• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • EnPetra
    EnPetra skrev 2017-04-26 09:17:34 följande:

Mja, ibland diffar den 1-2 dagar. Antingen tidigare eller senare. Jag får hålla tummarna, och testa igen på lördag tänkte jag

Min dotter är 2,5 och jag minns inte ens när jag plussade med henne.. :D men om man har högt hormon och plussar tidigt en graviditet, kan man vara låghormonare nästa?
  • Lykkeliv
    jhk88 skrev 2017-04-26 09:19:25 följande:

Nej, det förvånar mig inte att ingen ser något... Jag tror att det kan vara så att det är för tidigt. Kollade i min lilla app och såg att jag testade negativt på samma dag förra månaden också...

Håller tummarna för att du testar positivt om ett par dagar!!
  • orzia1
    EnPetra skrev 2017-04-26 09:19:28 följande:

Min dotter är 2,5 och jag minns inte ens när jag plussade med henne.. :D men om man har högt hormon och plussar tidigt en graviditet, kan man vara låghormonare nästa?

Ja det tror jag
  • Fröfröken

jag har vart låghormonare båda tidigare grav, plussat kanske 5-6 dar efter bim. Så det blir en olidlig väntan.. denna gång bim på lör, kan varit en nidblödning i måndags morse (??) har haft nid båda tidigare grav ..!

Så bergodalbana nu, mens närsom ELLER ett + efter helgen? Gissar många här delar denna känsla .. tummen för oss alla!

• EnPetra
    Fröfröken skrev 2017-04-26 10:00:22 följande:

jag har vart låghormonare båda tidigare grav, plussat kanske 5-6 dar efter bim. Så det blir en olidlig väntan.. denna gång bim på lör, kan varit en nidblödning i måndags morse (??) har haft nid båda tidigare grav ..!

Så bergodalbana nu, mens närsom ELLER ett + efter helgen? Gissar många här delar denna känsla .. tummen för oss alla!

Har du testat negativt då dagarna innan du plussat? Eller har du lyckats hålla dig från att testa så länge?
  • jhk88

Tog nytt test efter att ha hållt mig två h... Tycker mig se något, eller det kanske bara är i mitt huvud?! :O

• orzia1
    jhk88 skrev 2017-04-26 10:39:05 följande:

Tog nytt test efter att ha hållt mig två h... Tycker mig se något, eller det kanske bara är i mitt huvud?! :O

Ser tyvärr inte men bilderna här på familjeliv suger. Så otydliga
  • jhk88
    orzia1 skrev 2017-04-26 10:40:22 följande:

De gör ju det :(
  • jhk88
    orzia1 skrev 2017-04-26 10:40:22 följande:

Syns kanske bättre nu? :)

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017