• Anonym (Ledsentjej)

Orgasmens helvete

Hej jag är så trött på mig själv rent ut sagt. Ledsen o arg. Varför kan jag aldrig få orgasm via penetration? Jag kan få de om jag tar på mig själv ensam, då kan jag få de hur snabbt som helst. Exakt alla killar jag legat med tycker de är konstigt att jag inte får orgasm. Som att de är så himla vanligt då? Det känns som att de är nå fel mig och min slida när de kommer till orgasm. Jag kan få de om jag smeker mig själv ensam utan sex. Men aldrig av penetration inte ens i närheten o jag börjar bli så less att jag inte ens vill ha sex längre . Min kille känner sig dålig för att han inte får mig och komma och jag känner mig dålig för att de är helt jävla omöjligt att komma o jg vet inte ens hur jag ska göra eller om de ens går!

Hur kan tjejer i porrfilmer komma typ 3 ggr under ett samlag? Bara sådär? Vet att mkt är fejk där men killarna tror ju tjejer är sådär!!!!!! Men tänk om tjejer är sådär och jag är nå extremfall?

Kan man träna upp sig för att få orgasm via sex? Smekning medan sex funkar ej.

????

• Svar på tråden Orgasmens helvete
  • Anonym (D)
    Anders 386 skrev 2017-03-10 11:09:48 följande:

Det är din kille som är problemet. Han låter inte så erfaren. Ungefär hälften av alla kvinnor får orgasm av penetration. Och många av dom får det egentligen bara när dom stimulerar klitoris samtidigt. Dom flesta kvinnor lever alltså ett helt liv utan att få orgasm av kuken i fittan.

Det är kunskap som fattas er, inget annat.

Mhm. Och var finns den kunskapen att finna då, för de som inte lever med erfarenheten eller gåvan av känslan själv?!
  • Anders 386
    Anonym (D) skrev 2017-03-10 11:19:44 följande:
    Mhm. Och var finns den kunskapen att finna då, för de som inte lever med erfarenheten eller gåvan av känslan själv?!
    Den hittar man här på FL. Skrattande
    Bara att läsa svaren i den här tråden.

Ganska samstämmiga..  
  • Anonym (D)
    Anders 386 skrev 2017-03-10 11:26:15 följande:

Den hittar man här på FL.

Bara att läsa svaren i den här tråden.

Ganska samstämmiga..  

Haha .. ok
  • Anonym (svårt)

Känner igen mig så mycket i det där och jag har ingen magisk lösning.

Först och främst, tjejerna i de flesta porrfilmer för förmodligen knappast orgasm ens en enda gång. Det är fejk. Möjligtvis om du hittat någon bra källa för äkta sexfilmer, där det är par som känner varandra och har sex eller om det är filmat av de fåtal, seriösa bolag som faktiskt satsar på porrfilmer för tjejer och på lika och bra villkor.

Till din själva fråga. Jag är snart 40 och hade mina första, riktiga orgasmer för något år sedan. Innan dess hade jag varit med kanske inte många, men en del,  män/killar av blandad varieté. En del kändes verkligen "bra" i sängen, men trots det fick jag aldrig orgasm med dom. Det handlade dels om att jag själv inte riktigt förstod vad jag ville ha, dels om att dom inte riktigt förstod det jag försökte förmedla. Jag kunde med få orgasm när jag var ensam - trodde jag. Den orgasmen var dock ganska meningslös och kändes mest bara jobbig och ansträngande. Kroppen pulserade och det fanns en tydlig början och slut på den, men efteråt kände jag mig långt ifrån tillfredsställd.

Med min nuvarande partner har jag jobbat enormt mycket med mig själv och att acceptera min sexualitet. Min man har varit tålmodigt och lyssnat på vad jag sagt. Vi har provat oss fram och utan honom hade jag aldrig kommit dit jag är nu, för mycket har han liksom "instinktivt" förstått.  Det går inte alltid för mig, utan kanske 1/5. Men givet att jag då varit sexuellt aktiv i nästan 20 år utan att det gått alls är jag otroligt nöjd med att lyckas var femte gång! Och jag/vi blir bättra för varje gång som går!

Nu är vår story kanske inte rakt av lika, men ganska. Det jag tycker du ska göra är:
    - Var med en partner du litar på och känner att du kan prata med
    - Var öppen mot dig själv och tillåt dig själv att kanske inte veta vad du vill ha, utan prova dig fram
    - Om du får sköna och bra orgasmer när du är själv, kan du "plocka russinen" ur det och förmedla till din partner? Om det är smekningar som fungerar för dig själv, kan t.ex du själv eller din partner smeka dig under penetrationen? (A och O för att det ska gå för mig!)

Jag följer tråden. Kanske får du fler bra tips som jag med kan använda mig av.

Och PS: om du inte redan hittat sidan "orgasmic tips for girls" så googla på den. Hon skriver många bra tips om hur man kan utvecklas sexuellt och har dessutom massa bra länkar till icke nedvärderande porr.

• Anonym (Erfaren)

Jag har haft sex med ett oräkneligt antal kvinnor i mitt liv. Jag är ordentligt utrustad och uthållig, men jag har inte ens lyckats att få 1 av 10 att komma enbart med penetrering. Jag är kanske helt enkelt dålig på det, eller så beror det på att den något tilltagna längden gör att jag sällan kommer helt intill med mitt blygdben (vilket skulle stimulera clitoris mer vi missionären). Men jag är en jävel på att använda fingrar och tunga, så det har aldrig varit något större problem ändå. Har hänt ett antal gånger att tjejer har hört av sig flera år efteråt och frågat om vi inte kan träffas igen, och att jag varit det bästa sexet de haft någonsin.

• anton999999

Likt erfaren här ovan har jag haft många damer under perioder av mitt liv. Jag är dock inte en atlet med oändlig uthållighet och skulle tro att snorren är medelstor. Jag ser varje sexakt som en utmaning i att just få kvinnan att komma vaginalt likt en hobby.

Jag skulle säga att alla de kvinnor (utom en) haft sex med 3gånger eller mer får vaginalorgasm med mej och säkert hälften av dom har aldrig tidigare fått erfare det.

Kvinnor är väldigt olika på vilka punkter som för dom till skyarna och när man tror sig ha tekniken så visar det sig inte alls funka på nästa osv. Några teorier tror jag på som punktena livmoderhalstappen eller annat djupt inne ,g-punkten, anus, innre slidstimulans mot anushålet, busken med klitoris. Låt oss säga att snorren når punkten i botten så bör det kanske våra buskar stöta emot samtidigt så att klitoris får beröring samtidigts. Istället för vanlig in ut rörelse när hon rider, missionären o ridande sittande i soffan låt då kvinnans bus

• Anonym (Ej porrskadad)

Jag är 40 och har nog fått orgasm via penetration en gång i mitt liv. Då var jag nykär och extremt kåt. Alla andra gånger behöver jag orgasm av klitorisstimulering. Bäst orgasm blir det om klitoris stimuleras och jag penetreras samtidigt.
    Tricket är att ligga så man kommer åt. Missionären är kört men en hel massa andra funkar.

• anton999999
    anton999999 skrev 2017-03-23 12:56:16 följande:

Likt erfaren här ovan har jag haft många damer under perioder av mitt liv. Jag är dock inte en atlet med oändlig uthållighet och skulle tro att snorren är medelstor. Jag ser varje sexakt som en utmaning i att just få kvinnan att komma vaginalt likt en hobby.

Jag skulle säga att alla de kvinnor (utom en) haft sex med 3gånger eller mer får vaginalorgasm med mej och säkert hälften av dom har aldrig tidigare fått erfare det.

Kvinnor är väldigt olika på vilka punkter som för dom till skyarna och när man tror sig ha tekniken så visar det sig inte alls funka på nästa osv. Några teorier tror jag på som punktena livmoderhalstappen eller annat djupt inne ,g-punkten, anus, innre slidstimulans mot anushålet, busken med klitoris. Låt oss säga att snorren når punkten i botten så bör det kanske våra buskar stöta emot samtidigt så att klitoris får beröring samtidigts. Och är snorren för lång slår den i botten för tidigt o är den för kort nås inte botten. Istället för vanlig in ut rörelse när hon rider, missionären o ridande sittande i soffan låt då kvinnans bus

Hoppsan mitt inlägg här ovan blev avhugget och fortsätter nu.

Istället för vanlig in ut rörelse när hon rider, missionären o ridande sittande i soffan låt då kvinnans buske med klitoris glida upp o ner mot killens buske/mage.

Hur skulle tjejer göra för att optimera sin njutning om jag vetenskapligt får bestämma. Det handlar om att ni tjejer måste träna o utforska för att hitta dina punkter och vid sex ta kommandot till de ställningar om nu inte din kille redan har full koll på dej. Här är våra könsroller skit då vi killa ska stå för intiativen o kontrollen och ni tjejer tyvärr bara följer oss och då är det ganska givet att ni inte får era behov uppfyllda med en orgasm när faktiskt era kroppa orättvist nog har förmågan till orgasn efter orgasm.

Gå till säng med er kille inte för njutsex utan gör upp om att ni vetenskapligt ska köra vissa positioner och tjejen betygsätter hur det var med tex djupa -grunda juck mot bakre/främre slidvägg osv. Tex tjejen ligger på rygg o drar upp benen mot bröstet så att höftpartiet lyfts upp kanske med en kudde under och låt han knulla upp mot naveln förbi g-punkten och prova djupa juck men också snabba halvjuck. Nu är en naturlig snorre inte ideala träningsredskapet då den vill fara runt där inne lite utom kontroll och sitter monterad på en individ som enastunden är het o superkåt men kan i nästa stund tappa ork. Min djupaste rekomendation är att ni tjejer påpåhela egen hand hela ert liv onanerar experimenterande med en hel arsenal av leksaker och bäst av allt en sk fuckmachine knullar dej exakt där o som du vill utan att tappa ork och då kommer du upptäcka vinklar o trix som du kommer ha enorm nytta av med din kille om du har stake att framföra dina önskemål. Jag byggde en egen maskin som sen även i en relation är fantastisk för tex dubbelpenetrering o öva upp analsex säkert o tryggt.
  • Anonym (ollon)

Då är det jag som bekräftar regeln med undantaget, min fru sen 35 år tillbaka, kommer 99 gånger av 100 genom enbart penetration. Dessutom snabbt, 10 minuter max, inget förspel, inget slick och sug och inga fingrar. Bara kuken i fittan. 

Svar på tråden Orgasmens helvete