BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Som jag skrev i en annan tråd nyss, enda månaden av 10 som vi försökt utan ett endaste symptom. Mådde illa i 30 minuter i söndags och kissat ofta men har haft uvi så trodde det berodde på det. Aldrig haft så sladdriga och oömma bröst. I morse började de spänna lite och jag fick även en svag känsla att det kanske kanske kunde va nåt på g.
Så roligt att det äntligen tog sig! Håller tummarna att det stannar kvar också! Grattis!
STORT GRATTIS!!!!!!!!
Nej du skojar?? Fan vad kul!!! Stort grattis!!! När har du bim? :D
Stort grattis!!!!! :))) de ger mig hopp då mina bröst är sladdriga som tusan hahaha
Lever på hoppet nu men är det någon som plussat efter bim? Har bim idag, neg test. Brösten ömmar mer och mer och hade kunnat sova dygnet runt. Har fått sitta med värmekudde mot korsryggen hela dagen idag för de molar så. Är hoppet ute?
Som jag skrev i en annan tråd nyss, enda månaden av 10 som vi försökt utan ett endaste symptom. Mådde illa i 30 minuter i söndags och kissat ofta men har haft uvi så trodde det berodde på det. Aldrig haft så sladdriga och oömma bröst. I morse började de spänna lite och jag fick även en svag känsla att det kanske kanske kunde va nåt på g.
Lever på hoppet nu men är det någon som plussat efter bim? Har bim idag, neg test. Brösten ömmar mer och mer och hade kunnat sova dygnet runt. Har fått sitta med värmekudde mot korsryggen hela dagen idag för de molar så. Är hoppet ute?
Hej!
Kul att följa er alla till lycka & grattis till er som plussat. :)
Behöver eran hjälp.
Jag tog ut min pstav efter att ha använt den i 7 år, började sen med minipiller i ca 3 månader. Den 30/5 slutade jag med preventivmedel och fick en liten blödning på max 2-3 dagar. Vad jag och min sambo tror så hade jag äl 13/6 men inte helt säkra. Vet inte när jag ska ha min mens eftersom jag precis slutat med preventivmedel. Men enligt nätet ska jag ha bim 27/6.
Ändå sedan ägglossning så har jag haft mensvärk känns det som, jag tycker även att jag kissar oftare men det är nog bara inbillning. Idag har jag även mått illa.
Kan jag vara gravid?? :) eller är detta bara som jag inbillar mig?
Tog test i morse men var negativt.. kanske förtidigt.