Är vuxenamning vanligt?
Jag tycker att allt som har med bröstmjölk och amning att göra kan vara otroligt vackert. Hur pass vanligt är det att kvinnor med mjölk i sina bröst låter sina män smaka/amma dem? Någon som gjort eller gör det?
Jag tycker att allt som har med bröstmjölk och amning att göra kan vara otroligt vackert. Hur pass vanligt är det att kvinnor med mjölk i sina bröst låter sina män smaka/amma dem? Någon som gjort eller gör det?
Säkert inte alls "vanligt" men otroligt läckert .. vill som sagt inte smaka men gärna klämma och spruta .. mmmmmmmmm
Jag vill gärna ha någon som vill ligga vid mina bröst och amma och stimulera mjölkproduktion då det var länge sen jag hade mjölk i mina bröst .
Tycker det är oerhört sensuellt och passionerat, samtidigt vackert.
Har en man men han gillar bröst som de flesta gör och vet inte hur jag ska lägga fram detta?
Och annars, kan man få tips om forum där man kan få kontakt med någon som vill ammas?
Underbar böjelse;)
Ja det hade varit mysigt att ligga vid ett par bröst o suga mm.????
Som sagt - inte suga o smaka men klämma och spruta mjölk ... oooooooohhh
Googla på "lactating" så kommer du att gå upp i brygga - jag lovar.
Satan vad jag kan längta tillbaka till ammningspattar och hela fontäner av mjölk.
Önskar man kunde träffa seriös kvinna med detta intresse också
Fler som gillar;)?
Ja jag är otroligt sugen på detta så om nån tjej/kvinna vill diskutera vidare, om en skriva till en början, får ni gärna skicka PM
Fler med denna goa fetisch;)?