• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Charlizee
    smulis85 skrev 2017-10-23 11:39:15 följande:

Hehe ja de känns som en evighet mellan äl och bim!! Äl+7 är ju väldigt tidigt fick jätte jätte svagt äl+11 förra gången jag vart gravid så vågar inte testa tidigare för då hade jag inte sett plusset tror jag ;)

Ja det är väldigt tidigt... plussade tydligt på BIM-2 med min yngsta så hade säkert kunna testat tidigare men då var jag inte lika testgalen, haha!! Då tog det sig på första försöket men denna gången verkar det ta betydligt längre tid
  • Horisonten

Idag tycker jag inte att jag har lika mycket flytningar som igår. Tycker de är kortare trådar och så. Kan de innebära äl idag då? Hade slm mest flytning och långa trådar igår. Om jag förstått rätt har man äl inom 2-3 dagar från de. Så skulle kunna vara äl idag,imorgon eller onsdag då? Någon som vet?

Myste ju i tisdags,lördags och skall idag,onsdag och fredag iallafall. Kunde inte i torsdags pga svampen.

Tänkte verkligen försöka hålla mig till att testa för på bim-1. Då jag testade så tidigt förra månaden och ?slösade? så många test. Så de är målet. Absolut tidigast bim-2 för har för mig jag har fått svagt då med min andra 2 barn :)

• Queva
    Charlizee skrev 2017-10-23 11:28:09 följande:

Wow vad duktiga ni är tjejer! Kliar redan i min fingrar, haha!! Känner jag mig själv blir det ett test i helgen på ÄL+7 även om det är väldigt tidigt!

Jag är lika dan! Vilka pengar dom tjänar på oss.. >
  • Bumsann

Jag ska vänta med att testa till bim, men sen är de ju en annan femma om man lyckas hålla sig ;)

• Anonym (tossa)
    Charlizee skrev 2017-10-23 11:29:38 följande:

När testade du förra månaden? Det bästa är ju om man kan hålla sig till BIM...men jag har inget vidare testtålamod haha!

Testade nog BIM-5 och framåt. Var två dagar sen förra månaden...
  • Anonym (tossa)
    Charlizee skrev 2017-10-23 11:28:09 följande:

Wow vad duktiga ni är tjejer! Kliar redan i min fingrar, haha!! Känner jag mig själv blir det ett test i helgen på ÄL+7 även om det är väldigt tidigt!

Går det ens att testa så tidigt? :)
  • Anonym (tossa)

Är ÄL+4 nu och känns som en evighet ????????

• XAHHA92

Queva: Skönt att vi har äl & bim samtidigt, då slipper man vara heeeeelt ensam! Jag håller tummarna för de datumen och för oss.

Försöker med första sen maj -16 (försök 19, bim 17/11)
  • Millannn

Vill nån lägga till mig på listan?

Millannn äl 19-20/10 och BIM 3/11

Vi lyckades tyvärr bara ha sex en gång denna älperiod då annat kom i vägen .. och det var 18/10 så jag är inte så hoppfull men man vet ju aldrig!

• Charlizee
    Anonym (tossa) skrev 2017-10-23 12:38:41 följande:

Går det ens att testa så tidigt? :)

Jag vet faktiskt inte...men tror det står på testlagret att man kan få utslag efter en vecka? Är nog väldigt ovanligt! Ska försöka hålla mig så länge jag bara kan!
Svar på tråden BIM november 2017