För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Nu börjar det mola på ordentligt i livmodern och äggstockarna! :o Tror nästan att mensen hälsar på tidigt denna månad.. Testade med PE idag, men helt negativ. Inte ens mina hökögon kunde se ett streck.
Men grattis!!! Tänk att få hålla gravid 1-2 veckor i sin hand ... :))
Hade bim igår, testade då och idag, visade negativt (och några dagar innan för jag har kännt mensvärk i 2 veckor nu utan blod) har känt värk från vänstra äggstocken, ländryggen och runt magen. Tror ni det är graviditet eller nån jävla cancer, cellförändringar eller nåt med äggstocken? Att ha mensvärk i 2 veckor utan blod så man inte kan röra sig ibland är väl inte jätte normalt?
Hade bim igår, testade då och idag, visade negativt (och några dagar innan för jag har kännt mensvärk i 2 veckor nu utan blod) har känt värk från vänstra äggstocken, ländryggen och runt magen. Tror ni det är graviditet eller nån jävla cancer, cellförändringar eller nåt med äggstocken? Att ha mensvärk i 2 veckor utan blod så man inte kan röra sig ibland är väl inte jätte normalt?
Tack så himla mycket alla! Vi kan knappt ta in det här hemma men så lyckliga efter 15 månader! Vi lyckades på första letrozol kuren ?
Jag hade bokat en tid till Kvinnokliniken om jag hade haft så ont i 2 veckor. Låter inge vidare. Krya!
Nej nu börjar jag ge upp hoppet här! Bim på tisdag och har massa symtom så är jag inte gravid är det nått allvarligt fel!
Tog ett Cb early med eftermiddagsurin men negativt.
Mår illa till och från, Molvärk konstant, humörsvängningar( värre än det brukar vara innan mens), känner starka dofter, ömma bröst och bröstvårtor och mycket mer!
Om det varit något borde det ju visats nu?
Hopplöst detta. Det känns helt kört!
I två dagar har jag fått väldigt oklara svaga resultat på clear blue plus, och idag fick jag detta:
Bim på tisdag 18/4
Har plussat på bim +5-6 båda mina tidigare grav så ge inte upp Hoppas på första !