• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • AnnaB90
    Anonym (22/11) skrev 2017-11-18 09:06:16 följande:

Jag ska handla ett cb testa tidigt idag :) mina har inte hunnit komma i brevlådan än och jag kan inte hålla mig! Har du testat något redan?

Håller tummarna för dig!!

Jag har testat i nästan en vecka och det här testet är definitivt det närmsta positiva jag har kommit!

Men det finns ett orosmoment, jag blöder lite idag. Väldigt ljust blod och lite mer som en flytning, jag håller hoppet till att det skulle kunna vara en nidblödning... blödde pytte lite i förrgår kväll, tänkte detsamma då. Tänk om det är mensen eller ett tidigt missfall nu :(
  • evve88
    Anonym ((Svea)) skrev 2017-11-18 08:20:51 följande:

Det blev positivt!!! :D

Åh så skoj! :) stort Grattis! :)
  • AnnaB90
    Anonym ((Svea)) skrev 2017-11-18 08:20:51 följande:

Det blev positivt!!! :D

Åååh va kul!! Grattis!!! Bild? :)
  • AnnaB90
    MammaMia1012 skrev 2017-11-18 09:00:32 följande:

Kan skymta något håller tummarna att det bara blir starkare för dig!

Tack! Jag hoppas så mycket <3
  • Lantisbarn

[quote=78200918][quote-nick]AnnaB90 skrev 2017-11-18 08:41:47 följande:[/quote-nick][/quote]

Ja tycker man ser en skugga :) du får köra ett starkare streck om någon dag wiee!!! Håller tummar o tår själv har ja inte testat på några dar är på bim -1 idag o har inga test kvar haha

• MrsPotter

Uppdatering: JAAAA! JAG ÄR GRAVID! BIM+9 idag och jag testade nu på morgonen. Två stycken väldigt starka streck! Har misstänkt det i några dagar nu, men nu fick man ju det svart på vitt, så det känns super!

Ååh, jag är sååå glad! Vi har försökt i ett år nu och hade precis börjat utredning, jag skulle boka tid för blodprov nu när mensen kom men så kom den ju aldrig! :) Wihoo!

Har ätit EPA glandin nu i två månader, vet inte om det var tack vare dem men man vet ju aldrig. Nu har jag iaf slutat, inte ätit på tre veckor.

• Sosarora
    MrsPotter skrev 2017-11-18 10:11:41 följande:

Uppdatering: JAAAA! JAG ÄR GRAVID! BIM+9 idag och jag testade nu på morgonen. Två stycken väldigt starka streck! Har misstänkt det i några dagar nu, men nu fick man ju det svart på vitt, så det känns super!

Ååh, jag är sååå glad! Vi har försökt i ett år nu och hade precis börjat utredning, jag skulle boka tid för blodprov nu när mensen kom men så kom den ju aldrig! :) Wihoo!

Har ätit EPA glandin nu i två månader, vet inte om det var tack vare dem men man vet ju aldrig. Nu har jag iaf slutat, inte ätit på tre veckor.

FRATTIS!!!!!<3
  • Sosarora
    Sosarora skrev 2017-11-18 10:14:32 följande:

FRATTIS!!!!!<3

Grattis, skulle det stå... hihi
  • MrsPotter

....kan tillägga mina symptom, om nån undrar ;)

Innan BIM:

Ömma bröstvårtor och lite mensvärk, men det är normalt för mig innan mens.

Några dagar efter BIM:

- Mensvärk från och till, ibland ganska rejäl

- Bröstvårtorna kändes annorlunda, typ sköra och större

- Måttligt illamående på morgonen

- Inte sugen på mat

- Svängigt humör

- Trött redan vid 13-14 på dagen

- Huvudvärk

Haha, idag ska jag på brunch kl 12 så får se hur mycket jag klarar av att äta. Planen för någon vecka sen var ju att äta massor! :p

• MammaMia1012
    MrsPotter skrev 2017-11-18 10:11:41 följande:

Ååå stort jätte grattis!!! Så glad för dig! Verkligen inga tvivel på det plusset
Svar på tråden BIM november 2017