• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • alvinojuliansmamma
    Horisonten skrev 2017-11-05 07:48:07 följande:

God morgon alla :) Tog ett test imorse på bim-2 eller bim-3. Och troligtvis Äl+12 eller Äl+13. Det vart resultatet

Den första bilden är precis när de kommit. Knappt kontrollstrecket hunnit komma. Är så jäkla glad men inte förstått än även om min känsla sa gravid. Hela kroppen och hjärtat!! Som jag ville ha en bekräftelse på de kroppen sa. Detta är galet!! Så starkt redan!! :) <3

Hoppas bara den vill stanna <3

Stort stort grattis!!! <3
  • Eleonoratösen

God morgon alla :) Tog ett test imorse på bim-2 eller bim-3. Och troligtvis Äl+12 eller Äl+13. Det vart resultatet

Den första bilden är precis när de kommit. Knappt kontrollstrecket hunnit komma. Är så jäkla glad men inte förstått än även om min känsla sa gravid. Hela kroppen och hjärtat!! Som jag ville ha en bekräftelse på de kroppen sa. Detta är galet!! Så starkt redan!! :) <3

Grattis! Vad härligt!!
  • MammaMia1012

Jag blir knäpp! Det här med ägglossning? Är det så att mensen följer ägglossningen? Har man då regelbunden mens så borde väl ÄL stortsett också komma ca samma tid i menscykeln? Eller hur funkar det? Blir tokig, överanalyserar allt... Hahaha :)

• Horisonten
    Eleonoratösen skrev 2017-11-05 11:33:43 följande:
    Grattis! Vad härligt!!
    Tack så jättemycket :)
  • FrökenLängtan

Ett tydligt plus, stort grattis !! Skrattande
  • Millannn

Men gud var härligt!!!! Grattis <3
  • Horisonten

Vad ni är snälla. Tack så jättemycket :) Kommer hänga kvar i tråden för och se hur det går för er andra. Så spännande!! :)

• Penguinlover
    Horisonten skrev 2017-11-05 08:44:43 följande:

Men åh tack snälla vad gullig du är :)

Hur går det för dig?

Det går sådär. Fattar inte när min ägglossning är den här cykeln och det gör mig stressad. Så fort jag tror den skett kommer det nya äl-symptom. Kör inte med några tester eftersom att jag tänkte att jag skulle försöka att slappna av och släppa kontrollen men det verkar ha precis motsatt effekt.
Svar på tråden BIM november 2017