Är vuxenamning vanligt?
Jag tycker att allt som har med bröstmjölk och amning att göra kan vara otroligt vackert. Hur pass vanligt är det att kvinnor med mjölk i sina bröst låter sina män smaka/amma dem? Någon som gjort eller gör det?
Jag tycker att allt som har med bröstmjölk och amning att göra kan vara otroligt vackert. Hur pass vanligt är det att kvinnor med mjölk i sina bröst låter sina män smaka/amma dem? Någon som gjort eller gör det?
Min man hade gärna fått amma mina mjölkstinna bröst.
Jag hade väldigt mycket mjölk. Det hade räckt till honom också..
Nu vet jag inte om han hade gillat det förstås..Jag kan ångra det idag att vi inte kom att tänka på det. Låter kanon mysigt, tycker jag.
Min man hade gärna fått amma mina mjölkstinna bröst.
Jag hade väldigt mycket mjölk. Det hade räckt till honom också..
Nu vet jag inte om han hade gillat det förstås..Jag kan ångra det idag att vi inte kom att tänka på det. Låter kanon mysigt, tycker jag.
Åååh önskar man var din man;)din kropp är sååå fantastisk;)
Tack så mycket! Jag är en väldigt moderlig person så jag ammar gärna män också. Nöjet skulle bara vara på min sida..
Det är givetvis oerhört ovanligt. De flesta tycker att det är något barn gör, vilket det ju är också. Äckligt.
Tack så mycket! Jag är en väldigt moderlig person så jag ammar gärna män också. Nöjet skulle bara vara på min sida..
Tänk att få ?gosa in sej ? i allt det mjuka och förlora sej när den söta mjölken kommer...
Mmmmm... känner hur hela världen snurrar....
Så när får man komma över och amma då;)?