För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Mja, ibland diffar den 1-2 dagar. Antingen tidigare eller senare. Jag får hålla tummarna, och testa igen på lördag tänkte jag
Nej, det förvånar mig inte att ingen ser något... Jag tror att det kan vara så att det är för tidigt. Kollade i min lilla app och såg att jag testade negativt på samma dag förra månaden också...
Min dotter är 2,5 och jag minns inte ens när jag plussade med henne.. :D men om man har högt hormon och plussar tidigt en graviditet, kan man vara låghormonare nästa?
jag har vart låghormonare båda tidigare grav, plussat kanske 5-6 dar efter bim. Så det blir en olidlig väntan.. denna gång bim på lör, kan varit en nidblödning i måndags morse (??) har haft nid båda tidigare grav ..!
Så bergodalbana nu, mens närsom ELLER ett + efter helgen? Gissar många här delar denna känsla .. tummen för oss alla!
jag har vart låghormonare båda tidigare grav, plussat kanske 5-6 dar efter bim. Så det blir en olidlig väntan.. denna gång bim på lör, kan varit en nidblödning i måndags morse (??) har haft nid båda tidigare grav ..!
Så bergodalbana nu, mens närsom ELLER ett + efter helgen? Gissar många här delar denna känsla .. tummen för oss alla!
Tog nytt test efter att ha hållt mig två h... Tycker mig se något, eller det kanske bara är i mitt huvud?! :O
Tog nytt test efter att ha hållt mig två h... Tycker mig se något, eller det kanske bara är i mitt huvud?! :O
Ser tyvärr inte men bilderna här på familjeliv suger. Så otydliga
Ser tyvärr inte men bilderna här på familjeliv suger. Så otydliga