• Miniiipaj

BIM Juni 2017

Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

Nån mer? :D

• Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Ulrika34
    Litentrolle skrev 2017-06-20 18:29:22 följande:

Beror på vilken app jag tittar på hahaha :P

Antingen är det bim -1 eller -2 idag. Testet gjordes imorse. Vilket är det bästa testet? Bör jag köpa ett med veckoindikator?

Jag skulle nog rekomendera ett cb early, lätt att läsa av, cb digitala är kluriga och många visar inte gravid,
  • regndroppe

Här är mitt gravtest från igår, bim-1 eller bim-dag var det då. Är det något eller är det spökstreck tror ni? (Förra gången testade jag inte positivt förrän v 7, så jag kanske är låghormonare..?)

• regndroppe
    ostarihavet skrev 2017-06-20 18:56:45 följande:

Betyder det här att jag ska ha ägglossning snart? Jag har ju förfan bim idag haha

Är det ett äl-test? Man har ju låga lh-värden genom hela cykeln, så det kan ju se ut så även om inte ägglossning är på gång. 
  • Lykkeliv
    Milou3 skrev 2017-06-20 16:44:10 följande:

Stort grattis!! Vilket test använde du?

Tack! Ett babyplan testa tidigt. Tog sen ett vanligt från testlagret som också blev positivt :)
  • Ulrika34
    ostarihavet skrev 2017-06-20 18:56:45 följande:

Betyder det här att jag ska ha ägglossning snart? Jag har ju förfan bim idag haha

Man får utslag i hela cykeln, detta utslag du fick nu är svagt dvs ingen ägglossning på G, däremot har jag läst att äl- stickor ger utslag på gradivitet då vissa test inte kan skilja på LH hormon och hcg. Har du testat med en grav- test idag?
  • Ulrika34

Nån mer som väntar på bim? Jag väntar och idag är det 8 dagar kvar...... suck så

Segt

• Oculyzer
    Lykkeliv skrev 2017-06-20 16:29:17 följande:

Är i chock!!!

Testet visar ett svagt men tydligt streck!!!!

Kan inte fatta det, att jag verkligen är gravid!!! :))))

Har tyvärr ingen bild. Ska ta nytt imorgon på morgonen iaf

Fantastiskt och grattis!! Det är verkligen ett mirakel.. allt som händer i kroppen och att det ska bli en liten, liten människa.

Jag försöker att bli gravid. Har precis påbörjat barntillverkningen och BIM är omkring dagens datum. Mensen lyser med sin frånvaro. Kraftig illamående idag och haft molande värk som mensvärk sedan ca den 9e juni. 
    Testar imorgon och är supernervös men förväntansfull!
  • oONinniOo

BIM+1 idag och än så länge ser kurvan ut såhär. Svagt test idag med, om än snäppet tydligare än förut. Men det borde varit mycket starkare nu, så det blir nog inget den här gången heller.. Räknar med mens innan veckan är slut.

Inom tiden

Efter tiden

Svar på tråden BIM Juni 2017