• Anonym (Ledsentjej)

Orgasmens helvete

Hej jag är så trött på mig själv rent ut sagt. Ledsen o arg. Varför kan jag aldrig få orgasm via penetration? Jag kan få de om jag tar på mig själv ensam, då kan jag få de hur snabbt som helst. Exakt alla killar jag legat med tycker de är konstigt att jag inte får orgasm. Som att de är så himla vanligt då? Det känns som att de är nå fel mig och min slida när de kommer till orgasm. Jag kan få de om jag smeker mig själv ensam utan sex. Men aldrig av penetration inte ens i närheten o jag börjar bli så less att jag inte ens vill ha sex längre . Min kille känner sig dålig för att han inte får mig och komma och jag känner mig dålig för att de är helt jävla omöjligt att komma o jg vet inte ens hur jag ska göra eller om de ens går!

Hur kan tjejer i porrfilmer komma typ 3 ggr under ett samlag? Bara sådär? Vet att mkt är fejk där men killarna tror ju tjejer är sådär!!!!!! Men tänk om tjejer är sådär och jag är nå extremfall?

Kan man träna upp sig för att få orgasm via sex? Smekning medan sex funkar ej.

????

• Svar på tråden Orgasmens helvete
  • Anonym (Samma)
    Anonym (ollon) skrev 2017-03-23 14:46:03 följande:

Då är det jag som bekräftar regeln med undantaget, min fru sen 35 år tillbaka, kommer 99 gånger av 100 genom enbart penetration. Dessutom snabbt, 10 minuter max, inget förspel, inget slick och sug och inga fingrar. Bara kuken i fittan. 

Samma här :)
  • Anonym (...)

Då är det jag som bekräftar regeln med undantaget, min fru sen 35 år tillbaka, kommer 99 gånger av 100 genom enbart penetration. Dessutom snabbt, 10 minuter max, inget förspel, inget slick och sug och inga fingrar. Bara kuken i fittan. 

...eller så tillhör hon en av de kvinnor som fejkar orgasm...
  • Anonym (ollon)
    Anonym (...) skrev 2017-03-23 15:20:05 följande:
    Eller hur, 3 ggr i veckan i 35 år
  • Pussan

Det finns så klart inga riktiga svar på detta egentligen därför att vi alla fungerar olika. Och när vi då är två som båda fungerar olika som parar ihop oss så fungerar det (eller inte) på ännu fler olika sätt.
    Om någon förstår vad jag menar för själv är jag lite förvirrad nu...
    Men för mig har det ofta fungerat bra att börja fejka orgasm, typ andas häftigt o gny o stöna..och då lever jag mig så in i detta att det ofta blir en riktigt explosion inombords och hur skönt som helst

• Walter888

Jag har varit med 10 kvinnor. 70 % av dem kom genom penetrering. Men ja, inte alltid.

En av kvinnorna förlorade sin orgasmförmåga med tiden. Det var när hennes ego blev större och större så blev hennes orgasmförmåga mindre och mindre tillslut var den borta. Hennes ego gick till max och jag fick dumpa idioten.

• Anonym (100%)
    Anonym (...) skrev 2017-03-23 15:20:05 följande:

Absolut inte. Då hade hon fått orgasm 100% av gångerna.
  • Solen82

Jag har haft sex med typ 50 kvinnor, tror att det är typ två stycken som kommit vaginalt. När jag var  yngre tyckte jag att det var lite jobbigt och trodde att jag kanske gjorde fel (vilket jag gjorde).
    Ibland var sexet mycket bar och ibland dåligt, sämre, sämst...
    Jag har haft en några längre förhållanden och vi hade bra och spännande sex. Men hela tiden väntade jag på att få vara men om en sådan där EXTREM orgasm (av kvinnan). Men tydligen gjorde jag fel och ingen av dem hade varit med om det. Givetvis frågade jag mina fd flickvänner vad de tände på och hur jag skulle göra osv osv...................

Men...... dagen kom :)
    Det var med min fru. Hon kan levererar.
    Resan dit var ganska lång. Samma sak med henne. Jag frågade och fick typ samma svar. "Nej det är bara i porrfilm som kvinnor kommer så många ggr och sprutar".
    Vi jobbade ganska mycket på det...
    Och hon kom flera ggr i följd med hjälp av tunga och fingrar. Hon började också ta på sig själv när vi hade sex och kom ofta och kraftigt av detta.

Åren gick och vi älskar vårt sexliv men kom överens om att även ha sex med andra personer på varsitt håll.
    Då hände det.... Hon lyckade få till sin första fontänorgasm. Givetvis blev jag lite sotis. Men företagsam som man är, förhörde jag mig om alla detaljerna. Och Numera vet jag knepet :)
    Det blev som en grej för mig, detta med fontänorgasmer. Jag lyckades att få ALLA tjejer att komma på detta vis.
    Det var en ny upplevelse för alla. (Dä av inte sagt att det är bättre än klitorisorgasm)
    Orgasmnivån växlades upp ytterligare ett par steg med hjälp av sexleksaker.
    Det införskaffades en "SATISFYER" Dra åt helvete ville höjder som uppnås. Tur att vi har småbarn hemma och måste bädda med plast under lakanet.

Så... det är inget fel på dig. Alla kan lära sig.

• Anonym (J)

Kör ni missionären eller att hon rider dig de där 99 av 100 gångerna? Då stimuleras klitoris.
  • Anonym (100%)
    Anonym (J) skrev 2017-03-24 23:33:25 följande:

Kör ni missionären eller att hon rider dig de där 99 av 100 gångerna? Då stimuleras klitoris.

Fast vad spelar det för roll? Hon kommer ju av att få kuk i fittan och behöver ingen annan stimulering av klitoris.

Min fru är precis likadan. Och hon kommer även när jag fingrar henne i fittan utan att jag ens nuddat klitoris en enda gång.
  • Anonym (J)
    Anonym (100%) skrev 2017-03-25 10:01:04 följande:

Fast vad spelar det för roll? Hon kommer ju av att få kuk i fittan och behöver ingen annan stimulering av klitoris.

Min fru är precis likadan. Och hon kommer även när jag fingrar henne i fittan utan att jag ens nuddat klitoris en enda gång.

Eller så kommer hon av att blygdbenet masserar klitoris och kuken hade inte ens behövt vara där inne.
Svar på tråden Orgasmens helvete