• Anonym (Ledsentjej)

Orgasmens helvete

Hej jag är så trött på mig själv rent ut sagt. Ledsen o arg. Varför kan jag aldrig få orgasm via penetration? Jag kan få de om jag tar på mig själv ensam, då kan jag få de hur snabbt som helst. Exakt alla killar jag legat med tycker de är konstigt att jag inte får orgasm. Som att de är så himla vanligt då? Det känns som att de är nå fel mig och min slida när de kommer till orgasm. Jag kan få de om jag smeker mig själv ensam utan sex. Men aldrig av penetration inte ens i närheten o jag börjar bli så less att jag inte ens vill ha sex längre . Min kille känner sig dålig för att han inte får mig och komma och jag känner mig dålig för att de är helt jävla omöjligt att komma o jg vet inte ens hur jag ska göra eller om de ens går!

Hur kan tjejer i porrfilmer komma typ 3 ggr under ett samlag? Bara sådär? Vet att mkt är fejk där men killarna tror ju tjejer är sådär!!!!!! Men tänk om tjejer är sådär och jag är nå extremfall?

Kan man träna upp sig för att få orgasm via sex? Smekning medan sex funkar ej.

????

• Svar på tråden Orgasmens helvete
  • Anonym (ollon)
    Anonym (Fejkar) skrev 2017-03-26 12:23:10 följande:
    ...jag kanske är din fru, och om inte så är jag precis som din fru. Har fejkat varenda orgasm. Och vi har sex flera gånger i veckan och har varit gifta i 35 år. Vill få sexet överstökat, men tar även initiativ till sex bara för att hålla honom kvar. Inte en enda orgasm.
    Trist för dig, och du är inte min fru, eftersom hon inte fejkar, tror bara en dålig älskare får sin kvinna att fejka.
  • Anonym (ollon)
    Anonym (Maja) skrev 2017-03-27 08:22:28 följande:
    Ja varför inte, jag har aldrig någonsin kommit av penetrerande sex, och ytterst sällan av någon annans fingrar.

Jag har fejkat 3 gånger i veckan i 9 år, och i alla förhållanden innan. Det hör liksom lite till.

Dock är ju min man bra på det sättet att han ju inte kör in den i mig torr. Vi har förspel givetvis.

Hade jag varit i din frus skor hade jag fejkat det rejält för att få det hela överstökat.
    Trist att ni måste fejka, kanske skulle testa en riktig man.
  • anton999999

Ja varför inte, jag har aldrig någonsin kommit av penetrerande sex, och ytterst sällan av någon annans fingrar.

Jag har fejkat 3 gånger i veckan i 9 år, och i alla förhållanden innan. Det hör liksom lite till.

Dock är ju min man bra på det sättet att han ju inte kör in den i mig torr. Vi har förspel givetvis.

Hade jag varit i din frus skor hade jag fejkat det rejält för att få det hela överstökat.

Gör mej ledsen att hära att vissa fejkar orgasm. Genom att göra så dedrar man inte bara sin partner med en lögn men samtidigt omöjligör hon möjligheten till att kunna få orgasm då utvecklingsarbetet helt avstannat. Jag har varit med en kvinna för 25år sedan som jag ibland tänker på än idag som direkt deklarerade att hon inte någonsin kunde få orgasm. Det var extremt tråkigt att knulla henne då hon bara särade på benen passivt o lät mej härja loss. Men jag gav mej fan inte och kämpade som en dåre med fingrar o mun och trots detta gick det ej. Jag var inte så erfaren då och skulle verkligen vilja prova igen idag med lite nya verktyg.

Såg på nätet att en sköterska i usa privat tar emot kunder för att de ska få prova rida en sybian för att uppnå G o P-punkts orgasmer och jag gillar hennes verksamhet då kunder kan komma någonstans för att lära o prova en ny sexuell förmåga. Såg även en dokumentär från England med sexteraputer som skulle tex hjälpa bla äldre oskulder att få ha samlag med teraputen för att avdramatisera tankarna o bota ev skam o ångest som oskulden givit.

Är dessa att klassa som prostutuerade då eller var går gränsen till att vara en teraput istället eller vad man sätter för etikett? . Jag ser även med fasa hur en ung person ska ha sex första gången där skolan bara pratar sjukdommar, säkerhet och delar ut kådisar och inget om känslor, teknik, moral, smärta, blod, njutning och allt annat praktiskt inför första samlaget där ingen finns att konsultera för detta.

Tanken har slagit mej att starta liknande verksamhet med att lära kvinnor få olika typer av orgasmer med teknik och leksaker och även komma över den mentala spärren så att de kan ta med dessa verktyg hem sedan. Jag är inte på något sätt fullärd i detta men har flera gånger lyckats med detta privat och tycker det är tragiskt att inte alla kan få tex vaginal orgasm bara för att man inte hitta de rätta knepen.

Vad tror ni kvinnor? Skulle ni kunna tänka er att träffa någon utomstående för detta eller är det för känsligt eller kanske rent olagligt?
  • Anonym (Hoot)

Förväxla ej sex och porr. Tjejerna i porr får betalt. Det är deras motivation. Ett ekonomiskt beroende, ej njutning. Snälla, tro aldrig att porr är verklighet. Och undvik män som försöker få dig att tro det. Att en kille säger att du är den första som ej fått orgasm, är ju ett försök att rädda sitt eget skinn.

• Anonym (Utan)

Det är nog rätt vanligt att kvinnor har orgasmproblem tyvärr. Vi har varit gifta i 5 år och min fru som är 37 har inte fått orgasm ännu. Hon har fått med några tidigare partners men aldrig med mig och aldrig på egen hand. De gånger hon har kommit har det varit av samlag.

• Anonym (J)
    Anonym (ollon) skrev 2017-03-27 11:09:29 följande:

Trist för dig, och du är inte min fru, eftersom hon inte fejkar, tror bara en dålig älskare får sin kvinna att fejka.

Tydligen är hon grymt bra på att fejka då :)
  • Anonym (ollon)
    Anonym (J) skrev 2017-03-27 15:58:04 följande:
    Tydligen är hon grymt bra på att fejka då :)
    Eller så finns det kvinnor som gillar sex så mycket att de kommer varje gång.
  • Anonym (Hoot)
    Anonym (100%) skrev 2017-03-26 17:01:37 följande:
    Ska jag be min fru att ringa dig och berätta att hon finns?
    Ska jag be din fru att ringa dig och vakna ur din dröm?
  • Anonym (Hoot)
    Anonym (ollon) skrev 2017-03-27 11:09:29 följande:
    Ta inte åt dig för mycket av kvinnors orgasm. Alla är olika känsliga. Precis som att det inte är kvinnans fel att du inte kan få upp den.
  • fröken88

Anonym (Utan) skrev 2017-03-27 14:45:14 följande:

Det är nog rätt vanligt att kvinnor har orgasmproblem tyvärr. Vi har varit gifta i 5 år och min fru som är 37 har inte fått orgasm ännu. Hon har fått med några tidigare partners men aldrig med mig och aldrig på egen hand. De gånger hon har kommit har det varit av samlag.

Anonym (Hoot) skrev 2017-03-27 17:06:10 följande:
    Ska jag be din fru att ringa dig och vakna ur din dröm?
    Jisses så sorgligt. Jag blir ledsen när jag läser om att folk inte kan få orgasm. Jag kan ta hand om mig själv, men när jag har sex med någon kan inte/har inte lärt mig komma vid vaginalt sex, men jag njuter och har haft partners som bryr sig om min njutning och orgasm som hjälper mig att få orgasm. Så trist om de inte bryr sig och jag kan inte låtsas som om det inte är viktigt.

Svar på tråden Orgasmens helvete