Isathe skrev 2017-11-18 10:22:38 följande:
Ååååå stort grattis!!! Duktig du är som väntat så längd med att testa.
De ger hopp när folk som försökt länge plussar. Vi har försökt sedan februari utan ett enda pluss. Jag har BIM imorgon, har sagt att jag inte ska testa före måndag morgon. Har en del symtom men kan lika gärna vara typ pms. Jätte kvällstrött har jag blivit, svettas/fryser om varannat, molvärk/mensvärk till och från och sen ett illamående framförallt på em/kv. Vågar inte tro något men hoppas såklart. Vill dock inte hoppas för mkt, vill inte bli besviken och vill inte skjuta mensen för att man själv hoppa på för mkt.
Men åter igen STORT GRATTIS!!!
Tack så mycket!! :) Ja, jag hade is i magen i hela nio dagar. Det var inte lätt, men så skönt att se ett starkt plus! Det här var mitt första plus också, har aldrig fått ett innan. Men nu är man ju såklart nervös inför missfall, jag vet ju att risken finns så det får man vara medveten om...men jag försöker att inte tänka på det.
Håller tummarna för dig, verkligen. Jag förstår hur det är att ha försökt länge, så känner med dig! Mitt råd är att ha is i magen som sagt, och vänta några dagar efter BIM, mensen kan ju vara nån dag sen. STORT LYCKA TILL! :D