• Bellabelle

Prata symtom innan BIM

Det kanske finns fler än jag som uppskattar att prata om olika symtom i väntan på bim dagen, för att få tiden att gå och så man kan dagdrömma lite om att de kanske finns ett frö som gror i oss just i denna stund! :)

Att över analysera symtom gör oss varken mer eller mindre gravida ;) MEN i denna väntan kan de vara ganska kul att prata om sådant här så man fördriver tiden!

Jag är på äl +3 och försök nummer ett till syskon och har haft molande värk i både mage och rygg. Har vanligtvis inte detta i väntan på mens. Har även fått uppstötningar några gånger vilket jag hade förra gången jag va gravid direkt efter ägglossning så hoppas ju att de betyder något denna gången med! Har även känt mig varm (nästan febrig) och varit rosig om kinderna vilket jag också minns att jag va sist! Spännande och se om symtomen utvecklas, om jag får mer eller om något försvinner!

Har bim den 3/9

• Svar på tråden Prata symtom innan BIM
  • Anonym (Längtar)
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-09-13 14:30:15 följande:

26-27 dagar normalt. Haft nån där den dykt upp 1 vecka sent... Frustration och hopp som grusas vid negativt test.

Själv då?

Jag vet faktiskt inte då jag bara har haft 1 mens sedan jag tog ut spiralen och vet inte exakt när jag hade äl förra gången men det är ca 20-22 dagar mellan mina ägglossningar.

Här inte haft mens på flera år och har aldrig reflekterat över hur jämna mina cyklar varit innan då jag inte planerat barn.
  • Queva

Nån som känner något?

Bim 21-22/9

Minus på test.. vilket känns typ som jag gett upp.

Men är ju en vecka kvar.

Bara jag som tycker det känns som alla plussar så tidigt?

Har lite värk/hugg i magen. Men inget ovanligt.

Dåligt humör, inget ovanligt heller (pmsd)

Ömma bröst, heller inget ovant.

Dock igår kom det två droppar mjölk!?! Det är ovant.. men känns som har jag så mkt hormoner det kommer mjölk, borde jag ju fått ett pluss med.

• Anonym (Längtar)

Jag är :) har bim om max 1 vecka.

Själv Då?

Sheltielife skrev 2017-09-20 17:03:38 följande:

Är det några som är aktiva här inne? :)

• Sheltielife
    Anonym (Längtar) skrev 2017-09-20 17:15:31 följande:

Jag är :) har bim om max 1 vecka.

Själv Då?

Spännande! :D när har du tänkt testa? Har du några symtom? har bim om två veckor (precis haft ägglossning)
  • Anonym (Längtar)
    Sheltielife skrev 2017-09-20 18:06:14 följande:

Spännande! :D när har du tänkt testa? Har du några symtom? har bim om två veckor (precis haft ägglossning)

Inga symtom alls dessvärre!

Men förra månaden hade jag hundra symtom och det blev inget på testen så försöker att inte känna efter.

Haha har redan börjat testa!!!

Jag är en riktig test knarkare och köper billiga test så jag kan testa lite när jag känner för det, galet jag vet men kan inte hålla mig :D.

Hur länge har du försökt?
  • Sheltielife
    Anonym (Längtar) skrev 2017-09-20 21:24:26 följande:

Inga symtom alls dessvärre!

Men förra månaden hade jag hundra symtom och det blev inget på testen så försöker att inte känna efter.

Haha har redan börjat testa!!!

Jag är en riktig test knarkare och köper billiga test så jag kan testa lite när jag känner för det, galet jag vet men kan inte hålla mig :D.

Hur länge har du försökt?

Jag är också det men har bestämt mig för att inte testa innan bim denna månaden! :O om jag lyckas hålla mig vill säga xD

Hoppas att dina uteblivna symtom är ett tecken på att något gror i dig :D själv känner jag inget ännu så får se om jag får massa symtom eller inget alls. Är på försök 2! Förra månaden kände jag inget alls men tyvärr inget plus :/
  • Anonym (Längtar)
    Sheltielife skrev 2017-09-21 10:10:22 följande:

Jag är också det men har bestämt mig för att inte testa innan bim denna månaden! :O om jag lyckas hålla mig vill säga xD

Hoppas att dina uteblivna symtom är ett tecken på att något gror i dig :D själv känner jag inget ännu så får se om jag får massa symtom eller inget alls. Är på försök 2! Förra månaden kände jag inget alls men tyvärr inget plus :/

Va kul, då har vi lika många försök :).

Här du barn sedan innan? Jag har en 7 årigng med en annan man.

Det är olidligt att vänta med testandet Haha! Jag har känt än livmodern sedan igår, lite som innan mens men borde inte få mens förens om en vecka.
  • Sheltielife
    Anonym (Längtar) skrev 2017-09-21 10:23:55 följande:

Va kul, då har vi lika många försök :).

Här du barn sedan innan? Jag har en 7 årigng med en annan man.

Det är olidligt att vänta med testandet Haha! Jag har känt än livmodern sedan igår, lite som innan mens men borde inte få mens förens om en vecka.

Åååh spännande! Om ägget har fäst för dig så börjar ju livmodern att växa från dag 1 så kan ju vara de du känner :D

Vi har en dotter på lite över året så blir vi gravida fort kommer de vara 2 års skillnad annars blir de 3 år :)

Jaaa kul och hoppas vi plussar denna månaden båda två med ;) försök nr två låter bra :D
  • Nellis93

Hoppar in..

Har bim 29/9.. känner inte så mycket mer än att det stramar lite ut mot ljumskarna..

Ni som har bim vid ungefär samma datum? Känner ni något? :)

Svar på tråden Prata symtom innan BIM