Är vuxenamning vanligt?
Jag tycker att allt som har med bröstmjölk och amning att göra kan vara otroligt vackert. Hur pass vanligt är det att kvinnor med mjölk i sina bröst låter sina män smaka/amma dem? Någon som gjort eller gör det?
Jag tycker att allt som har med bröstmjölk och amning att göra kan vara otroligt vackert. Hur pass vanligt är det att kvinnor med mjölk i sina bröst låter sina män smaka/amma dem? Någon som gjort eller gör det?
Önskar man kunde finna en kk som vill ge bröstet
Åh så skönt! Jag älskar ha en kille sugandes på mina bröstvårtor. De är stora o sugvänliga. En kille jag hade låg på kvällen o sög mjukt o sakta på mina bröst. Det var såååå skönt o i vanlig ordning blev jag superkåt av det. Jag kan nästan komma av det... önskar att jag haft en bra relation med min man när vi hade barn. Eller en annan man, rättare sagt (vi hade det kass, han var en riktigt narcissist o vi är skilda sen många år). Jag drömmer ibland o fantiserar om att få upplevt det ihop med en man, att han njöt lika mycket som jag av att få suga o amma mina stora, stinna bröst. Hade gärna delat med mig till fler män också... så skönt som det är... en mysig stund... kärlek till folket...
Vi pratade/fantiserade mkt om det i början av vårt förhållande. Kommer definitivt testa det när vi får första barnet! Sen får vi se om han gillar det ;)
Har onanerat till en del porr m bröstmjölkning, det kan va ganska hett!
Sen kanske man känner annorlunda kring detta när man väl är förälder... Men just nu är det definitivt fascinerande!
/Kvinna, 29
Vi pratade/fantiserade mkt om det i början av vårt förhållande. Kommer definitivt testa det när vi får första barnet! Sen får vi se om han gillar det ;)
Har onanerat till en del porr m bröstmjölkning, det kan va ganska hett!
Sen kanske man känner annorlunda kring detta när man väl är förälder... Men just nu är det definitivt fascinerande!
/Kvinna, 29
Jag vill gärna ha någon som vill ligga vid mina bröst och amma och stimulera mjölkproduktion då det var länge sen jag hade mjölk i mina bröst .
Tycker det är oerhört sensuellt och passionerat, samtidigt vackert.
Har en man men han gillar bröst som de flesta gör och vet inte hur jag ska lägga fram detta?
Och annars, kan man få tips om forum där man kan få kontakt med någon som vill ammas?
Jag vill gärna ha någon som vill ligga vid mina bröst och amma och stimulera mjölkproduktion då det var länge sen jag hade mjölk i mina bröst .
Har en man men han gillar bröst som de flesta gör och vet inte hur jag ska lägga fram detta?
Och annars, kan man få tips om forum där man kan få kontakt med någon som vill ammas?
När jag var gift och barnen nyfödda så blev det mycket bröstmjölk drucken. Frun blev kåt och glad spänningen i brösten släpper sa hon och vi hadde härlig sex.
Underbar fetisch:)
Oh jag skulle dö av glädje om jag fick amma på dina bröst