Anonym (Maja) skrev 2017-03-27 08:22:28 följande:
Ja varför inte, jag har aldrig någonsin kommit av penetrerande sex, och ytterst sällan av någon annans fingrar.
Jag har fejkat 3 gånger i veckan i 9 år, och i alla förhållanden innan. Det hör liksom lite till.
Dock är ju min man bra på det sättet att han ju inte kör in den i mig torr. Vi har förspel givetvis.
Hade jag varit i din frus skor hade jag fejkat det rejält för att få det hela överstökat.
Gör mej ledsen att hära att vissa fejkar orgasm. Genom att göra så dedrar man inte bara sin partner med en lögn men samtidigt omöjligör hon möjligheten till att kunna få orgasm då utvecklingsarbetet helt avstannat. Jag har varit med en kvinna för 25år sedan som jag ibland tänker på än idag som direkt deklarerade att hon inte någonsin kunde få orgasm. Det var extremt tråkigt att knulla henne då hon bara särade på benen passivt o lät mej härja loss. Men jag gav mej fan inte och kämpade som en dåre med fingrar o mun och trots detta gick det ej. Jag var inte så erfaren då och skulle verkligen vilja prova igen idag med lite nya verktyg.
Såg på nätet att en sköterska i usa privat tar emot kunder för att de ska få prova rida en sybian för att uppnå G o P-punkts orgasmer och jag gillar hennes verksamhet då kunder kan komma någonstans för att lära o prova en ny sexuell förmåga. Såg även en dokumentär från England med sexteraputer som skulle tex hjälpa bla äldre oskulder att få ha samlag med teraputen för att avdramatisera tankarna o bota ev skam o ångest som oskulden givit.
Är dessa att klassa som prostutuerade då eller var går gränsen till att vara en teraput istället eller vad man sätter för etikett? . Jag ser även med fasa hur en ung person ska ha sex första gången där skolan bara pratar sjukdommar, säkerhet och delar ut kådisar och inget om känslor, teknik, moral, smärta, blod, njutning och allt annat praktiskt inför första samlaget där ingen finns att konsultera för detta.
Tanken har slagit mej att starta liknande verksamhet med att lära kvinnor få olika typer av orgasmer med teknik och leksaker och även komma över den mentala spärren så att de kan ta med dessa verktyg hem sedan. Jag är inte på något sätt fullärd i detta men har flera gånger lyckats med detta privat och tycker det är tragiskt att inte alla kan få tex vaginal orgasm bara för att man inte hitta de rätta knepen.
Vad tror ni kvinnor? Skulle ni kunna tänka er att träffa någon utomstående för detta eller är det för känsligt eller kanske rent olagligt?