• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Anonym (Fundersam)
    MammaMia1012 skrev 2017-11-05 07:14:46 följande:

Håller tummarna för er att detta är er månad <3 vi är på första försöker och har BIM någon gång 22-24/11 sååå långt dit :) men vi ligger i och hoppas :)

Tack så mycket! <3 Jag håller tummarna för att ni bara behöver ett försök :)
  • Horisonten

God morgon alla :) Tog ett test imorse på bim-2 eller bim-3. Och troligtvis Äl+12 eller Äl+13. Det vart resultatet

Den första bilden är precis när de kommit. Knappt kontrollstrecket hunnit komma. Är så jäkla glad men inte förstått än även om min känsla sa gravid. Hela kroppen och hjärtat!! Som jag ville ha en bekräftelse på de kroppen sa. Detta är galet!! Så starkt redan!! :) <3

Hoppas bara den vill stanna <3

• Horisonten
    Wictoria90 skrev 2017-11-05 07:36:55 följande:

Hur går det för dig?? Testat än?? :)

Tack för att du frågar. :) Tog ett test imorse. La in bild nyss. Så hoppas den laddar upp :)
  • Wictoria90
    Horisonten skrev 2017-11-05 07:49:06 följande:

Tack för att du frågar. :) Tog ett test imorse. La in bild nyss. Så hoppas den laddar upp :)

Såg det nu!! STORRTT GRATTTTIS, så kul :)
  • Horisonten
    Wictoria90 skrev 2017-11-05 07:59:07 följande:

Såg det nu!! STORRTT GRATTTTIS, så kul :)

Tack snälla :) Känns galet men underbart!! :) <3
  • Milou3
    Horisonten skrev 2017-11-05 07:48:07 följande:

God morgon alla :) Tog ett test imorse på bim-2 eller bim-3. Och troligtvis Äl+12 eller Äl+13. Det vart resultatet

Den första bilden är precis när de kommit. Knappt kontrollstrecket hunnit komma. Är så jäkla glad men inte förstått än även om min känsla sa gravid. Hela kroppen och hjärtat!! Som jag ville ha en bekräftelse på de kroppen sa. Detta är galet!! Så starkt redan!! :) <3

Som sagt, när känslan är så stark är den sällan fel :)

Stort grattis!!
  • Horisonten
    Milou3 skrev 2017-11-05 08:08:24 följande:

Som sagt, när känslan är så stark är den sällan fel :)

Stort grattis!!

Tack snälla. :) Är i sådan chock!! Hade förväntat mig kanske något svagt streck så jag fick gissa och vänta några dagar för att få starkare. Men trodde inte detta. Men så underbart!! :)
  • Penguinlover
    Horisonten skrev 2017-11-05 07:48:07 följande:

Grattis! Har följt dig i denna och oktobertråden och är glad för din skull!
  • Septemberlöv
    mrsLina skrev 2017-11-04 23:11:46 följande:

Vad spännande för alla nu när November är här!

Vi ska nog ha ägglossning idagarna. Jag testar med cb advance då tidigare ägglossningstest inte fungerat för mig. Bim runt den 24 november. Har en lång menscykel på 35 dagar. Första försöket för oss, vet att det kan ta tid men i huvudet önskar självklart att det tar sig med de samma.

Hej!

Vi har med första försöket nu, och jag ska ha ägglossning nu i dagarna, använder dock inte test. :)
  • Horisonten
    Penguinlover skrev 2017-11-05 08:38:50 följande:

Grattis! Har följt dig i denna och oktobertråden och är glad för din skull!

Men åh tack snälla vad gullig du är :)

Hur går det för dig?
Svar på tråden BIM november 2017