• Kakan53

Bim runt 11 juni

Ägglossning idag då..
    Efter ett par dagar med en sur gubbe så har det inte blivit nåt dansande i sänghalmen sen tre dagar tillbaka (enligt appen så dansade vi två dagar på "hög risk för graviditet" ändå)
    För en stund sen kom han och sa att han skulle sluta tjura, så ikväll blir det förhoppningsvis en tango.
    Plockade ut kopparspiralen för ca två veckor sen. Alltså nästan lagom till förra mensen och nu hoppas vi på att det inte blir nån mer på några månader. Detta blir i så fall barn nummer två, vi har en liten kille på 3 år innan.
    Någon som vill göra mig sällskap i väntandet?

• Svar på tråden Bim runt 11 juni
  • MistyM
    Hej!

Testade neg BIM -1/-2 imorse. Har ingen PMS som jag egentligen lider rätt ordentligt av. Men jag har käkat rosenrot den här månaden också.
  • Rut86

Grattis till er som har plussat. Vi är väl några kvar som lever i ovisshet.. Har bim imorgon men har i princip inga pms besvär vilket jag brukar ha så här nära inpå mens. Vågar inte lita på min kropp längre. Tog ett test igår men det var negativt.

Har en fundering, vad tror ni... Om man har mkt tidiga grav.symtom, visst borde man då ha högre hcg-nivå? De som inte har några symtom borde då ha lägre och plussa senare?

• Kickan81
    Rut86 skrev 2017-06-11 13:44:18 följande:

Grattis till er som har plussat. Vi är väl några kvar som lever i ovisshet.. Har bim imorgon men har i princip inga pms besvär vilket jag brukar ha så här nära inpå mens. Vågar inte lita på min kropp längre. Tog ett test igår men det var negativt.

Har en fundering, vad tror ni... Om man har mkt tidiga grav.symtom, visst borde man då ha högre hcg-nivå? De som inte har några symtom borde då ha lägre och plussa senare?

Jag plussa för några dagar sen 3 dagar innan bim och fick ett starkt plus knappt några symtom bara spända bröst och svullen mage.
  • allterlove

Lite extra ögon! Osäker på när BIM är, är från BIM -1-2 till kanske BIM-5... Det är ett CB early så skall alltså vara ett lodrätt streck. Det syns även utan att redigera men kanske inte på FL... Är dock rätt säker på att det är spök? va tror ni? Oredigerade i mitten 

• Rut86
    Kickan81 skrev 2017-06-11 13:49:00 följande:

Jag plussa för några dagar sen 3 dagar innan bim och fick ett starkt plus knappt några symtom bara spända bröst och svullen mage.

Grattis! Jaha då stämmer inte min teori
  • Starlights

Bim idag (söndag) men ingen mens än så länge, inga spottings heller vilket jag brukar få minst 1 dag innan.. Men tog ett test i fredags som visade negativt, så jag tror att mensen kommer i morgon. Kan variera 1-2 dagar mellan varje cykel, så kanske är dumt att man går och räknar till bim varje månad och får upp hoppet.. Men tror ni det kan bli ett plus även om det var negativt i fredags?.. Vill inte hoppas på för mycket, men en liten del av mig kan ju inte låta bli att hoppas alldeles för mycket varje månad.. för att sen bli besviken igen.

• MistyM
    Starlights skrev 2017-06-11 18:32:51 följande:

Bim idag (söndag) men ingen mens än så länge, inga spottings heller vilket jag brukar få minst 1 dag innan.. Men tog ett test i fredags som visade negativt, så jag tror att mensen kommer i morgon. Kan variera 1-2 dagar mellan varje cykel, så kanske är dumt att man går och räknar till bim varje månad och får upp hoppet.. Men tror ni det kan bli ett plus även om det var negativt i fredags?.. Vill inte hoppas på för mycket, men en liten del av mig kan ju inte låta bli att hoppas alldeles för mycket varje månad.. för att sen bli besviken igen.

Jag har samma sak. Borde ha skett idag (men ibland är det en dag längre cykel än vanligt) så väntar på imorgon. Tog neg test igår så testar inget mer nu utan väntar på mens först. Hur länge har du försökt?
Svar på tråden Bim runt 11 juni