• Pappa46Sthlm

Är vuxenamning vanligt?

Jag tycker att allt som har med bröstmjölk och amning att göra kan vara otroligt vackert. Hur pass vanligt är det att kvinnor med mjölk i sina bröst låter sina män smaka/amma dem? Någon som gjort eller gör det?

• Svar på tråden Är vuxenamning vanligt?
  • Anonym (Amning)

Hade varit en underbar dröm att få suga och smeka ett par mjölkfyllda bröst. Att få se kvinna njuta av att jag ammade henne. Riktigt upphetsande fantasi. Tänk om det finns kvinnor här som tycker lika?

• Anonym (TW)

Jag hade kunnat tänka mig att amma min man. Det hade känts bra. Nu är det dock ett bra tag sedan jag hade småbarn. Har ej mjölk kvar.

Sedan dess har jag förlorat många kilon, rätt mycket även de senaste åren. Jag väger normalt idag. Väger 64 kg till mina 163 cm. Brösten har inte blivit mindre trots att jag har gått ner 10-15 kg. Allt fett har blivit kvar i mina bröst efter min viktnedgång. Omfånget runt ryggen har bara blivit mindre och mindre och kupan har bara blivit större och större..Idag har jag kommit upp i 70i ( Ivar) i bh storlek. Nästa storlek är ju J-kupa.. huh..Jag tycker att det är fint med stora bröst så länge det finns bra, stabila bh:ar så man slipper besvär i nacken och ryggen. Jag kan dock ibland bli trött i ryggen när jag har gått eller stått för länge.

Min man gillar verkligen storleken på mina bröst men det kan bli tungt för mig ibland. Då behöver jag sätta mig och låta ryggen vila. Jag är så otroligt glad för alla underklädesaffärer som säljer stora bh-storlekar. Där finns det storlekar att växa i.

• älskamigmucho

Har fått smaka ett par gånger medan jag lät honom knulla mig o jag sög o slickade henne älskar gravida kvinnor o bröstmjölk etc. Önskar jag kunde stimulera så jag själv producerade

• Anonym (Amning)

Underbara berättelser, finns kanske fler som vill testa och behöver en man?

• Anonym (BH)

Det är nog inte så ovanligt att det förekommer bland par att mannen får tömma brösten när kvinnan har mycket under småbarnsåren.

• Normativ
    älskamigmucho skrev 2019-05-19 09:11:58 följande:

Har fått smaka ett par gånger medan jag lät honom knulla mig o jag sög o slickade henne älskar gravida kvinnor o bröstmjölk etc. Önskar jag kunde stimulera så jag själv producerade

Har du varit med en gravid kvjnna, eller endast en önskan?
  • Anonym (Bröstamma)

Hur skulle ni föreslå att man tar upp detta med sin man i fast förhållande sen många år?

Jag tänder Verkligen på tanken men det är inget min man någonsin snuddat vid.

Jag Vill Så gärna producera mjölk igen, 14 år sedan sist.

Ge gärna förslag på allt ni kommer på.

Mvh rådvill

• Anonym (Bröstamma)

Går bra att svara privat om ni föredrar det.

• Anonym (Bröstamma)
    Cbxen skrev 2019-01-05 17:25:59 följande:

Hade gärna velat suga på ett par mjölkfyllda bröst. Men att få suga och slicka på en mogen mullig kvinnas bröst hade varit mysigt, och kanske mer om hon vill mm. ????

Skulle det även vara lika upphetsande att få en icke mjölkbärande kvinna att få igång sin produktion?

Jag vill veta av intresse för detta ämne. Har förhållande men vill veta mycket mer om detta då jag funderar på att föreslå det till min partner.

Hoppas frågan är ok.

• Anonym (Amning)
    Anonym (Bröstamma) skrev 2019-05-29 13:34:22 följande:

Skulle det även vara lika upphetsande att få en icke mjölkbärande kvinna att få igång sin produktion?

Jag vill veta av intresse för detta ämne. Har förhållande men vill veta mycket mer om detta då jag funderar på att föreslå det till min partner.

Hoppas frågan är ok.

Skulle ju avra otroligt upphetsande att veta att kvinnan vill få igång produktionen. Att få vara den som suger och smeker brösten så dom små dropparna börjar komma fram är ju en dröm för många inkl mig. Hoppas verkligen du lyckas skulle gärna hjälpa dig.
Svar på tråden Är vuxenamning vanligt?