• Anonym (Ledsentjej)

Orgasmens helvete

Hej jag är så trött på mig själv rent ut sagt. Ledsen o arg. Varför kan jag aldrig få orgasm via penetration? Jag kan få de om jag tar på mig själv ensam, då kan jag få de hur snabbt som helst. Exakt alla killar jag legat med tycker de är konstigt att jag inte får orgasm. Som att de är så himla vanligt då? Det känns som att de är nå fel mig och min slida när de kommer till orgasm. Jag kan få de om jag smeker mig själv ensam utan sex. Men aldrig av penetration inte ens i närheten o jag börjar bli så less att jag inte ens vill ha sex längre . Min kille känner sig dålig för att han inte får mig och komma och jag känner mig dålig för att de är helt jävla omöjligt att komma o jg vet inte ens hur jag ska göra eller om de ens går!

Hur kan tjejer i porrfilmer komma typ 3 ggr under ett samlag? Bara sådär? Vet att mkt är fejk där men killarna tror ju tjejer är sådär!!!!!! Men tänk om tjejer är sådär och jag är nå extremfall?

Kan man träna upp sig för att få orgasm via sex? Smekning medan sex funkar ej.

????

• Svar på tråden Orgasmens helvete
  • Anonym (100%)
    AndreaBD skrev 2017-03-28 14:17:21 följande:

I övrigt så lär det vara så att bara 30 % av alla kvinnor får orgasm bara genom samlag. Alla övriga behöver extra stimulering.

Enligt (Hoot) och (J) så är det 0% av kvinnorna som kommer av samlag. ALLA kvinnor måste ha stimulering av klitoris för att komma, annars är det som de fejkar.

Vaginal orgasm är överskattad. Den är i regel ganska svag.

Det är nog högst individuellt. Min fru får mycket starkare vaginalorgasmer än klitorisorgasmer. Det är inte något som jag bara upplever utan det säger hon själv också. Och när hon onanerar så framkallar hon nästan alltid vaginalorgasmer just för att de är starkare för henne.

Men enligt (Hoot) och (J) så fejkar hon antagligen även när hon onanerar.
  • Anonym (Hoot)
    Anonym (100%) skrev 2017-03-29 21:47:04 följande:
    Det verkar vara du som inte har tillräckligt med erfarenhet än. När du skriver att mannen är oviktig för kvinnans orgasm vid kuk-i-fitta-sex så vittnar det om stor okunnighet. Men jag kan förstå att du tror att det är så, eftersom du hela tiden utgår ifrån dig själv och på riktigt tror att alla andras verklighet är likadan.

Också kan du lägga ner dedär med att alla kvinnor fejkar. Återigen utgår du från dig själv och tror att det är en allmänrådand sanning.
    Jag har mer erfarenhet än jag önskar. Sambo sedan 18 år och hade några år på nacken innan dess. Så jag vet vad jag pratar om.

Jag utgår inte från mig själv. Jag säger ju att det handlar om kvinnans kropp och inte er skicklighet (även om jag förstår att det gör lite ont). Precis som att man föds med hår på huvudet eller inte, är kittlig eller inte, rodnar eller inte, blir flintskallig eller inte. Våra kroppar gör inte likadant hela tiden.

Jag säger inte att alla kvinnor fejkar. Jag säger bara att de kanske gör det. Och förstår inte varför du blir upprörd. Antar att kvinnor gör det för att de är trötta på sexet, men inte vill säga att de inte vill mer för då skulle de såra era känslor plus riskera att ni minsann ska fortsätta till hon kommer och ja, det var ju inte det man hade lust till. De gör det ju för att inte förödmjuka er, det är väl snällt.

Jag fejkar inte, alldeles för ärlig. Jag säger bara att jag inte vill komna.
  • Anonym (Hoot)
    Anonym (100%) skrev 2017-03-29 22:06:44 följande:
    Enligt (Hoot) och (J) så är det 0% av kvinnorna som kommer av samlag. ALLA kvinnor måste ha stimulering av klitoris för att komma, annars är det som de fejkar.

Vaginal orgasm är överskattad. Den är i regel ganska svag.

Det är nog högst individuellt. Min fru får mycket starkare vaginalorgasmer än klitorisorgasmer. Det är inte något som jag bara upplever utan det säger hon själv också. Och när hon onanerar så framkallar hon nästan alltid vaginalorgasmer just för att de är starkare för henne.

Men enligt (Hoot) och (J) så fejkar hon antagligen även när hon onanerar.
    Jag har inte sagt att man inte kan komma av samlag. Det kan tom jag. Sen kräver det för mig att jag ligger på ett speciellt sätt så mannens stump kommer åt där jag måste bli rörd för att jag ska komma.

Att onanera är för mig mycket bättre, då jag helt enkelt är bättre på att röra mig på rätt sätt och det går snabbt. Mer tid för annat
  • Pussan
    Anonym (Hoot) skrev 2017-03-29 22:44:18 följande:
    Jag har inte sagt att man inte kan komma av samlag. Det kan tom jag. Sen kräver det för mig att jag ligger på ett speciellt sätt så mannens stump kommer åt där jag måste bli rörd för att jag ska komma.

Att onanera är för mig mycket bättre, då jag helt enkelt är bättre på att röra mig på rätt sätt och det går snabbt. Mer tid för annat
    I couldn't agree less. Det går snabbt! Det är väl ändå inte meningen med sex!?
  • Anonym (Hoot)
    Pussan skrev 2017-03-29 22:45:46 följande:
    I couldn't agree less. Det går snabbt! Det är väl ändå inte meningen med sex!?
    Om man inte gillar det är snabbhet en vinnande faktor
  • Anonym (100%)
    Anonym (Hoot) skrev 2017-03-29 22:55:09 följande:

Om man inte gillar det är snabbhet en vinnande faktor

Okej, där kom sanningen fram.

Du gillar inte sex och har det som utgångspunkt när du talar om för oss andra hur det är för kvinnor i allmänhet, och att mannens roll är betydelselös för kvinnans njutning.

Du verkar ha dåliga erfarenheter av sex och män och det är beklagligt. Men utgå inte från att alla kvinnor har det likadant och därför föredrar att tillfredställa sig själv på snabbast möjliga sätt.

Efter 3 barn och 25 år tillsammans så tar min fru fortfarande initiativ till sex nästan varje dag. Ibland flera gånger på samma dag. Tror du hon har samma inställning/erfarenheter som du när det gäller sex?
  • Anonym (Hoot)
    Anonym (100%) skrev 2017-03-30 09:17:14 följande:
    Okej, där kom sanningen fram.

Du gillar inte sex och har det som utgångspunkt när du talar om för oss andra hur det är för kvinnor i allmänhet, och att mannens roll är betydelselös för kvinnans njutning.

Du verkar ha dåliga erfarenheter av sex och män och det är beklagligt. Men utgå inte från att alla kvinnor har det likadant och därför föredrar att tillfredställa sig själv på snabbast möjliga sätt.

Efter 3 barn och 25 år tillsammans så tar min fru fortfarande initiativ till sex nästan varje dag. Ibland flera gånger på samma dag. Tror du hon har samma inställning/erfarenheter som du när det gäller sex?
    Jag säger inte att jag talar för alla, men jag tror jag talar för fler än samhället idag ger signaler om. I ett jämställt land kommer vi inom sinom tid få reda på det.

Av nyfikenhet, hur ser er bakgrund ut. Hur lång är din och hennes utbildning, vad tjänar du, vad tjänar hon, ger du henne materiella ting i större utsträckning än hon ger dig?
  • Anonym (100%)
    Anonym (Hoot) skrev 2017-03-30 09:24:29 följande:

Av nyfikenhet, hur ser er bakgrund ut. Hur lång är din och hennes utbildning, vad tjänar du, vad tjänar hon, ger du henne materiella ting i större utsträckning än hon ger dig?

Vi kommer båda från trygga hem med oskilda föräldrar. Jag har bara 40 högskolepoäng medan min fru har 175 högskolepoäng. Jag är statsanställd och tjänar bra. Hon har historiskt sett alltid tjänat mer än mig men för tillfället har hon låg inkomst eftersom hon startat eget företag. Vi har haft gemensam ekonomi sedan dag ett när vi flyttade ihop, så att ge varandra materiella ting är inget som vi gör på det viset.
  • Anonym (100%)
    Anonym (Hoot) skrev 2017-03-30 09:24:29 följande:

Hur ser din egen situation ut? Sitter du i en beroendeställning till din sambo ekonomiskt sett och är det i så fall anledningen till att du har sex fast du inte gillar det?
  • Anonym (Hoot)
    Anonym (100%) skrev 2017-03-30 10:16:30 följande:
    Hur ser din egen situation ut? Sitter du i en beroendeställning till din sambo ekonomiskt sett och är det i så fall anledningen till att du har sex fast du inte gillar det?
    Nej, ingen av oss är ekonomiskt beroende av varandra. Båda högskoleutbildningar, jag har dock alltid tjänat mycket mer än honom, men han har mycket högre lön än snitt-Svensson, så han skulle klara sig bra själv.

Anledningen till att jag under lång tid har haft sex fast jag inte gillar det är just av den enkla anledningen att jag älskar honom och vet att han älskar sex, så jag har kämpat länge för hans behov.

Nu dock nåt stadiet att jag inte kan utsätta kroppen för mer smärta. Han vet vad jag vill och valet är hans om sex betyder mer än det liv vi byggt upp. Inget val jag kan göra åt honom.
Svar på tråden Orgasmens helvete