anton999999 skrev 2017-03-23 12:56:16 följande:
Likt erfaren här ovan har jag haft många damer under perioder av mitt liv. Jag är dock inte en atlet med oändlig uthållighet och skulle tro att snorren är medelstor. Jag ser varje sexakt som en utmaning i att just få kvinnan att komma vaginalt likt en hobby.
Jag skulle säga att alla de kvinnor (utom en) haft sex med 3gånger eller mer får vaginalorgasm med mej och säkert hälften av dom har aldrig tidigare fått erfare det.
Kvinnor är väldigt olika på vilka punkter som för dom till skyarna och när man tror sig ha tekniken så visar det sig inte alls funka på nästa osv. Några teorier tror jag på som punktena livmoderhalstappen eller annat djupt inne ,g-punkten, anus, innre slidstimulans mot anushålet, busken med klitoris. Låt oss säga att snorren når punkten i botten så bör det kanske våra buskar stöta emot samtidigt så att klitoris får beröring samtidigts. Och är snorren för lång slår den i botten för tidigt o är den för kort nås inte botten. Istället för vanlig in ut rörelse när hon rider, missionären o ridande sittande i soffan låt då kvinnans bus
Hoppsan mitt inlägg här ovan blev avhugget och fortsätter nu.
Istället för vanlig in ut rörelse när hon rider, missionären o ridande sittande i soffan låt då kvinnans buske med klitoris glida upp o ner mot killens buske/mage.
Hur skulle tjejer göra för att optimera sin njutning om jag vetenskapligt får bestämma. Det handlar om att ni tjejer måste träna o utforska för att hitta dina punkter och vid sex ta kommandot till de ställningar om nu inte din kille redan har full koll på dej. Här är våra könsroller skit då vi killa ska stå för intiativen o kontrollen och ni tjejer tyvärr bara följer oss och då är det ganska givet att ni inte får era behov uppfyllda med en orgasm när faktiskt era kroppa orättvist nog har förmågan till orgasn efter orgasm.
Gå till säng med er kille inte för njutsex utan gör upp om att ni vetenskapligt ska köra vissa positioner och tjejen betygsätter hur det var med tex djupa -grunda juck mot bakre/främre slidvägg osv. Tex tjejen ligger på rygg o drar upp benen mot bröstet så att höftpartiet lyfts upp kanske med en kudde under och låt han knulla upp mot naveln förbi g-punkten och prova djupa juck men också snabba halvjuck. Nu är en naturlig snorre inte ideala träningsredskapet då den vill fara runt där inne lite utom kontroll och sitter monterad på en individ som enastunden är het o superkåt men kan i nästa stund tappa ork. Min djupaste rekomendation är att ni tjejer påpåhela egen hand hela ert liv onanerar experimenterande med en hel arsenal av leksaker och bäst av allt en sk fuckmachine knullar dej exakt där o som du vill utan att tappa ork och då kommer du upptäcka vinklar o trix som du kommer ha enorm nytta av med din kille om du har stake att framföra dina önskemål. Jag byggde en egen maskin som sen även i en relation är fantastisk för tex dubbelpenetrering o öva upp analsex säkert o tryggt.