• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Dropdeadgorgeous
    Ulrika34 skrev 2017-06-20 21:56:09 följande:

Nån mer som väntar på bim? Jag väntar och idag är det 8 dagar kvar...... suck så

Segt

7dagar här! Går så himla segt...inga symptom alls annatt än halsbränna som jag snarare tror beror på dålig kosthållning o lite sömn från min sida tyvärr :/

Har du några symptom?
  • Lykkeliv
    Dropdeadgorgeous skrev 2017-06-20 22:50:46 följande:

7dagar här! Går så himla segt...inga symptom alls annatt än halsbränna som jag snarare tror beror på dålig kosthållning o lite sömn från min sida tyvärr :/

Har du några symptom?

Ge inte upp hoppet! Jag har inga symtom alls.

Förra gången kände jag det på mig hela veckan innan mens, med svullna o ömma bröst, humöret och feberkänsla.
  • Ulrika34
    Dropdeadgorgeous skrev 2017-06-20 22:50:46 följande:

Har du några symptom?

Jag vågar knappt uttala orden men jag har grym mol värk av och till, har hållt det för mig själv här hemma för mannen hispar upp sig annars tog alvedon nyss..... mitt enda riktiga symptom brukar vara molande värk som sitter i och trötthet, denna ägglossning maxade vi och lyckades ha sex 5 dagar på raken, får se om det ger utdelning
  • OFrasisO

Nu börjar det äntligen sjunka in :D Är på BIM +1 eller +2 och graviditetstestet börjar bli starkare :)

Bilderna är från BIM -2 och BIM +2.

Nu gäller det bara att lilla knytet håller sig kvar <3

• pansarmärta

Hej, hoppar in här hos er ? Jag har bim idag, hade positiva ägglossningstester 5-6/6. Får se då hur det går denna månad, försök nr 5 för mig och sambon.

• Ulrika34
    pansarmärta skrev 2017-06-21 08:44:57 följande:

Hej, hoppar in här hos er ? Jag har bim idag, hade positiva ägglossningstester 5-6/6. Får se då hur det går denna månad, försök nr 5 för mig och sambon.

Välkommen
  • Ulrika34
    OFrasisO skrev 2017-06-21 07:06:18 följande:

Nu börjar det äntligen sjunka in :D Är på BIM +1 eller +2 och graviditetstestet börjar bli starkare :)

Bilderna är från BIM -2 och BIM +2.

Nu gäller det bara att lilla knytet håller sig kvar <3

Det ser ut som en fin ökning av hcg. Har du tagit någon annan test än mini- stickor?
  • Hansson88
    oONinniOo skrev 2017-06-20 22:19:27 följande:

BIM+1 idag och än så länge ser kurvan ut såhär. Svagt test idag med, om än snäppet tydligare än förut. Men det borde varit mycket starkare nu, så det blir nog inget den här gången heller.. Räknar med mens innan veckan är slut.

Inom tiden

Efter tiden

Jag ser inget på dina bilder......
  • miinina

Skulle haft mensen runt den 13-15 juni. 
    Är inte så insatt i BIM och sånt men vet iaf att jag är många dagar försenad. 

Inga speciella symptom, lite illamående som kommer och går under dagen, uppsvälld mage/gasig, trött som tusan och humörsvängningar som sambon kallar lång PMS haha. 
    Idag har jag haft lite ont i magen, men skulle lika gärna kunna vara mild mensvärk :/

Testen visar negativa och barnmorskemottagningen säger bara: Vänta minst två veckor..

Åh.. detta är ju bara så jobbigt och utdraget :(
    Hur ska jag kunna stå ut i 2 veckor :((

Svar på tråden BIM Juni 2017