykiskt instabil?

• Anonym (Qwerty)
    Anonym (Fatta) skrev 2017-02-11 00:25:28 följande:

Vgd ??????

Väldigt goda dumplings?
Svar på tråden Varför i helvete svarar folk inte på frågor?!?!