• Anonym (Ledsentjej)

Orgasmens helvete

Hej jag är så trött på mig själv rent ut sagt. Ledsen o arg. Varför kan jag aldrig få orgasm via penetration? Jag kan få de om jag tar på mig själv ensam, då kan jag få de hur snabbt som helst. Exakt alla killar jag legat med tycker de är konstigt att jag inte får orgasm. Som att de är så himla vanligt då? Det känns som att de är nå fel mig och min slida när de kommer till orgasm. Jag kan få de om jag smeker mig själv ensam utan sex. Men aldrig av penetration inte ens i närheten o jag börjar bli så less att jag inte ens vill ha sex längre . Min kille känner sig dålig för att han inte får mig och komma och jag känner mig dålig för att de är helt jävla omöjligt att komma o jg vet inte ens hur jag ska göra eller om de ens går!

Hur kan tjejer i porrfilmer komma typ 3 ggr under ett samlag? Bara sådär? Vet att mkt är fejk där men killarna tror ju tjejer är sådär!!!!!! Men tänk om tjejer är sådär och jag är nå extremfall?

Kan man träna upp sig för att få orgasm via sex? Smekning medan sex funkar ej.

????

• Svar på tråden Orgasmens helvete
  • Anonym (ollon)
    Anonym (Hoot) skrev 2017-03-27 17:08:41 följande:
    Ta inte åt dig för mycket av kvinnors orgasm. Alla är olika känsliga. Precis som att det inte är kvinnans fel att du inte kan få upp den.
    haha, intressant, här blir man påhoppad och beskylld för impotens bara för att min fru kommer när vi knullar. Väx upp.  
  • Anonym (100%)
    Anonym (Hoot) skrev 2017-03-27 17:06:10 följande:

Ska jag be din fru att ringa dig och vakna ur din dröm?

Bara för att du aldrig upplevt att kvinnan får orgasm av kuk i fittan så betyder inte det att det är likadant för alla andra. Det betyder bara att du är sämre på att knulla än oss andra.
  • Anonym (J)
    Anonym (100%) skrev 2017-03-28 00:34:24 följande:

Bara för att du aldrig upplevt att kvinnan får orgasm av kuk i fittan så betyder inte det att det är likadant för alla andra. Det betyder bara att du är sämre på att knulla än oss andra.

Ta henne ståendes bakifrån och se till så att ingen av er eller någonting annat rör klitoris och att hon inte trycker ihop benen. Sen får du verkligen känna efter om hon får riktiga "sammandragningar" samtidigt som hon låtsas få orgasm, berätta sen hur det gick :)
  • Anonym (Hoot)
    Anonym (ollon) skrev 2017-03-27 17:36:24 följande:
    haha, intressant, här blir man påhoppad och beskylld för impotens bara för att min fru kommer när vi knullar. Väx upp.  
    Jag menade inte att det var du som var impotent. Det var en jämförelse. Meningen var att det skulle göra det lättare för dig att förstå.
  • Anonym (Hoot)
    Anonym (100%) skrev 2017-03-28 00:34:24 följande:
    Jag är kvinna. Jag kan komma både själv och med sällskap. Det har med min kropp och dess känslighet att göra. Inte med hur bra du är på sex, du är oviktig i frågan. Om du ligger med en tjej som inte kan komma, så förstår du. Du har kanske bara inte tillräckligt med erfarenhet än, utan bara varit med kvinnor som kommer lätt (eller fejkar bra för att de vill ha det överstökat).
  • Anonym (Utan)
    fröken88 skrev 2017-03-27 17:25:31 följande:
    Anonym (Utan) skrev 2017-03-27 14:45:14 följande:

Det är nog rätt vanligt att kvinnor har orgasmproblem tyvärr. Vi har varit gifta i 5 år och min fru som är 37 har inte fått orgasm ännu. Hon har fått med några tidigare partners men aldrig med mig och aldrig på egen hand. De gånger hon har kommit har det varit av samlag.

Jisses så sorgligt. Jag blir ledsen när jag läser om att folk inte kan få orgasm. Jag kan ta hand om mig själv, men när jag har sex med någon kan inte/har inte lärt mig komma vid vaginalt sex, men jag njuter och har haft partners som bryr sig om min njutning och orgasm som hjälper mig att få orgasm. Så trist om de inte bryr sig och jag kan inte låtsas som om det inte är viktigt.

Jag bryr mig ju om hennes njutning, men det resulterar aldrig i orgasm. Hon säger att det är skönt ändå, men jag vet inte hur skönt det kan vara för en kvinna om det inte går.
  • anton999999
    Anonym (Hoot) skrev 2017-03-28 09:56:21 följande:

Jag är kvinna. Jag kan komma både själv och med sällskap. Det har med min kropp och dess känslighet att göra. Inte med hur bra du är på sex, du är oviktig i frågan. Om du ligger med en tjej som inte kan komma, så förstår du. Du har kanske bara inte tillräckligt med erfarenhet än, utan bara varit med kvinnor som kommer lätt (eller fejkar bra för att de vill ha det överstökat).

Oj vad fel du har.

Hur kan det komma sig att jag varit med mogna sexerfarna kvinnor som aldrig tidigare fått vaginal orgasm men efter några gånger med mitt utforskande får dom orgasm varje gång och iblamd även flera varje gång.

Visst behövs kåthet o lust hos båda men sen är det att av utforskande lära sin kropps trigger tekniker och sen att man lär sin partners kropps trigger teknik.

Tycker det är tråkigt att tex tjejer onanerar bara för en snabb orgasm för att lätta på trycket. Istället bör hon ha en utforskande onani med dildos både fram o bak med alla dessa fantastiska leksaker som finna för er. Dvs knulla er själva med lite olika teknik varje gång och utveckla er på så sätt och sen inte glömma ta intiativ till dina ställningar vid samlag säga han vad du gillar.
  • Anonym (Hoot)
    anton999999 skrev 2017-03-28 13:03:40 följande:
    Oj vad fel du har.

Hur kan det komma sig att jag varit med mogna sexerfarna kvinnor som aldrig tidigare fått vaginal orgasm men efter några gånger med mitt utforskande får dom orgasm varje gång och iblamd även flera varje gång.

Visst behövs kåthet o lust hos båda men sen är det att av utforskande lära sin kropps trigger tekniker och sen att man lär sin partners kropps trigger teknik.

Tycker det är tråkigt att tex tjejer onanerar bara för en snabb orgasm för att lätta på trycket. Istället bör hon ha en utforskande onani med dildos både fram o bak med alla dessa fantastiska leksaker som finna för er. Dvs knulla er själva med lite olika teknik varje gång och utveckla er på så sätt och sen inte glömma ta intiativ till dina ställningar vid samlag säga han vad du gillar.
    Du heter Anton, eller? Hur gammal är du? Hur gammal är en sexerfaren kvinna Indiana ögon?

Jag vet inte hur det kan komma sig? Jag har en del teorier, som ingen inkluderar dig. Vad tror du själv?

Varför är det tråkigt att kvinnor onanerar snabbt? Har du funderat på att kvinnor kanske gör det för att det är skönare, lättare och tidsbesparande, då sex inte är något man prioriterar så högt. Ungefär som att säga till dig varför stryker du inte dina kalsonger, både invändigt och utvändigt??
  • AndreaBD

Vad är det för dumheter om att kvinnor i porrfilmer kommer tre gånger. Att DE fejkar är väl självklart! I övrigt så lär det vara så att bara 30 % av alla kvinnor får orgasm bara genom samlag. Alla övriga behöver extra stimulering. Och det är ju inget problem. Om man inte GÖR ett problem av det.  Använd all teknik och alla extras som funkar för er och sluta grubbla. Vaginal orgasm är överskattad. Den är i regel ganska svag.

• Anonym (100%)
    Anonym (Hoot) skrev 2017-03-28 09:56:21 följande:

Det verkar vara du som inte har tillräckligt med erfarenhet än. När du skriver att mannen är oviktig för kvinnans orgasm vid kuk-i-fitta-sex så vittnar det om stor okunnighet. Men jag kan förstå att du tror att det är så, eftersom du hela tiden utgår ifrån dig själv och på riktigt tror att alla andras verklighet är likadan.

Också kan du lägga ner dedär med att alla kvinnor fejkar. Återigen utgår du från dig själv och tror att det är en allmänrådand sanning.
Svar på tråden Orgasmens helvete