• Anonym (Orolig pappa)

Mina barn är försvunna!

Hejsan nu har min värsta mardröm slagit in! 
    för tre veckor sen försvann mina barn med sin mamma. hon sa att dom skulle ut o leka, men kom aldrig tillbaka. fick ett sms att dom är flyttade med soc men ringde soc dagen efter och dom är inte inblandade alls. har haft kontakt med dom sen dess både polisen och advokat. Jag gjorde en egenmäktighet med barn anmälan. som ligger hos polisen. 
    Vi har gemensam vårdnad av barnen dom är 11 månader och 2,5 år som går på dagis här mm.hon hade ringt dit o sagt att han ej kommer på ett tag.
    har gjort en orosanmälan men dom kan ej göra den för dom vet inte vart hon finns, 
    så undrar nu vad kan jag göra? jag har riktig panik har inte varit från mina barn så länge nån gång. 

• Svar på tråden Mina barn är försvunna!
  • Poascenko
    EnAnonumius skrev 2017-03-31 18:37:31 följande:
    Vilket icke svar. Dina subjektiva uppfattningar om personpåhopp är just subjektiva. Du kan ju aldrig kräva att andra skall kunna förklara varför du känner dig påhoppad baserad på din subjektiva uppfattning om att du har blivit utsatt för personpåhopp.

Det är du som påstår att du har blivit utsatt för personpåhopp. Att säga "Har du läst dina egna inlägg"  är ett icke svar och ger ingen substans i sig och ger absolut ingen förklaring heller på vad du anser är personpåhopp. Då det är, som sagt, högst subjektivt.

Nej jag försvara INTE Molly50. Men när personer som anser sig blivit påhoppade och får frågan var påhoppen ligger och kommer med ett totalt icke svar svar som detta som att man skall "läsa sina egna inlägg" för att sedan kräva att personen skall kunna förklara också varför denne känner sig påhoppad. Då kan man ju undra om personen i fråga inte vill dra ned diskussion på verklig tjafs nivå is stället.
    Kan du inte en enda gång i någon tråd bidra med något vettigt?
    Är det nu DU som ska berätta för mig hur jag ska känna?
    Har du också några goa råd när det gäller ts?
  • Anonym (Obehagligt)
    Poascenko skrev 2017-03-31 20:22:30 följande:

Inte "Eh vad?" Jag vill inte minnas att jag någonsin varit otrevligt mot dig, så, var snäll och behandla mig också med respekt. Jag gör varken bort mig eller så är jag full enbart för att jag har någon annan syn på saken.

Jag har inte heller varit otrevlig mot dig. Du beter dig dock väldigt annorlunda mot hur du var förut och därför undrar jag vad tusan som hände. Sen ser jag dig raljera i massa andra trådar. Ledsamt men det visar också att man inte bör ta dig på allvar.

Och ett litet tips. Du skriver att svenska inte är ditt modersmål. Försök inte använda ord som du inte förstår dig på isf, det ser bara dumt ut.

Du gör bort dig just nu.
  • Poascenko
    Anonym (Obehagligt) skrev 2017-03-31 21:54:52 följande:
    Jag har inte heller varit otrevlig mot dig. Du beter dig dock väldigt annorlunda mot hur du var förut och därför undrar jag vad tusan som hände. Sen ser jag dig raljera i massa andra trådar. Ledsamt men det visar också att man inte bör ta dig på allvar.

Och ett litet tips. Du skriver att svenska inte är ditt modersmål. Försök inte använda ord som du inte förstår dig på isf, det ser bara dumt ut.

Du gör bort dig just nu.
    Vad fasan pratar du om?
  • Poascenko
    Anonym (Obehagligt) skrev 2017-03-31 21:54:52 följande:

Du gör bort dig just nu.
    Du har inte heller varit otrevlig mot mig? Hur skulle du känna dig om någon berättar om för dig att du är full?
  • Anonym (Obehagligt)
    Poascenko skrev 2017-03-31 22:05:24 följande:

Du har inte heller varit otrevlig mot mig? Hur skulle du känna dig om någon berättar om för dig att du är full?

Vadå berättat för dig att du är full? Jag FRÅGADE om du var det. Ungefär på samma sätt som du ifrågasätter om Ts är en misshandlare. Så varför tar du illa vid dig, du tycker ju inte att Ts borde ta illa vid sig.
  • Poascenko

För att återvända till tråden. Inte några sociala medier har de senaste 3 veckor berättat om att någon kvinna och deras barn har försvunnit. Alltså, antingen gör polisen verkligen ett dåligt jobb, eller så har hon enbart lämnat honom av någon anledning.

• Poascenko
    Anonym (Obehagligt) skrev 2017-03-31 22:09:32 följande:
    Vadå berättat för dig att du är full? Jag FRÅGADE om du var det. Ungefär på samma sätt som du ifrågasätter om Ts är en misshandlare. Så varför tar du illa vid dig, du tycker ju inte att Ts borde ta illa vid sig.
    Du, låt bli.
  • Anonym (Obehagligt)
    Poascenko skrev 2017-03-31 22:13:48 följande:

Du, låt bli.

Vadå, du låt bli? Blev det jobbigt nu när någon frågade om dig? Men du ska få ifrågasätta Ts hur mkt du vill? Om du tycker det är okej att lyfta frågan att Ts är misshandlare men själv flippar du om någon frågar om du är full så är du skenhelig. Väldigt genant för dig.

För övrigt bad jag om ursäkt för mina inlägg tidigare i tråden där jag ifrågasatte Ts men de togs bort.
  • Anonym (Obehagligt)
    Poascenko skrev 2017-03-31 22:30:24 följande:

Det blir bra. Bara barnen har det bra.

Du missade att svara på senaste inlägget. Antar att det blev lite jobbigt för dig :) det är lugnt. Men ge fan i att anklaga molly50 för en massa skitsaker.
  • Poascenko
    Anonym (Obehagligt) skrev 2017-04-01 00:13:34 följande:
    Du missade att svara på senaste inlägget. Antar att det blev lite jobbigt för dig :) det är lugnt. Men ge fan i att anklaga molly50 för en massa skitsaker.
    Nja du, var det inte precis tvärtom? Bara undrar. Och tro mig, hon behöver inte någon som försvarar henne, det klarar hon själv.
Svar på tråden Mina barn är försvunna!