Anonym (Känslostorm) skrev 2017-11-17 13:23:34 följande:
Åh det är precis samma för mig, jag fick ett MF i juni i v 10 och sen ett missed abortion i september (blev gravid utan mens emellan så är lite osäker vilken vecka jag var i). Så nu försökte vi vara "duktiga" och väntade en mens emellan.
Hoppas verkligen det går bra för oss båda denna gång! Blöder du något eller är det oro för att det ska bli missfall ändå? Jag verkar blöda jämt när jag blir gravid, men är lite orolig att jag sabbat något för jag avbröt också en graviditet 2014 med abort/skrapning, och den gången gick jag till v.11 utan att blöda en enda droppe. Tänker typ kristankar ibland att det var min chans.. men vet att det är bullshit egentligen. Nu tre gånger i rad i år har jag alltså blödit mer eller mindre varje gång. Jag blir typ knäpp för blodet är ju förknippat med så mycket ångest :( men det hjälper att läsa att så himla många blöder i början och jättemånga är oroliga, man är aldrig själv även om det känns så. Jag har ju hittills fått alla varianter, MF med störtblödning, MA utan blödning men med världens minsta rosa flytning tills vi satte igång det, så jag tänker att denna gång kan det väl bli blödning men friskt barn då? eller ingen blödning - friskt barn??? haha :)
MEN DET SKA GÅ BRA FÖR OSS NU!!!!! TREDJE GÅNGEN GILT, HEJJA HEJJA OSS OCH TILL SMÅ-BEBISARNA!!!!!!! VÄX!!!!<3 <3 <3 <3
.... oj nu blev det jättelångt ;P
Ingen blödning bara livrädd!
Första blödde jag v6-12 nån gång i veckan. Kände hela tiden nåt var fel. V17 avslutade vi efter vi fick reda på bebis hade ds.
Första mf blödde jag lite nästa på en gång. Tickande hjärta i v6 men måste dött kort därefter som upptäcktes v7 på nästa vul. Kroppen stötte ej ut det. Var bara blodiga flytningar så fick hjälp att få ut det. Andra mf plussade jag på bim och fick dagen efter blodiga flytningar som ökade eftersom. Veckan efter bim blödde jag ut allt själv.
Så hoppas man ska bli fri blodiga flytningar denna gång. Aldrig haft så me mina 3 barn. En blödning v 12 och v24 med barn nr 2 bara.