Är vuxenamning vanligt?
Jag tycker att allt som har med bröstmjölk och amning att göra kan vara otroligt vackert. Hur pass vanligt är det att kvinnor med mjölk i sina bröst låter sina män smaka/amma dem? Någon som gjort eller gör det?
Jag tycker att allt som har med bröstmjölk och amning att göra kan vara otroligt vackert. Hur pass vanligt är det att kvinnor med mjölk i sina bröst låter sina män smaka/amma dem? Någon som gjort eller gör det?
Min fv´s bröst börjar svälla ordentligt nu efter mycket prat om att skaffa barn, börjar komma ett par droppar. Hon vill nu amma mig ordentligt så att det finns gott om mjölk tills dess att vi bestämmer oss för att skaffa barn.
Min fv´s bröst börjar svälla ordentligt nu efter mycket prat om att skaffa barn, börjar komma ett par droppar. Hon vill nu amma mig ordentligt så att det finns gott om mjölk tills dess att vi bestämmer oss för att skaffa barn.
Nej, tyvärr inte. Nu är de bara stora. De växte 5-6 strl efter mina tre graviditeter.
Om det är vanligt vet jag inte.
Men för mig skulle det snarare vara äcklande, när jag ammade så var mina bröst helt till för bebisen, det hade bara känts bizarrt om en vuxen man skulle ammat på dom.
Men om man gillar det så kör på, det är bara inte för mig.
Oj! Låter helt underbart. Blir nyfiken!
Jag hade gillat att min man hade gjort det. Jag kom dock inte på det då.
Tycker han om att suga på dem nu då, fast utan mjölk?