• Pappa46Sthlm

    Är vuxenamning vanligt?

    Jag tycker att allt som har med bröstmjölk och amning att göra kan vara otroligt vackert. Hur pass vanligt är det att kvinnor med mjölk i sina bröst låter sina män smaka/amma dem? Någon som gjort eller gör det?

  • Svar på tråden Är vuxenamning vanligt?
  • Anonym (Bröstamma)
    Anonym (Amning) skrev 2019-05-31 07:12:15 följande:

    Skulle ju avra otroligt upphetsande att veta att kvinnan vill få igång produktionen. Att få vara den som suger och smeker brösten så dom små dropparna börjar komma fram är ju en dröm för många inkl mig. Hoppas verkligen du lyckas skulle gärna hjälpa dig.


    Jag hoppas verkligen att jag på något sätt kan övertala min man. Närheten och att få känna mig åtråvärd igen hade betytt mycket.
  • Anonym (Roslagen)

    Tråden tände mig riktigt.
    Skulle vara underbart att lyckas få en kvinna att börja producera bröstmjölk.
    Lekte fram några droppar när sambon ammade men mer blev det inte. Hade gärna fått igång en kvinna i dag och då passat på att njuta mer av det.

  • Anonym (Bröstamma)
    Anonym (Roslagen) skrev 2019-06-03 21:46:19 följande:

    Tråden tände mig riktigt.

    Skulle vara underbart att lyckas få en kvinna att börja producera bröstmjölk.

    Lekte fram några droppar när sambon ammade men mer blev det inte. Hade gärna fått igång en kvinna i dag och då passat på att njuta mer av det.


    Finns det möjligtvis någon site som enbart är baserad på detta intresse, för både ammor och folk som vill amma?
  • Anonym (Roslagen)

    Ingen aning då jag inte tänt på det förrän nu när jag läste tråden och nu tänker jag bara på hur härligt det skulle vara att få uppleva det.
    Hittar du något så är jag mycket intresserad

  • Anonym (Härligt)
    Anonym (Bröstamma) skrev 2019-05-29 13:09:36 följande:

    Hur skulle ni föreslå att man tar upp detta med sin man i fast förhållande sen många år?

    Jag tänder Verkligen på tanken men det är inget min man någonsin snuddat vid.

    Jag Vill Så gärna producera mjölk igen, 14 år sedan sist.

    Ge gärna förslag på allt ni kommer på.

    Mvh rådvill


    Börja med att prova honom. Sitt nära honom i soffan och håll om och smek honom. Led hans hand till dina bröst. Förhoppningsvis vill han då smeka dem. Visa att du gillar det och knäpp upp BH:n. Om han inte gör det själv, så visa att du vill att han kysser och suger på dem. Du bör märka om han har något intresse. Har han det så försök att lägga honom, så han kommer åt ordentligt. Prata sedan om hur mycket du tyckte om det. Säger han samma sak, så säg att du skulle gilla att han gjorde det ofta. Vill han det, så kan du efter några dagars sugande även tala om mjölkproduktion.

    Ungefär så gjorde min fru när hon berättade om sin önskan för något år sedan. Hon skaffade sig en elektrisk pump som hon använde varje dag. Tyvärr kom en operation i vägen, så först nu har hon åter börjat använda den, samt att jag suger några gånger varje dag.
  • Anonym (Bröstamma)
    Anonym (Härligt) skrev 2019-06-04 09:12:20 följande:
    Börja med att prova honom. Sitt nära honom i soffan och håll om och smek honom. Led hans hand till dina bröst. Förhoppningsvis vill han då smeka dem. Visa att du gillar det och knäpp upp BH:n. Om han inte gör det själv, så visa att du vill att han kysser och suger på dem. Du bör märka om han har något intresse. Har han det så försök att lägga honom, så han kommer åt ordentligt. Prata sedan om hur mycket du tyckte om det. Säger han samma sak, så säg att du skulle gilla att han gjorde det ofta. Vill han det, så kan du efter några dagars sugande även tala om mjölkproduktion.

    Ungefär så gjorde min fru när hon berättade om sin önskan för något år sedan. Hon skaffade sig en elektrisk pump som hon använde varje dag. Tyvärr kom en operation i vägen, så först nu har hon åter börjat använda den, samt att jag suger några gånger varje dag.
    Låter som en bra plan, jag ska se om jag kan ta mod till mig.
  • Mimosa86
    Pappa46Sthlm skrev 2017-07-10 14:59:23 följande:

    Jag tycker att allt som har med bröstmjölk och amning att göra kan vara otroligt vackert. Hur pass vanligt är det att kvinnor med mjölk i sina bröst låter sina män smaka/amma dem? Någon som gjort eller gör det?


    Vuxenamning är ganska ovanligt eftersom vuxna människor kan överleva på fast föda och inte bröstmjölk.

    Vi har dessvärre alldeles för många mansbebisar som inte verkar ha tagit av sig blöjan än så vuxenamning behöver verkligen inte stimuleras
  • Anonym (Pelle)

    Öh, fy farao, det är något jag inte vill tänka vidare på, äckligt.

  • Anonym (BH)
    Mimosa86 skrev 2019-06-04 12:25:38 följande:

    Vuxenamning är ganska ovanligt eftersom vuxna människor kan överleva på fast föda och inte bröstmjölk.

    Vi har dessvärre alldeles för många mansbebisar som inte verkar ha tagit av sig blöjan än så vuxenamning behöver verkligen inte stimuleras


    Är du nymoralist i alla frågor eller bara i denna?
  • älskamigmucho

    Fattar inte vad du problemet är... det är väl supersexigt att få amma och smaka på en kvinnas stinna mjölkfyllda bröst o jag har ju gjort det i trekanter men skulle älska att ligga mot bröstet o få smaka på o känna den söta mjölken i min mun o höra henne njuta... helst ska jag ha egen bröstmjölk samtidigt. Spruta och suga på bröstvårtorna medan hon går på mina.... men jag har inte mjölk o tror inte man kan fixa utan att få en unge... skulle nån som har stora mjölkbröst vilja ha en kåt brud som gärna ammar så pma mig! Det är så sexigt...

  • Anonym (Bröstamma)
    Anonym (Roslagen) skrev 2019-06-03 22:33:21 följande:

    Ingen aning då jag inte tänt på det förrän nu när jag läste tråden och nu tänker jag bara på hur härligt det skulle vara att få uppleva det.

    Hittar du något så är jag mycket intresserad


    Jag hittade denna site, män som söker kvinnor som vill amma dom och vice versa.

    Tyvärr är den inte svensk men vad säger att kvinnan inte skulle vilja komma hit eller du åka dit hon är ????

    lactatingdating.com
  • lejon 789
    älskamigmucho skrev 2019-06-06 02:18:45 följande:

    Fattar inte vad du problemet är... det är väl supersexigt att få amma och smaka på en kvinnas stinna mjölkfyllda bröst o jag har ju gjort det i trekanter men skulle älska att ligga mot bröstet o få smaka på o känna den söta mjölken i min mun o höra henne njuta... helst ska jag ha egen bröstmjölk samtidigt. Spruta och suga på bröstvårtorna medan hon går på mina.... men jag har inte mjölk o tror inte man kan fixa utan att få en unge... skulle nån som har stora mjölkbröst vilja ha en kåt brud som gärna ammar så pma mig! Det är så sexigt...


    Du är ju hur skön som helst. Jag (man 60) har en nyvaknad lust för att dricka från välfyllda bröst. Provade lite när barnen kom. Nu vill jag det galet mycket. Om du hittar någon som vill kan vi väl dela. Kvinnor jag ju två bröst
  • lejon 789
    Anonym (BH) skrev 2019-06-04 12:33:41 följande:
    Är du nymoralist i alla frågor eller bara i denna?
    Hur tråkigt liv har alla dessa människor som alltid ska kritisera oss som njuter av sex  och livet?
  • Lång3en

    Jag är sååååå sugen på att avguda ett par bröst som vill bli avgudade... ser framför mig en bekväm mysig miljö lite vin så man känner värmen stiga och därefter sätta igång och dyrka. ??????

    Men förblir väl en fantasi.. Sugen på att prata om det? Dm ????

  • Anonym (Gävleman)
    Anonym (Bröstamma) skrev 2019-06-03 21:36:24 följande:

    Jag hoppas verkligen att jag på något sätt kan övertala min man. Närheten och att få känna mig åtråvärd igen hade betytt mycket.


    Skulle inte tveka att testa Härlig du låter !
Svar på tråden Är vuxenamning vanligt?