• Anonym (Sara)

Tråden för oss som är otrogna

Detta är tråden för oss som är otrogna av en eller annan orsak.

Tips och råd hur vi kan dölja våra spår och hur vi hittar någon vid sidan om appar, hemsidor mm.

Allt som hör till detta ämne. :)

Varför gör / är du det? Vad är det som lockar? berätta?

Moraltanterna & gubbarna kan hålla sig borta, vi vet vi är dåliga människor yada, yada yada. Bry er inte

Ni behöver inte titta in på den här tråden utan kan moralisera på övriga forumet.

• Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Lever livet) skrev 2017-10-12 07:13:05 följande:

Antingen förstörs såna här trådar av moraltanter eller så.. dör den!? Vad trist att det aldrig kan hålla någon längre tid att diskutera otrohet/äventyr.

Håller med dig. Moraltanter kan skapa en egen tråd här
  • Anonym (Anonym)

Detta är ju en tråd för otrogna

• Anonym (Tor)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-10-12 10:23:21 följande:
    Håller med dig. Moraltanter kan skapa en egen tråd här
    Jag hoppas att du själv blir sviken i framtiden eller på annat sätt råkar illa ut. Det är äckligt att sådana svin som er sitter och försvarar ert beteende. Otrogna människor förtjänar olycka. 
  • MR Human
    Anonym (Tor) skrev 2017-10-12 11:00:37 följande:
    Jag hoppas att du själv blir sviken i framtiden eller på annat sätt råkar illa ut. Det är äckligt att sådana svin som er sitter och försvarar ert beteende. Otrogna människor förtjänar olycka. 
    Skriver under på vartenda ord! Hoppas TS själv en dag hittar det hon tror är sitt livs kärlek och som sedan visar sig vara en narcissist som också skryter på forum om hur härligt det är..

• Anonym (kränkande)
    MR Human skrev 2017-10-12 12:01:24 följande:
    Skriver under på vartenda ord! Hoppas TS själv en dag hittar det hon tror är sitt livs kärlek och som sedan visar sig vara en narcissist som också skryter på forum om hur härligt det är..
    Håller med, den här tråden borde alla naiva människor som funderar på at förlåta ett otroget svin läsa. Det visar ju rätt tydligt hur otrogna människor resonerar innan de blir påkomna, kaxiga och hånfulla, skrytandes om sitt svineri. När de blir påkomna är det helt andra bullar, då kryper de på alla fyra, snyftar och säger sig vara så ångerfulla och tycker sig förtjäna förståelse och förlåtelse. Så jäkla lågt.
  • Anonym (Sara)

Än än gång kan moralisterna hålla sig härifrån.

Vi vet och vill inte höra och vi bryr oss inte.

Utan håll er till trådens topic

• MR Human
    Anonym (Sara) skrev 2017-10-12 13:37:43 följande:

Än än gång kan moralisterna hålla sig härifrån.

Vi vet och vill inte höra och vi bryr oss inte.

Utan håll er till trådens topic

Sagt och gjort! Lämnar tråden och ber att få önska dig allt du gör tillbaka mot dig på ett eller annat sätt.
  • Anonym (Anonym)
    MR Human skrev 2017-10-12 13:40:56 följande:

Sagt och gjort! Lämnar tråden och ber att få önska dig allt du gör tillbaka mot dig på ett eller annat sätt.

Det gör du rätt i
  • Anonym (Lever livet)
    Anonym (kränkande) skrev 2017-10-12 12:10:03 följande:

Håller med, den här tråden borde alla naiva människor som funderar på at förlåta ett otroget svin läsa. Det visar ju rätt tydligt hur otrogna människor resonerar innan de blir påkomna, kaxiga och hånfulla, skrytandes om sitt svineri. När de blir påkomna är det helt andra bullar, då kryper de på alla fyra, snyftar och säger sig vara så ångerfulla och tycker sig förtjäna förståelse och förlåtelse. Så jäkla lågt.

Nej du, så skulle jag aldrig hålla på. Jag skulle givetvis ta konsekvenserna av mitt handlande- om det nu är att bli dumpad t.ex. Men vet du vad? Alla förhållanden är inte så vansinnigt svartvita och monogama som ni "moralister" vill få det till. Vissa tänder på tanken av att deras partners är ute på äventyr.

I övrigt så kan jag bara säga att otrohet är otroligt vanligt. Jag har gifta kollegor som gärna kan tänka sig ett litet äventyr på jobbet (det är jag dock inte intresserad av), för att inte tala om hur mycket det raggas när man är ute. Både män och kvinnor.

Människan är inte monogam - det är min uppfattning. Sedan trycker vissa undan den lusten och har sex med samma person i 50 år utan att ens snegla åt någon annan. Their loss säger jag. Då har man inte levt livet fullt ut!
  • Anonym (kränkande)
    Anonym (Lever livet) skrev 2017-10-12 16:17:45 följande:

Nej du, så skulle jag aldrig hålla på. Jag skulle givetvis ta konsekvenserna av mitt handlande- om det nu är att bli dumpad t.ex. Men vet du vad? Alla förhållanden är inte så vansinnigt svartvita och monogama som ni "moralister" vill få det till. Vissa tänder på tanken av att deras partners är ute på äventyr.

I övrigt så kan jag bara säga att otrohet är otroligt vanligt. Jag har gifta kollegor som gärna kan tänka sig ett litet äventyr på jobbet (det är jag dock inte intresserad av), för att inte tala om hur mycket det raggas när man är ute. Både män och kvinnor.

Människan är inte monogam - det är min uppfattning. Sedan trycker vissa undan den lusten och har sex med samma person i 50 år utan att ens snegla åt någon annan. Their loss säger jag. Då har man inte levt livet fullt ut!

Ja det finns de som gillar att man skiter dem i asiktet också men är nog rätt få till antal, men jag förstår att du föredrar att utgå u

Ifrån undantagen eller i stort sett vad som helst som normaliserar ditt svek. Men om det du gör är så himla vanligt och till och med något du tror din partner kommer tända på, varför hålla det hemligt?

Ja hustru misshandel är också vanligt, betyder det att det är bra? Och samma sak där, om det nu är så normalt varför hålla det hemligt för din partner, du gör ju inget fel?

Om människan är monogam eller ej är en fråga som fortfarande debatteras men är i det här sammanhanget rätt irrelevant för det går ju alldeles utmärkt att vara polly utan att svika och ljuga, eller hur? Allt som krävs är en ryggrad och lite ärlighet. Jag menar du kan ju leva som polly om du så behagar men du kan väl vara ärligt med det inför din partner så även han / hon får möjlighet att välja?

Men jag förmodar att du även anser att människan i grunden också är falsk och totalt oförmögen att stå för vem hon är och vad hon vill?
Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna