• Pappa46Sthlm

Är vuxenamning vanligt?

Jag tycker att allt som har med bröstmjölk och amning att göra kan vara otroligt vackert. Hur pass vanligt är det att kvinnor med mjölk i sina bröst låter sina män smaka/amma dem? Någon som gjort eller gör det?

• Svar på tråden Är vuxenamning vanligt?
  • Anonym (Hmm)

Älskar som sagt bröst. Behöver inte finnas mjölk i dem (gillar inte ALLS att smaka) men helvete vad jag gillar att klämma o spruta med dem .. mmmmmmmmmm
    Ammar inte men slickar, nafsar, suger och smeker dem.. och det bästa av allt - min älskling gillar det - mest på det vänstra, hahahaha

• zkrillex
    Anonym (40+ kvinna) skrev 2019-01-03 20:02:51 följande:

Det har hänt

Härligt o äntligen se ett inlägg av en kvinna här som gillar;)
  • Anonym (Ja)

Ja en mogen mullig kvinna med rejäla bröst nu hade varit mysigt och mysa med och slicka henne och suga på hennes stora bröst mm och det hade inte gjort något om det klicka till med henne så vi blev riktigt kära i varandra med. Äldre kvinnor är så fina. ????????

• Anonym (Hmm)

Kan vara så att ilskan tar över stavningen..

• Anonym (Hmm)

Kan vara så att ilskan tar över stavningen..

• Anonym (Magnus)
    zkrillex skrev 2019-01-03 21:35:00 följande:

Nån mer kvinna som gillar?

Jag försöker nå dig med pm, hur ska vi få kontakt? Jag har lovat att du ska få ha med vaniljstång i munnen, det måste bli snart!
  • Cbxen

Hade gärna velat suga på ett par mjölkfyllda bröst. Men att få suga och slicka på en mogen mullig kvinnas bröst hade varit mysigt, och kanske mer om hon vill mm. ????

Svar på tråden Är vuxenamning vanligt?