BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Beror på vilken app jag tittar på hahaha :P
Antingen är det bim -1 eller -2 idag. Testet gjordes imorse. Vilket är det bästa testet? Bör jag köpa ett med veckoindikator?
Betyder det här att jag ska ha ägglossning snart? Jag har ju förfan bim idag haha

Här är mitt gravtest från igår, bim-1 eller bim-dag var det då. Är det något eller är det spökstreck tror ni? (Förra gången testade jag inte positivt förrän v 7, så jag kanske är låghormonare..?)
Betyder det här att jag ska ha ägglossning snart? Jag har ju förfan bim idag haha
Stort grattis!! Vilket test använde du?
Nån mer som väntar på bim? Jag väntar och idag är det 8 dagar kvar...... suck så
Segt
Är i chock!!!
Testet visar ett svagt men tydligt streck!!!!
Kan inte fatta det, att jag verkligen är gravid!!! :))))
Har tyvärr ingen bild. Ska ta nytt imorgon på morgonen iaf
BIM+1 idag och än så länge ser kurvan ut såhär. Svagt test idag med, om än snäppet tydligare än förut. Men det borde varit mycket starkare nu, så det blir nog inget den här gången heller.. Räknar med mens innan veckan är slut.

Inom tiden

Efter tiden