• Anonym (Ledsentjej)

Orgasmens helvete

Hej jag är så trött på mig själv rent ut sagt. Ledsen o arg. Varför kan jag aldrig få orgasm via penetration? Jag kan få de om jag tar på mig själv ensam, då kan jag få de hur snabbt som helst. Exakt alla killar jag legat med tycker de är konstigt att jag inte får orgasm. Som att de är så himla vanligt då? Det känns som att de är nå fel mig och min slida när de kommer till orgasm. Jag kan få de om jag smeker mig själv ensam utan sex. Men aldrig av penetration inte ens i närheten o jag börjar bli så less att jag inte ens vill ha sex längre . Min kille känner sig dålig för att han inte får mig och komma och jag känner mig dålig för att de är helt jävla omöjligt att komma o jg vet inte ens hur jag ska göra eller om de ens går!

Hur kan tjejer i porrfilmer komma typ 3 ggr under ett samlag? Bara sådär? Vet att mkt är fejk där men killarna tror ju tjejer är sådär!!!!!! Men tänk om tjejer är sådär och jag är nå extremfall?

Kan man träna upp sig för att få orgasm via sex? Smekning medan sex funkar ej.

????

• Svar på tråden Orgasmens helvete
  • Anonym (100%)
    Anonym (J) skrev 2017-03-25 11:02:28 följande:

Eller så kommer hon av att blygdbenet masserar klitoris och kuken hade inte ens behövt vara där inne.

Varför har du så svårt att acceptera att många kvinnor kan få orgasm utan att klitoris stimuleras?
  • Anonym (Man 50)

Jökade igår och då jag är klen i kroppen o orken tog jag damen med leksaker först för att sen plocka fram den naturliga råvarna.

Min dam är lite blyg för leksaker men jag tog intiativet o började med en bullet på klitoris och sen även med en naturlig dildo. Hon har aldrig gillat dildo och samma sak nu o jag fick dra ut den för att nu bara låta den glida runt på utsidan. Men efter tag lekte jag med den i slidöppnimgen igen och damen kåtnade till mer. Jag knullade djupa o djupare och denna gång älskade hon överaskande dildon. Ska jag med hjälp av hennes stön o kroppsspråk göra en efteranalys så var långa inte allt för snabba drag ända in till botten som fick henne att komma. Jag som man tycker det är väldigt fint o upphetsande att leka med leksaker på henne eller titta på när hon själv onanerar med dildon. Då det kan ta lång stund för henne att komma är det ett tips att leka på detta sätt med interna externa leksaker 20 minuter och sen böeja knulla.

Klitoris är dock svårt för oss killar att stimmulera då vi trycker för hårt el annat fel och därför funkar det bäst att lämna över bulletvibratorn till henne.

• Anonym (Fejkar)
    Anonym (ollon) skrev 2017-03-23 14:46:03 följande:

Då är det jag som bekräftar regeln med undantaget, min fru sen 35 år tillbaka, kommer 99 gånger av 100 genom enbart penetration. Dessutom snabbt, 10 minuter max, inget förspel, inget slick och sug och inga fingrar. Bara kuken i fittan. 

...jag kanske är din fru, och om inte så är jag precis som din fru. Har fejkat varenda orgasm. Och vi har sex flera gånger i veckan och har varit gifta i 35 år. Vill få sexet överstökat, men tar även initiativ till sex bara för att hålla honom kvar. Inte en enda orgasm.
  • Anonym (J)
    Anonym (100%) skrev 2017-03-25 21:35:45 följande:

Varför har du så svårt att acceptera att många kvinnor kan få orgasm utan att klitoris stimuleras?

För jag vet ingen som på riktigt har kommit av att ta den bakifrån.
  • Anonym (100%)
    Anonym (J) skrev 2017-03-26 13:38:48 följande:

För jag vet ingen som på riktigt har kommit av att ta den bakifrån.

Ska jag be min fru att ringa dig och berätta att hon finns?
  • Anonym (J)
    Anonym (100%) skrev 2017-03-26 17:01:37 följande:

Ska jag be min fru att ringa dig och berätta att hon finns?

Ja då kanske hon vågar erkänna att hon fejkar :)
  • Anonym (q)
    Anonym (Ledsentjej) skrev 2017-03-10 10:30:48 följande:

Hej jag är så trött på mig själv rent ut sagt. Ledsen o arg. Varför kan jag aldrig få orgasm via penetration? Jag kan få de om jag tar på mig själv ensam, då kan jag få de hur snabbt som helst. Exakt alla killar jag legat med tycker de är konstigt att jag inte får orgasm. Som att de är så himla vanligt då? Det känns som att de är nå fel mig och min slida när de kommer till orgasm. Jag kan få de om jag smeker mig själv ensam utan sex. Men aldrig av penetration inte ens i närheten o jag börjar bli så less att jag inte ens vill ha sex längre . Min kille känner sig dålig för att han inte får mig och komma och jag känner mig dålig för att de är helt jävla omöjligt att komma o jg vet inte ens hur jag ska göra eller om de ens går!

Hur kan tjejer i porrfilmer komma typ 3 ggr under ett samlag? Bara sådär? Vet att mkt är fejk där men killarna tror ju tjejer är sådär!!!!!! Men tänk om tjejer är sådär och jag är nå extremfall?

Kan man träna upp sig för att få orgasm via sex? Smekning medan sex funkar ej.

????

men alla får ju inte orgasm via penetration? Jag har aldrig fått det (snart 50 år gammal) men får underbara orgasmer via klitoris. Det är ju inget fel eller "sämre" så du behöver väl inte grubbla så mkt över detta? 

Alla män jag haft relationer med har insett detta och smekt mig så som jag visat dem att jag vill ha det.
    Låter som om du känner din kropp dåligt eller inte slappnar av ihop med en kille? Klart det går att smeka under sex!

men porrfilmer fattar du väl är just film? Tänk på När harry mötte Sally och den fejkade orgasmscenen i kafeet, den är väl tillräckligt övertygande den? men givetvis kan de fejka i en porrfilm också :) 
  • Anonym (Någontjej)

Jag kommer inte av vaginal penetration (tror ja lyckats en gång). Vi löser det genom att min man smeker/slickar innan samlaget. Kommer även av anal penetration utan att röra klitoris, konstigt nog. Kanske värt att prova? Kan även få fontänorgasm av analsex.

• Anonym (Maja)
    Anonym (ollon) skrev 2017-03-23 15:27:42 följande:

Eller hur, 3 ggr i veckan i 35 år

Ja varför inte, jag har aldrig någonsin kommit av penetrerande sex, och ytterst sällan av någon annans fingrar.

Jag har fejkat 3 gånger i veckan i 9 år, och i alla förhållanden innan. Det hör liksom lite till.

Dock är ju min man bra på det sättet att han ju inte kör in den i mig torr. Vi har förspel givetvis.

Hade jag varit i din frus skor hade jag fejkat det rejält för att få det hela överstökat.
  • Anonym (ollon)
    Anonym (J) skrev 2017-03-24 23:33:25 följande:
    Kör ni missionären eller att hon rider dig de där 99 av 100 gångerna? Då stimuleras klitoris.
    Vi gör olika, hon kommer ändå.
Svar på tråden Orgasmens helvete