• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Sara2017

Kan jag kissa på sticka idag? Nu?

Kissade imorse på ett test som har 25miu/ml. Vilket inte gav utslag. Har beställt känsligare, men vet inte om jag kan hålla mig. Vill köpa ett känsligt idag och kissa nu på lunchen! Då har jag inte kissat på 6 timmar och bara druckit ett litet glas oboy och smuttat på lite vatten...

Hur hade ni gjort? Köpt ett test för 150 kr eller vänta?

• orzia1
    Sara2017 skrev 2017-04-18 10:48:26 följande:

Kissade imorse på ett test som har 25miu/ml. Vilket inte gav utslag. Har beställt känsligare, men vet inte om jag kan hålla mig. Vill köpa ett känsligt idag och kissa nu på lunchen! Då har jag inte kissat på 6 timmar och bara druckit ett litet glas oboy och smuttat på lite vatten...

När har du bim? Jag testar alltid med billiga tester jag köpte av min kompis. Blir där plus så tar jag cb... Men å andra sidan vill jag testa 100 ggr om dagen och det blir dyrt om man ska ta cb varje dag.
  • Sara2017
    orzia1 skrev 2017-04-18 10:56:35 följande:
    När har du bim? Jag testar alltid med billiga tester jag köpte av min kompis. Blir där plus så tar jag cb... Men å andra sidan vill jag testa 100 ggr om dagen och det blir dyrt om man ska ta cb varje dag.
    Min mens ska komma på fredag om NC stämmer...
    Jag har också billiga tester hemma som jag testar med typ varje dag, nästan. Men de är som sagt inte så känsliga...
  • orzia1
    Sara2017 skrev 2017-04-18 11:03:28 följande:

Min mens ska komma på fredag om NC stämmer...

Jag har också billiga tester hemma som jag testar med typ varje dag, nästan. Men de är som sagt inte så känsliga...

Jag hade väntat med det lite dyrare till fredag. Men der är för jag vet hur lätt jag har att fastna i att testa med dyra test. Så köper man 2 st när man är i affären, Så testar man med de direkt. O sen vill jag köpa nya ha ha... Och när det tar evigheter o flera månader ibland år innan man lyckas så är det inte hållbart för ens ekonomi ha ha.. Men du gör ju som du vill.
  • OFrasisO

Hej tjejer!

Jag hoppar oxå in här :)

Nu är det dags för oss att börja försöka få till ett syskon. Har en liten tjej som fyller 2 år i slutet av denna månad.

Jag hade ÄL igår enligt ÄL-test. Och Bim blir någonstans runt den 30/4. Skulle bli så glad om det tog redan nu då mannen ska ut och resa antagligen precis vid ÄL nästa månad :/

Håller tummarna för alla er som väntar på positivt på stickan :)

• Sara2017
    orzia1 skrev 2017-04-18 11:08:32 följande:

Jag hade väntat med det lite dyrare till fredag. Men der är för jag vet hur lätt jag har att fastna i att testa med dyra test. Så köper man 2 st när man är i affären, Så testar man med de direkt. O sen vill jag köpa nya ha ha... Och när det tar evigheter o flera månader ibland år innan man lyckas så är det inte hållbart för ens ekonomi ha ha.. Men du gör ju som du vill.

Lite så tänker jag också. Är dessutom student som struntat i att ta lån nu så tajt med pengar... men är så nyfiken... och rädd...
  • Snultan
    orzia1 skrev 2017-04-18 08:23:23 följande:

Idag börjar det bli positivt på ägglossningstest.

Äntligen :)
    Matheus 131002!
  • Snultan
    Sara2017 skrev 2017-04-18 10:48:26 följande:

Försök å vänta :) man blir bara ännu mer besviken om det inte visar nåt. Inte värt det för fem öre. Bättre att vänta så länge som möjligt. Är man gravid så märker man det tillslut
    Matheus 131002!
  • Freya18

Tegativt test imorse med RFSU. Inväntar mensen nu och hoppas på bättre tider.. Börjar känna typiska tecken på mens så den dyker nog upp till onsdag.

Nu har vi tagit en "lugn" månad, så till nästa ägglossning kör vi på fullt ut igen! :) Lycka till ni andra! Hänger kvar här och håller tummarna för er som inte plussat än.

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017