• Mrs.W

Äggdonation 2017

Hej!

Någon fler som ska påbörja äggdonation i höst? Vill gärna hitta någon i samma sits att prata känslor, tankar och frågor som dyker upp.

Jag och min man har försökt få barn i 4 år. Vi har gjort flera IVF-behandlingar innan vi fick veta att jag har väldigt liten äggreserv. Vårt hopp är nu äggdonation.

Idag ska jag ta nedregleringssprutan Enanton och därefter Femanest fram till ÄD i november.

Känner mig väldigt väldigt liten i världen just nu. Det är så många känslor inblandade.

• Svar på tråden Äggdonation 2017
  • Flowerpower
    Asil76 skrev 2018-04-27 11:50:50 följande:
    Tyvärr har mitt hcg minskat till 38, så vi misslyckades tyvärr den här gången också. :(
    Beklagar verkligen! Styrkekram!
  • UndrandeSökare

Tyvärr har mitt hcg minskat till 38, så vi misslyckades tyvärr den här gången också. :(

Jättetråkigt att höra Asil76 ! Jag beklagar.

Det brukar kallas kemisk graviditet när det blir så tidigt missfall.

Om du efter att du återhämtat dig efter detta, vill fortsätta kämpa rekommenderar jag först ivfSerums Mensblodtest som man gör hemifrån och skickar med posten till Aten. Om några baciller hittas så ingår recept på antibiotika. Både mannen och kvinnan måste behandlas samtidigt, annars bollar man bara bacillerna mellan varandra.

Man kan ha baciller utan att man har symtom, och utan att de svenska testerna visat något. De orsakar ofta kemiska graviditeter och tidiga missfall och det är mycket vanligt att man har baciller tyvärr.

Googla på ivfSerum Aten infection screening så hittar du mer info.
  • Asil76
    UndrandeSökare skrev 2018-04-27 12:20:36 följande:

Jättetråkigt att höra Asil76 ! Jag beklagar.

Det brukar kallas kemisk graviditet när det blir så tidigt missfall.

Om du efter att du återhämtat dig efter detta, vill fortsätta kämpa rekommenderar jag först ivfSerums Mensblodtest som man gör hemifrån och skickar med posten till Aten. Om några baciller hittas så ingår recept på antibiotika. Både mannen och kvinnan måste behandlas samtidigt, annars bollar man bara bacillerna mellan varandra.

Man kan ha baciller utan att man har symtom, och utan att de svenska testerna visat något. De orsakar ofta kemiska graviditeter och tidiga missfall och det är mycket vanligt att man har baciller tyvärr.

Googla på ivfSerum Aten infection screening så hittar du mer info.

Tack! Men det här var vårt sista försök. Vi har varken råd eller ork att fortsätta tyvärr. Tack för all hjälp!
  • UndrandeSökare

Asil76- Glömde bara säga att menstestet kostar 300 euro, så det är inte så jättedyrt.

Ok, jag förstår om ni inte orkar kämpa mer.

Ta hand om dig och mannen nu, jag vet hur jobbigt detta är, jag har haft 6 missfall, vi har också kämpat i många år.

• Asil76
    UndrandeSökare skrev 2018-04-27 12:40:14 följande:

Asil76- Glömde bara säga att menstestet kostar 300 euro, så det är inte så jättedyrt.

Ok, jag förstår om ni inte orkar kämpa mer.

Ta hand om dig och mannen nu, jag vet hur jobbigt detta är, jag har haft 6 missfall, vi har också kämpat i många år.

Tack! Ja nu ska vi ta tid för återhämtning.
  • smurfen 11
    Nej, vad tråkigt att höra:( ! 

Förstår er, det kostar massor, inte bara i pengar utan även i energi. Vi kommer bara göra detta en gång också, tagit så mycket energi under flera år.
  • Linsi

Så tråkigt! Man lägger ju sitt sista hopp här.

Det kostar mycket energi och pengar.

Ta hand om varandra! Kram
  • Zwillinge86

Beklagar verkligen!
  • Evadesiree
    Flowerpower skrev 2018-04-27 12:03:36 följande:

Beklagar verkligen! Styrkekram!

Jag beklagar verkligen. Det går inte bra för oss. Tyvärr valde vi fel klinik. Tror det är Agneszkas gamla ägg i fryse. De går inte att odla på. Läkarna har inte rätt kunskap.

Att 65% lyckas där på första försöket är en lög.

Kramar och snälla försvinn inte helt. Lär oss hur man gör för att komma vidare och fukosera på andra glädjeämnen livet. Kram
  • UndrandeSökare
    Evadesiree skrev 2018-04-28 02:58:40 följande:

Jag beklagar verkligen. Det går inte bra för oss. Tyvärr valde vi fel klinik. Tror det är Agneszkas gamla ägg i fryse. De går inte att odla på. Läkarna har inte rätt kunskap.

Att 65% lyckas där på första försöket är en lög.

Kramar och snälla försvinn inte helt. Lär oss hur man gör för att komma vidare och fukosera på andra glädjeämnen livet. Kram

Blev bröllopet lyckat igår EvaDesiree?
Svar på tråden Äggdonation 2017